Melina: bedankt voor de gezelligheid, het eten, de kleren en de link Aaargh, nou sta ik ook op de foto ik wist wel dat ik je die niet moest laten maken
aaargggggggggg ik snap me kind niet meer, hij vertikt gewoon weer zijn groente te eten. Snap er niks meer van hoor, geloof dat ik alles al heb geprobeerd, wat doe ik verkeerd? Zo dat was even gal spuwen! Deb alsje meis, heb je hem vandaag pas gehad, sjee dan is hij ruim een week onderweg geweest! Lin en Melina ziet er super uit en geloof dat de heren het ook naar hun zin hebben gehad
Hahah, dat is dan wel heeeeel erg lang zeg, kreeg hem inderdaad vandaag. En krijgt Quinn teveel eten voor z'n groenten misschien? Ryan wilde z'n groenten ook niet meer eten, maar we zijn nu overgegaan op 3 flessen en dat werkt perfect!
Leuke foto's Melina! En lijkt het nou alsof Reese groter/zwaarder is dan Vangelis? Ik dacht dat jij zei dat Vangelis ook al iets van 10 kilo woog?
Ik zou niet weten welke fles ik zou moeten laten vallen. Hij red dat eigenlijk gewoon nog niet. Hij heeft vandaag omhalf 4 zijn laatste fles gehad. Heb het vlak voor, ruim voor, vlak na en ruim na zijn fles geprobeerd, maar nee, hij begint gewoon te schreeuwen. Dit doet hij bij niks anders als hij iets niet moet.
We moeten maandag naar het cb, dus dan ga ik het zeker vragen, want ik kom er gewoon niet uit. Heb net een potje zitten janken uit frustratie
Kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is als Quinnz 'n groenten niet wil eten. Hopelijk heeft het cb een goede oplossing! Enne die jurk...dat duurt nog heeeel lang .
hihi ja ik ben ook getrouwd, maar ik had geen jurk aan Wij zijn heeeel basic getrouwd, ik had ee n witte linnen broek en een bruine blouse aan, nik speciaal!
oeh spannend Deb! waar heb je hem gehaald als ik vragen mag? Ben erg benieuwd! Hmm frustrerend Dees.. heb eerlijk gezegd geen idee hoe je hem ertoe kan "verplichten"
Ik heb de jurk in Purmerend gekocht . Het was de derde jurk die ik paste, de eerste was al mooi, de tweede waren we direct over uit dat die het niet zou worden en de derde was super super super mooi .
Ik weet niet meer met wie ik het er laatst over had, maar naar deze camping gaan wij in Limburg. Gezellig EN betaalbaar! http://www.colmont.nl/