Nope, en ik ga ook geen nr 3 kopen. Vanaf 1 jaar krijgt hij gewone melk. (krijgt hij nu al bij de boterham)
Ik wil hem s'ochtends een boterham gaan geven met gewone melk erbij en s'avonds iets van pyjamapapje of bambix waar je alleen water bij moet doen. Dus de opvolgmelk gaat de deur uit.
Fenna krijgt ook gewone melk als straks de nutramigen niet meer vergoed wordt.. krijgt ze nu ook al bij de boterham idd... Ik hoop niet dat het al te lang gaat duren, maar ik denk niet dat we alles kwijt zijn... hoop ik
Ik moet er nog goed voor gaan kijken wat het gaat worden maar idd melk opwarmen met bambix is ook een optie.
Heb nu 1 maand digitenne van kpn op proef. Ben echt heel tevree. Perfect beeld en per maand maar 7,50. Ik wil het wel alleen Ibo niet omdat er geen Turkse zenders bij zitten.
Nope, Reese krijgt na zijn avondeten een toetje en dan gaat hij slapen. Ongeveer een maandje geleden begon hij zijn late fles te weigeren en toen zijn we daarmee gestopt. Hij krijgt daarom ook extra VitD druppels.
Meiden ik ben er vanavond niet maar heb sowieso niet zoveel zin om hier verder te gaan, ik ben nu het prive forum zo gewend, ik wil liever niet meer op een openbaar forum kletsen...dus zodra ons forum het weer doet kom ik daar weer kleppen (morgen dan ) Lin ik wil je wel alvast heel veel succes wensen voor morgen! Vroeg naar bed jij en goed uitrusten!
Pfffff dat is weer wennen zeg, zo.... een paar maanden geleden was er hetzelfde probleem, dat duurde toen een paar uur, dus maar hopen dat het nu snel wordt opgelost!
Oehhhh... wat zal jij zenuwachtig zijn.... (en Remco ook!)..... Hebben jullie Reese te logeren weggebracht?