Voor degenen die al getrouwd zijn, mag ik jullie trouwfoto's zien, met bruidskleding zeg maar. Ben erg benieuwd!
Debby: Reese is iets korter en compacter als Vangelis, maar Reese is toch echt de lichtste Afgelopen week was hij 9915 gram en 73 cm.
9915 gram wow! Gwen, ik zit net jouw trouwfoto's te bekijken op je Hyves en jouw trouwring heb ik nu als "proef" om, hahaha. Mijn trouwring wasnamelijk te klein en ik heb nu een ring om met een andere maat om te kijken of die goed is zeg maar.
Ik was getrouwd, telt dat ook Dit plaatje is gemaakt met gebruik van een van de trouwfoto's Zoals je ziet dus ook geen jurk haha
Ja, deze keer ga ik helemaal zoals het moet. Dus ook met kerk, receptie en alle toeters en bellen De vorige keer was proefdraaien zeg maar 8)
Ben ik dan eigenlijk de enige gescheiden vrouw onder ons allen? Da's niet geheel volgens de statistieken hè
hey wat grappig Deb dat je die ring nu als proef hebt! Hij bevalt mij prima haha Maar waarom nu eigenlijk als proef? om te kijken of je 'm mooi vindt? Meer trouwfoto's zie je trouwens op onze trouwsite: http://patrickengwendolyne.bruiloftsite.nl Joh Linda, wist niet dat jij al getrouwd was geweest. Met Reese's "verwekker"?
Nee hoor, we hebben onze trouwringen al uitgekozen en ze zijn al klaar. Alleen de mijne bleek toch te klein te zijn. Ik moest mijn ring eigenlijk een weekje even "proefdragen" om dan te kijken hoeveel groter hij moest zeg maar, maar dat kon ik gewoon niet. Niet voordat ik getrouwd ben. Dus nu heb ik "jouw" ring als proef qua maat. En als deze maat goed is, dan geef ik dat door aan de juwelier en wordt mijn ring op de juiste maat gemaakt.
Gwen, nee. Ben met iemand anders getrouwd geweest. Die andere was niet eens een relatie, alles gebaseerd op leugens
Wij hebben onze trouwringen al. We hebben met kerst al ringen voor elkaar gekocht en die houden we ook als trouwring, we laten alleen de datum er nog bij graveren
Ok, ik dacht al dat ik iets verkeerd had begrepen over je vorige "relatie" Maar jee, dan heb jij wel een pech gehad met relaties of niet? Hoe jong ben jij ook alweer? Maar super fijn dat je nu dan wel een lieve trouwe vent hebt gevonden!
ik zit trouwens te twijfelen om misschien toch een loopstoel te halen.. Mika wil zo graag staan.. en korte "ritjes" kunnen denk ik niet veel kwaad.. ben alleen zo bang dat ik er spijt van krijg, het is tegen mijn principes.. maar denk wel dat het voor Mika erg leuk is.. dilemma!
Gwen: heel toevallig heb ik donderdag een loopstoel gehaald, van bébé confort en die kan ook schommelen. Was 40 euro. Reese vindt het een geweldig ding. Staat trouwens in de beschrijving max 1 uur per dag verdeeld over 15 minuten per keer. Ja, heb inderdaad nogal wat slechte relaties gehad (daarvoor zat er nog 1) Ik ben dus 30 en prijs me heel gelukkig dat ik nu Remco heb mogen ontmoeten. Al vind ik het soms nog moeilijk te geloven dat ik nu zo gelukkig mag zijn en dat alles goed gaat.