November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Gezellig zeg een nieuw forum. Vind het een goed idee dat we dan meer privicy hebben. Ik heb alles het afgelopen weekend mee gelezen maar geen tijd gehad om te reageren. We hebben nog even lekker genoten van onze laatste vrije dagen samen. Patrick is vandaag weer begonnen met werken. En weet je wat raar is.... we hebben er het allebei heel moeilijk mee. Het lijkt ook wel of we niet zonder elkaar kunnen. En we hopen dit gevoel lang vast te houden. Eindelijk geen ruzie meer hier in huis. Maar vriendelijk en vol liefde met elkaar omgaan.
    Vandaag even de laatste was wegstrijken :( en even de keuken doen en dan nog even genieten. Morgen ga ik weer werken. Dat ga ik proberen. Maar met pijnstillers en een koelingzak mee gaat het wel lukken. Ik wil er alles aan doen om mijn baan te behouden. En dat betekend dus wel dat ik weer moet gaan werken.

Ik heb zojuist een log in gemaakt. Ik moet alleen nog even goed gekeurd worden.:):):);)

2. Stasia, ik heb voor jou een account aangemaakt, omdat je goedkeuring moet krijgen van mij, en zo kun je toch inloggen, terwijl ik op vakantie ben. Als je nog een ander account wilt aanmaken of een ander wachtwoord wilt, dan kunnen we dat doen wanneer ik weer terug ben.

Staat in je mail..

3. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    In afwachting van autorisatie...

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zal eerlijk zeggen dat ik het erg jammer vind dat het hier nu stopt. Ik begrijp de redenen en vind ze ook erg logisch, maar dit is toch echt een speciaal plekje.

Ik heb het hele weekend zitten twijfelen of ik me aan moest melden voor het andere topic ik twijfel nog steeds. Maar ja, de beslotenheid gebied mij haast om het wel te doen. Ik wil natuurlijk graag bijblijven en dat gaat neit als ik niks kan lezen...

Dus, ik zal me zo maar eens gaan aanmelden.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben ook al over....

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Forum ik zal je missen.

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    We gaan gewoon ergens anders verder, maar als iedereen meekomt, valt er niks te missen ;) Toch?

8. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Nou ik heb me inmiddels ook aangemeld

En aangezien ik "uit de kast ben" :) dan ook maar meteen onder mijn eigen nick

Officieuz omgedooft to Mara

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zal wel gek zijn om straks de uberpostende November-mama's onderaan dit topic te zien staan :(

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maarja, om m nou iedere dag te gaan 'uppen'.... :) :) :) :) :) :) :) :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    moeten we het niet aangeven bij beheer?

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Maria; ik sluit me helemaal bij jou aan! Ik zit ook al vanaf dat ik terug ben uit Maastricht te dubben; zal ik wel of zal ik niet....

We delen hier al 1,5 jaar lief en leed, er staat al van alles openbaar op internet en nu ineens gaan we besloten verder forummen...

Begrijp het wel, maar toch vind ik het jammer....

En omdat ik een beetje op de hoogte wil blijven hoe het iedereen vergaat ga ik me dan toch maar aanmelden.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

K'heb me aangemeld...........nu nog goedkeuring van de baas ! ;)

14. Done :)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb ff berichtje aan de modjes verstuurd!

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier ook aangemeld, kom waarschijnlijk morgen verder praten, het is een beetje hectisch hier.

doei doei

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik denk ook dat we hier niet eindeloos door kunnen praten en dat kan wel op je eigen forum.

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames....jammer dat jullie een eigen forum zijn begonnen. Maar ook wel een beetje begrijpbaar omdat dit openbaar is.

Echter het is niet toegestaan om te linken naar je eigen forum. Niet in de tekst en ook niet via Pb's. (zie hiervoor de regels)

De links die er stonden zijn dus verwijderd.

Hopelijk blijven we jullie zien in andere topics hier bij zwangerschapspagina.

Met vriendelijke groet
    Kwebbel moderator

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Okidoki, dankjewel Kwebbel!

Wist t niet dat t niet mocht, maar is ook wel weer logisch, sorry!

>> dames die nu langskomen en de link nog niet hebben: mailen jullie eventjes naar mij of Daphne, of een van de andere dames? Dan sturen we je meteen de link!

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik blijf zeker nog wel actief op andere subforums hier! Maar ergens voelt het ook wel een beetje 'logisch' om met dit topic afscheid te nemen van 'zwangerschaps'pagina....of bazel ik nu heel erg?

Deel Deze Pagina