N.B. Ik moet nog honderden emails doorworstelen in mijn emailbox, dus als je op reactie zit te wachten van belangrijke mails of zo...laat het me dan alsjeblieft even per sms of zo weten.... bedankt!
Daphne, we hebben inmiddels ons eigen besloten forum. Dit omdat wij een hechte groep zijn geworden. Maar wie weet willen hier andere nov. mama's nog komen kletsen. Gaat alles goed met Estelle? Zal ook al wel al een ondernemend meisje aan het worden zijn?
hallo dames! ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders! ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen? dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066
Haha Muriel volgens mij wil je stiekem gewoon niet dat het gesloten wordt (na een maand geen reakties gaat het topic automatisch op slot dus 11 september wassie anders dicht geweest ).
Het andere forum is stuk Dus ff hier. Ik zei dus; hopelijk groeit Cailan eroverheen. En is het iets eenmaligs. Muriel, ze zag het wel als een uitdaging :') Nou succes mevrouw de overenthousiaste tweedejaars.
ik hoor van Rach dat hun forum er ook uitligt.. dat betekent dat het niet aan ons ligt hihi. Maar dus aan de provider. Ook zij heeft een mailtje gestuurd... we horen het wel..
Zo frustie zeg! Werd daarstraks al gebeld door Linda (blondie). Ze had Daphne al geprobeerd te bellen maar ze kreeg een voicemail. Idd echt afkickverschijnselen. Nou, gaan we hier toch even verder
Inderdaad, ik wilde eens bijlezen hoe nieuwsgierig jullie allemaal al waren geweest maar dan kan nu niet. Ik hoop wel dat ie terug komt en dat we niet alles kwijt zijn.
Ik denk dat dit best wel eens een poosje zou kunnen duren En idd ik hoop dat we niet alles kwijt zijn.