November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Melina wat toevallig.. ik zat er ook aan te denken.. Bij de Veronica-gids zat ook een kortingsbon en ik ben GEK van dolfijnen :)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh hoeveel korting is dat dan?

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat een sukkels die stadsgenoten van mij zeg!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heej de oktobermama's zijn verhuisd naar een forum dat niet zo makkelijk te googlen is...

ik voel daar ook wel meer voor :oops:

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Toevallig dat je dat zegt, Melina, ik vroeg me juist gisteravond af, of er niet een mogelijkheid is dat de mama-pagina's beschermd zijn tegen buitenstaanders, omdat die eigenlijk op een bepaalde manier toch 'besloten' zijn.....
    Maar echt naar een ander forum vind ik wel weer tricky, ik vind t juist ook altijd leuk om hier op de pagina's en topics te speuren.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jajajaja, je bent zeker net weer terug van het politiebureau? ;)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja alhoewel dat een kwestie is van surfen...

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    pfffffffffffffffffffffffffffffffff wat een files zeg. Ik sta zo echt uren vast.....*lekker begin van het weekend*

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    geen idee, moet ik even nakijken.. maar ben nu opt werk.

Oh Linda, welcome back! Zo te horen zijn jullie beter teruggekomen dan dat jullie weggingen.. mooi zo!

En Debster.. ur welcome ;) en eigenlijk wassie stiekem ook wel van Patrick hoor haha

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    hahaha gelukkig stond het adres erbij en dat is niet eens in dezelfde wijk ;)
    Maar ik had die bom gevonden en dacht dat het wel een leuk cadeautje zou zijn voor in de tuin 8) :D :D

11. Op de agendapagina kunnen we ook een forum aanmaken :)

12. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook al een aantal keer aangeboden om een forum te maken, gewoon zelfstandig draaiend op een eigen server. Volledig afgeschermd door inloggen enzo, dus niet geregistreerd=niet lezen.

Wow, écht een hele courgette dus. Dat eet ik zelf niet eens ;)

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik vind dit wel een goed idee. Nu kan iedere gek met ons meelezen, zelfs als je niet hier staat geregistreerd. Ook als je als buitenstaander via google zoekt op bepaalde woorden, kun je zomaar hier terecht komen. Ik wil hier niet herkenbaar zijn voor buitenstaanders (i.v.m. klanten/cursisten etc.), vandaar dus ook mijn schuilnaam. ;) Wat mij betreft: ik ben vóór een afgeschermd forum.

14. Ik vind het prima... zal ik ook es kijken of het op de agenda ook afgeschermd kan worden.. dan kan alles onder 1 dak?

15. Nope, helaas.. dan wordt het toch een klusje voor Ilse ;)

16. Ergens wel jammer, want mijn vriendin leest hier ook wel eens mee (om op de hoogte te blijven van Fenna).. zit ook op dit forum en dan houdt dat dus ook op..

17. ja, ik dus ;) en ik vind het eigenlijk wel leuk om af en toe te lezen hoe het met mijn lieve dafje gaat.
    maar een persoonlijk forum kunnen jullie aanmaken op www.yourbb.com
    gratis en afgeschermt!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    je kan ook op Fenna's site kijken hoe t gaat ;)
    Maar moet wel zeggen dat ik dit idd een leuk forum vindt.. alleen die "openheid" bevalt me ook niet helemaal hoor..

19. ja dat doe ik ook, hoor ;) maar omdat dafje hier ook op het forum zit kijk ik hier ook af en toe. (alleen de berichtjes van dafje hoor).
    succes met jullie prive forum ;)

Deel Deze Pagina