Hey Melina wat toevallig.. ik zat er ook aan te denken.. Bij de Veronica-gids zat ook een kortingsbon en ik ben GEK van dolfijnen
heej de oktobermama's zijn verhuisd naar een forum dat niet zo makkelijk te googlen is... ik voel daar ook wel meer voor
Toevallig dat je dat zegt, Melina, ik vroeg me juist gisteravond af, of er niet een mogelijkheid is dat de mama-pagina's beschermd zijn tegen buitenstaanders, omdat die eigenlijk op een bepaalde manier toch 'besloten' zijn..... Maar echt naar een ander forum vind ik wel weer tricky, ik vind t juist ook altijd leuk om hier op de pagina's en topics te speuren.
pfffffffffffffffffffffffffffffffff wat een files zeg. Ik sta zo echt uren vast.....*lekker begin van het weekend*
geen idee, moet ik even nakijken.. maar ben nu opt werk. Oh Linda, welcome back! Zo te horen zijn jullie beter teruggekomen dan dat jullie weggingen.. mooi zo! En Debster.. ur welcome en eigenlijk wassie stiekem ook wel van Patrick hoor haha
hahaha gelukkig stond het adres erbij en dat is niet eens in dezelfde wijk Maar ik had die bom gevonden en dacht dat het wel een leuk cadeautje zou zijn voor in de tuin 8)
Ik heb ook al een aantal keer aangeboden om een forum te maken, gewoon zelfstandig draaiend op een eigen server. Volledig afgeschermd door inloggen enzo, dus niet geregistreerd=niet lezen. Wow, écht een hele courgette dus. Dat eet ik zelf niet eens
Ik vind dit wel een goed idee. Nu kan iedere gek met ons meelezen, zelfs als je niet hier staat geregistreerd. Ook als je als buitenstaander via google zoekt op bepaalde woorden, kun je zomaar hier terecht komen. Ik wil hier niet herkenbaar zijn voor buitenstaanders (i.v.m. klanten/cursisten etc.), vandaar dus ook mijn schuilnaam. Wat mij betreft: ik ben vóór een afgeschermd forum.
Ik vind het prima... zal ik ook es kijken of het op de agenda ook afgeschermd kan worden.. dan kan alles onder 1 dak?
Ergens wel jammer, want mijn vriendin leest hier ook wel eens mee (om op de hoogte te blijven van Fenna).. zit ook op dit forum en dan houdt dat dus ook op..
ja, ik dus en ik vind het eigenlijk wel leuk om af en toe te lezen hoe het met mijn lieve dafje gaat. maar een persoonlijk forum kunnen jullie aanmaken op www.yourbb.com gratis en afgeschermt!
je kan ook op Fenna's site kijken hoe t gaat Maar moet wel zeggen dat ik dit idd een leuk forum vindt.. alleen die "openheid" bevalt me ook niet helemaal hoor..
ja dat doe ik ook, hoor maar omdat dafje hier ook op het forum zit kijk ik hier ook af en toe. (alleen de berichtjes van dafje hoor). succes met jullie prive forum