Ik was even Quinn badderen en op bed nu en nog even met Piet zitten kletsen buiten. Ik hem me aangemeld
Link verwijderd...mag geen links naar eigen forum plaatsen. Zie hiervoor ook de regels. Kwebbel Moderator
wow er wor hier iemand in de straat letterlijk op straat gezet zeg We hoorde een herry, al haar spullen werden zo op straat gesmeten, zal je gebeuren zeg en zij staat er rustig bij te kijken en te bellen
**** LET OP LET OP LET OP **** Daphne heeft een nieuw forum geopend, alwaar we wat meer in prive-sfeer kunnen kletsen, zonder dat jan en alleman mee kan lezen. Hopelijk hebben jullie daar ook allemaal zin in. Sommige meiden zitten er al, we wachten er gezellig op jullie! Ga naar Link verwijderd! en meld je daar aan. Daphne zal keuren of je een echte Novembermama bent en dan de deur voor je opendoen En het wordt daar vast en zeker NET zo gezellig. Tot zometeen! **** EINDE BERICHT ****
vooral dag oude veeeeeeeeeel berichten hihi Al blijf ik nog wel actief op het forum zijn toch een hop dingen die ik nog lees en volg. Maar ons clubje gaat verhuizen
Dag oude november 2007 mama's forum.. ik blijf nog wel actief op het forum, want er zijn een hoop leuke dingen te lezen en te bespreken, maar ons cluppie kan lekker in prive verder praten.. voor velen van ons toch wel lekker..
Huh is dit nu ineens over en uit? Das snel besloten? Ik heb me al aangemeld hoor, ben veeeels te nieuwsgierig Maar om nou hier gelijk al afscheid te nemen gaat me iets te ver, eerst maar s kijken hoe t bevalt
Ik heb ons nieuwe stekkie ook gevonden Heb hier wel alles gelezen maar heb ff weinig tijd om te reageren, 2 dagen gewerkt, vandaag verjaardag, nog 3 dagen werken en dan VAKANTIE! Over tandjes...ik durf het bijna niet te zeggen...maar bij Jens komen op dit moment nummer 3, 4, 5 én 6 door 2 tandjes onder zijn al helemaal door, aan elke kant daarnaast komen er nu 2 die zijn al door en 2 mm ofzo en boven zijn er ook 2 door, die zijn nu echt zichtbaar als wit streepje...