goeiemorgen allemaal. Melina, beleg maakt niet uit. Lust het meeste wel. Hagelslag is 1 van mijn favorieten
Goedemorgen meiden! Hier weer heerlijk geslapen, Quinn melde zich om 6 en 7 uur speentje gegeven en heeft toen geslapen tot kwart voor 8! Ik geef Quinn nu voor het slapen gaan neusspray en dit lijkt tot nu toe goed te helpen! Hij is vandaag vrolijker als gister en lijkt weer minder last te hebben van zijn 2de tandje! Andere forum, ik ben gebieuwd, ga zo even neuzen. Roelie een fijne dag vandaag, hopelijk heb je beter weer als hier. Leuk dat Lars je gaat helpen. Linda en Melina fijne dag samen. Vandaag hier heerlijk helemaal niks op de planning. Ook wel een lekker, van het gezinnetje genieten.
Melina, de korting bij de veronica gids is 3,50 p.p. voor maximaal 5 personen. Hoeveel was die van jou ook alweer?
Hihi het is rustig hier.... en ook op t andere forum Zometeen gaan we Hessie naar opa en oma brengen, waar ze gaat logeren... W en ik gaan vanmiddag en vanavond samen met een paar vrienden naar het Spieringfestival in Muiden. Er is een groot festival EN een lekkere Italiaanse avond bij de traiteur, met lange eettafels, waar we hebben gereserveerd... dat wordt watertandend lekker! Morgenmiddag halen we H weer op, dus hopelijk ook eens een beetje lekker uitslapen!
gaan we op beide forums verder? want dat is wel onhandig. dan moet ik per dag 2 dingen checken Ilse: Hier traande martijn al heel vlug, al in de eerste week. de kraamhulp zei dat da eigenlijk niet kon, idd pas vanaf 6 weken, maar dat zij eigenlijk heel vaak in de 1e week al tranen zag. Maar op zich wel fijn toch als Angelina niet traant, of maak je je zorgen? ik denk dat als ze echt vertsopt zaten je het wl zou merken, dan zouden de oogjes uitdrogen. als de oogbol gewoon vochtig is lijkt het me goed. mar ik heb er weinig verstand van beken ik eerlijk. Linda: welkom terug! poepiebruin en onherkenbaar zeker. welke plaats zaten jullie in Griekenland? Melina: wel lekker kamperig zo'n blauw oog hahha eten van martijn: 3x fles 180/6 200gr fruit 1/2 boterham 2x rijstwafel 200gr groenten 100gr kwark en als ik dit met jullie vergelijk is het best veel, misschien dat hij daarom zijn fles van 11.00 niet meer wil.