November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Snap precies wat je bedoelt, Muriel! Vincent wil ook steeds meer ontdekken en doen, maar dat kan hij nog niet zelf. Vraagt veel aandacht, maar dat is ook weer niet goed, want hij wil overal zijn/kijken/ontdekken waar hij niet is op dat moment :( Naja, het is een faaaaaaase, zullen we maar denken ;)

Hoe gaat het met Pokkie? Is de kust al weer veilig?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    mooie foto's Esther, mooi de achterkant van je jurk, die laatste foto is ook erg leuk!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, ze lijkt alles (alle pokjes) weer onder controle te hebben en zou nu niet meer besmettelijk moeten zijn.
    Ik ga je zo krabbelen (lekkerrrrrrrrrr), wanneer we weer kunnen voor een herkansing!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    HIhihihihihihi LEUKE trouwfoto, die laatste, Esther! Hahaha!

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hahaha, leutige echtgenoot inderdaad. En wat een mooie jurk!

Even spammen met mijn mooie jongen!

(met dank aan Gwen - dat spammen dan he ;) )

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Tjongejonge, ik ben echt de grootste randdebiel die er in Zwolle rondloopt (en dat wil best heel veel zeggen) :evil: :evil: :evil: :evil:

7. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
  8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukt!

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ook nog maar een van mijn meisje dan...

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    En nog eentje om het af te leren ;)

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Jaaaaaaaaa hoera!

Cailan heeft achteruit gekropen!

(ja ok hij had een slaapzak aan en lag op een glad boxkleed dus het was wat makkelijker, en het was meer schuiven als kruipen maar toch. Ik ben trots :D)

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Lenthe: whaa, coole foto's en vooral die van het eten. Weet ik meteen wat me volgend jaar te wachten staat haha ;)

Esther: mooie trouwjurk

Morrighan: wow, da's knap van Cailan :)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo pfff Quinn heeft me weer een humeur om te knallen zeg, niet normaal. Hij wil alles en eigenlijk toch ook helemaal niks. Dit ken ik echt niet van hem.
    Vandaag bij opa geweest, maar zo gezellig was hij niet hoor. OP de terug weg heeft hij als een blok geslapen en bij thuis komst nog de groente geprobeerd 2 happen en meneer was het zat en nu ligt hij al weer te slapen.
    Hopelijk is het maar een kort durende sprong want ohw hij werkt me op me zenuwen op dit moment.

Zo nu wat anders dan geklaag van mij :)

Wenke leuke foto's!

Melanie, hey meis leuk je weer te zien, ik miste je al hierzo. Maar verklaard een hoop met die pc elende.
    Hoe is het verder met jou nu meis?
    Wow Estrélla gaat goed he! Heerlijk hoor

Muriel: fijn dat het weer beter gaat met Hester! Hopelijk geen littekens

Esther mooie jurk en leuke foto's ook!

Zo en nu koffie :D

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o koffie lekker, ga straks ook even een bakkie maken (nou ja dat doet de nespresso, lekker makkelijk)

Ach het rommelt hier. ups en downs.

Wencke leuke foto's, hahaha altijd grappie hoe die kids zichzelf zo onder kunnen werken met eten. bij Estrella zit het ook vaak in haar haar op haar achterhoofd (hmm wel veel haar, hihihi)
    Bij de jongens ligt er atlijd nog genoeg op de grond, Noah (de hond) blij, hahaha hij heeft zijn maaltijd dan al bij elkaar)

15. Dames het forum is klaar voor gebruik!

Wie nog in moet loggen moet toestemming vragen (als het goed is ;) ) en iedereen die zich aangemeld heeft kan gewoon zijn gang gaan. Ik heb een aantal onderwerpen aangemaakt, zodat we lekker verder kunnen babbelen over verschillende dingen. Er is ook een algemeen gedeelte voor lekkere babbels...

16. Melanie.. en nu?

17. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    o jee wat lees ik nu? gaan jullie het forum verlaten? :confused:

leuke foto's wenke :) vooral die twee oranje smoeltjes

Verder, meiden ik weet dat ik niet veel reageer, maar ben zo ongeloofelijk druk... het is echt geen onwil, maar ik heb na een pagina of tien meestal geen tijd, of puf meer om te reageren.

De zomer komt eraan dus even geen school meer. hoop dat ik dan meer tijd heb.

;)

18. We willen een afgeschermd forum morrighan.. je mag ook mee! Graag zelfs, hoe meer zielen...

19. Zo done, komt allen :)

20. Toen was er niemand meer...

De visite is hier weer weg, was het hele weekend over de vloer uit Friesland. Gezellig hoor, we hebben ons goed vermaakt. Zijn vandaag nog even lekker uit wezen waaien aan het strand, tjee wat waaide het hard vandaag...

Heb alles heeeel vluchtig doorgelezen.. zal nog es op zoek naar een trouwfoto, want alles staat op cd.. ff op zoek naar die cd..

enne meiden, gaan we vanaf nu over op het andere forum?

Deel Deze Pagina