November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja niet zo heel raar dat je moe bent. Lekker op tijd je bedje in meis!
    Fijne avond nog en truste alvast

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en als je het nou een beetje in het melk doopt?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb toch wat leuks gevonden voor uit te delen als Quinn jarig is op het kdv. Mini dikkie dik boekjes. Zit 16 boekjes in een doos voor 14.95

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden ik heb even een vraagje.
    Wat hebben jullie bij de kleine op het bedje liggen?

Ik heb nu een dekentje en een lakentje, maar ik word er helemaal gestoord van.
    Nou heb ik even zitten kijken voor een dekbed overtrekje, maar kan je dat nou gewoon over het dekentje doen?
    Ik durf het niet te kopen nog want wil eigenlijk eerst even ervaringen weten.
    Dus meiden kom maar op

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Leuke foto's zag ik voorbij komen!
    Ik zal morgen eens zoeken naar een trouwfoto waar de jurk goed uitkomt, Deb. Ben wel heeeeeeeeel benieuwd naar de jouwe ;)

Jen, fijn zeg dat Esmay lekker in dr velletje geraakt!

Dees, Vincent slaapt in een slaapzakje zonder verder enig beddengoed. Ik heb ergens gelezen dat een dekbed pas veilig is vanaf 2 jaar. Maar ik denk dat een dekbedhoesje om een dekentje (en dus niet zo'n 'fluffig' dekbedje) geen kwaad kan. Hoezo word je gestoord van het dekentje/lakentje?

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    mogguh..

ow Deb wat een scheet is Ryan! knappe kerel hoor!

Jen, fijn te lezen dat het met jullie beide iets beter gaat! Was je nou alweer begonnen met werken?

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goeiemorgen:

Deb: inderdaad een onweerstaanbare kerel

Jen: gefeliciteerd met Esmay haar 1e tandje :)

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mogguh,

Hier net wakker, Vangelis heeft 200cc melk op en nu drinkt hij gewoon al 150cc thee :confused: hij vind het zooo lekker, blijft maar vragen...
    Gek! Er zat 300cc in de tuitbeker, omdat ik teveel had ingeschonken, normaal schink ik hem niet zoveel in en gaf ik babythee, nu zoethout (zou dat kwaad kunnen?)

Lin, ben bezig met de foto's!

Vangelis voelde een stuk zwaarder aan, Reese is wat korter dan Vangelis en daardoor wat vorser.

:)

Ik twijfelde ook, maar voor een korte periode per x maakt t volgens mij weinig uit.
    Waarom koop je niet een wat goedkopere en doe je hem 2x per week een kwartiertje?
    Wat een superfoto's van mika! Hij krijgt steeds meer haar hé?

Ik heb hem in alleen een slaapzakje en een rompertje met korte mauwen, maar zijn kamer is ook erg warm.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Kom anders ff op msn, gaat makkelijker!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden.
    Over het slaap gebeuren, eigenlijk kan Quinn qua warmte ook wel zonder deken, maar Quinn slaapt dus niet zonder strak ingestopt te worden, denk dat het komt omdat hij ooit ingebakerd is geweest.

Ik word gek van het lakentje omdat het altijd verkeerd zit, het zit gewoon niet goed. Ach ik hou gewoon ook niet van losse lakentjes hihi (ben een zeur)

Ik ga zo even douche en dan straks naar opa, Piet gaat met een vriend naar Parkpop. Dus allemaal de hort op.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Lekker 'uit' kunnen slapen zonder Hessie :whistle:!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw..... wat een leuke filmpjes van Mika zag ik voorbijkomen, hij kan echt al goed staan :confused:

Joepieieieieie Debby! Je jurk gevonden, wat fijn dat je de 'klik' had! Met wie was je gaan zoeken?
    Begrijp ik het nou goed? Heeft Arnoud hem dan al gezien? Als je zegt dat alleen jij en Arnoud hem te zien krijgen?
    Maar dat mag toch niet?! ;)
    Ik ben reuze benieuwd.... jammer dat we nog zo'n poos moeten wachten...

Dees:
    Hester slaap altijd in een dun slaapzakje met een lakentje er strak omheen getrokken, zodat ze iets minder snel gaat rollen (helpt in 95% van de gevallen overigens niet hoor)...

Ik heb dan een ledikantlakentje overdwars gedaan, zodat je eigenlijk hele lange instopzijkanten hebt, dan piept het allemaal veel lastiger los en dan komt zo'n lakentje nog steeds wel hoog genoeg (zo groot is nou ook nog weer niet gelukkig). Misschien een ideetje voor Quinn?

Jennie:
    Wat fijn dat Esmay zo lekker in haar velletje zit, da's ook goed voor papa en mama :thumup:

Melina & Linda:
    leuke pics van die grote kerels, wauw die zijn echt al stoer en groot. Grappig dat ze dan nog in verhouding dan zo 'hulpeloos' in de box moeten liggen omdat ze nog niet kunnen lopen, he? Ik vind dat zelf steeds tegennatuurlijker worden, omdat H zo graag van alles doet, maar zonder hulp is dat nog niet mogelijk....

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tanden: Hessie heeft er nu 2! (onder)

Loopwagentje: lijkt me ook hartstikke leuk, dan worden ze wat 'zelfredzamer' (wat ik hierboven eigenlijk al zei), maar ik durf het ook niet zo goed...

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gisteravond was errug gezellig, met z'n 8-en lekker buiten gaan eten in Muiden.
    Het cateringbedrijf had een heeeeeeeeeele lange tafel gemaakt, dwars door de hoofdstraat, voor 100 personen. Erg leuk gedaan.

Helaas duurde alleen het eten wel lang, we waren op een gegeven moment wel erg hongerig.
    En de mensen die wel wijn dronken (op de Bobs na dus) werden steeds meliger, omdat die wijn er goed inhakte zonder eten, hahaha.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gelukkig (nu bezien) was ik ook een Bob, want nu voel ik me lekker fit!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Dees: Ryan slaapt al vanaf z'n geboorte gewoon met een deken in een dekbedovertrekje zeg maar. Dus geen lakentjes hier, dat werkt prima!

Muriel: Arnoud is gisteren meegegaan op zoek naar een jurk, dus hij weet welke jurk het is geworden :D. Inderdaad niet zoals het hoort, maar ik geloof dat wij zo langzamerhand niets doen zoals het hoort ;) :D.

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn trouwjurk:

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    En dan nog 1-tje voor de leut:

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hey meiden,

hier weer een werkende comuter nadat ik heel wat virussen heb moeten verwijderen. Zelfs mijn e-mail deed niets meer.
    Ben een paar dagen zoet geweest.

Zie dat debby ook weer van de partij is. fijn meid dat je weer thuis bent. Zo lezen lijkt het wat beter te gaan nu?

Melina en Linda leuke foto's van jullie jongens.

Gwen heerlijke video's van Mika.

Het andere forum heb ik ook gevonden. Alleen waar gaan we verder hier of daar, want 2 word toch wel erg veel van het goeie.

Donderdag naar het CB geweest, Estrella doet het goed, alleen het rollen met haar oefenen, maar dat deden we al.
    Voor de rest gaat het super, ze is nu 9570 gram en 72 cm. Ze blijft in een mooie lijn groeien en gewicht en lengte gaan mooi gelijk op.

Hier is het nu vakantie voor Angelus. Dus vrijdag op de laatste schooldag geholpen met de puzzeltoch, had 7 kids onder mijn begeleiding en was gesloopt toen ik thuis kwam en Angelus ook. Hij zat in een andere groep.

Deel Deze Pagina