Sorry, heb net een pb verstuurd, maar lees net dat het niet mag met link heb het via de mail gedaan...
Geen idee Esther, we horen weinig meer van haar? Maar ja ik heb zo onderhand ook zoiets, 't is graag of niet ik ga niet steeds mensen pb'en of mailen van goh hoe is het we horen niks van je? Als we zulke goede forumdinnetjes zijn dan kun je toch best 10 minuutjes vrij maken om ff wat te posten...is mijn mening hoor....
Ja ben ik eigenlijk ook wel met je eens. Zag trouwens op het nieuwe forum ook al de 'vermisten' al voorbij komen. We zien wel wie er komen
Het laatste wat ik van Indigo heb gehoord, was dat het gewoon allemaal echt ff niet lekker ging, druk, ziek en down enzo. Dat het forum dan op dat moment je laagste prioriteit heeft, kan ik me goed voorstellen.
We kunnen er een hele discussie over voeren, maar als iemand hier loopt te verkondigen zo blij te zijn met het forum, met ons, ons als vriendinnen beschouwt...waarom is dat dan opeens de laagste prioriteit als je je niet goed voelt? Ook dat kun je dan toch gewoon ff melden? Ieder voor zich, maar ik zou persoonlijk gewoon af en toe wat van me laten horen, zeker als ik de meiden hier zo belangrijk vind en beschouw als vriendinnen...
Oh totaal niet bedoeld als discussie hoor Roelie, is ook puur mijn interpretatie, geen idee of zij er zelf ook zo over denkt
Lieve meiden, ik laat hem toch open staan, voor de vrouwen of nieuwelingen die hier willen posten. Als ze zich bij jullie aan willen sluiten, dan sturen ze vast pb. Na een tijdje volgt er automatisch een slotje. groetjes prinses
Hoi allemaal, even weer wat tijd gevonden om eens in te loggen, bij te lezen en een berichtje achter te laten, zoals ik een tijd terug beloofd had! Er is meer tijd overheen gegaan dan ik toen zelf dacht, maar het gaat met ons gelukkig allemaal heel erg goed! Ik kreeg al het verzoek op hyves om lid-af te worden van onze hyves en zag toen ook dat ik geen "beheerder" meer was; een functie die ik ook niet vervulde, maar die we toen in den beginne hadden toegekend Timo was met 7,5 maand nog net geen 10 kilo en 73 cm. Hij eet eigenlijk alles, en wil altijd wel. Hij kan al zitten en gelukkig inmiddels ook (terug)rollen. We hebben er zelfs al wat fietstochtjes opzitten, met hem aan mijn stuur. Ook is er een aardig ritme, op mijn mama-dag kom ik zowaar aan wat dingetjes toe die al lang zijn blijven liggen (zoals dit typen). Ik wens jullie allen veel plezier op het andere forum en wellicht dat we elkaar nog wel eens spreken via hyves of misschien bij een volgend kindje op het forum? Ik heb besloten om daar niet mee naar toe te gaan, omdat ik al lange tijd niet heb gepost en ook weet dat ik daar binnen de kortste keren weer de energie niet voor op kan brengen naast alle dagelijkse dingen als werk, kind en relatie. Het was leuk om allerlei dingen met jullie te delen en verhalen uit te wisselen, heel veel groetjes aan jullie allen!
Hey Sammie, wat leuk om weer even wat van je te lezen. En fijn dat het zo goed gaat met jullie! Even voor de duidelijkheid, dat verzoek voor hyves op te zeggen is naar alle leden gegaan hoor, zodat we de hyves laten vervallen zeg maar. Ik weet niet of dat duidelijk was natuurlijk
Haha, dat vermoeden had ik ook al, er waren steeds minder mama's lid en we deden er natuurlijk ook niets mee! Maar ik wist ook eigenlijk niet dat je een hyves pas op kunt heffen als er geen leden meer zijn. Weer wat geleerd dus!
Dat wist dus geloof ik niet niemand van ons hoor. Ik meen dat Maria 'm zou opheffen en er toen achter kwam dat dat niet kon. Vandaar de mail-actie En inderdaad, het werd helemaal niet gebruikt, dus waarom zou je 'm dan aanhouden he. Jammer dat je het niet redt om mee te blijven schrijven, je bent tenslotte toch een novembermama he..en je was heeeel eventjes m'n buddy