Jemig lekker dan Serafijntje.. dat is ook iets wat je wilt horen he? Ik post wel op de andere topics vooral bij voeding en dan vooral fv en ook bij andere topics af en toe. Ligt er alleen wel aan hoe veel hier gereageerd wordt en hoeveel tijd ik verder over heb. Nu heb ik even tijd over. Fenna is eindelijk weer in slaap gevallen en ik heb het huishouden al gedaan, dus de rest van de dag mag ik 'vrij' tot het eten koken dan
Das toch niets om je voor te schamen ofzo? Ieder zijn eigen ding hoor! Je moet doen waar je je het prettigste bij voelt.
Even een vraagje.. Herkennen jullie dit? Ik heb voordat ik mijn ontlasting kwijt kan steeds steken in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn blaas/baarmoeder. (vraag me ook af of deze dan wel helemaal is gezakt zoals het hoort) Ook overdag kan ik zomaar ineens steken hebben daar. En mijn darmen zijn ook behoorlijk van slag af en toe. Het borrelt heel veel en ik kan er behoorlijk misselijk van zijn. Soms dan moet ik echt even stoppen met wat ik doe omdat het dan 'dwars' zit in mijn onderbuik. Zou dit met mijn darmen te maken hebben of ook met de baarmoeder? Of met alles wat nog zijn plek weer moet vinden van binnen? (na 2,5 maand nog?)
@Daphne; Ik heb daar vorige week ook een paar dagen last van gehad...denk dat het inderdaad te maken heeft met het feit dat alles zijn plekkie weer moet vinden... Ik heb vanmiddag Nationale Nederlanden gesproken; 10 januari heb ik een sollicitatiegesprek!
Melanie: Leuk om weer van je te horen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om hier af en toe te reageren en je te mengen in de babyprobleempjes. Maar het is toch alleen maar fijn dat alles zo goed gaat met Estrella. Lijkt me wel ontzettend druk met 3 kids. Ik denk dat je "blij" bent als de oudste 8 januari naar school mag. Ilse: als ik wat wil weten kijk ik soms op andere fora maar meestal blijf ik hier. Daar heb ik het al druk genoeg mee. Dafje: nee dat heb ik niet gehad. Maar ik heb wel wat anders.... als ik moet niezen of hoesten verlies ik weleens wat vocht. Eerst dacht ik het is urine maar het is dus gewoon afscheiding. Komt denk ik omdat het daar benee nog een beetje wijd is . Hebben meer dames daar last van? Jen: spannend hoor. Ik zal de 10e voor je duimen. Laat het van te voren nog wel even weten anders ben ik het weer vergeten .
Jen spannend, we zullen voor je duimen hoor. Wat voor functie is het? Daphne, niet herkenbaar eigenlijk, zou het toch even in de gaten houden en anders na laten kijken door de HA of VK. Post alleen hier, maar lees ook vaak de andere topics. Of zoek het via google. Draag ook nog steeds een bh 's nachts, vind het wel prettig zitten. Gebruik ook geen 'koffiepads', begin pas te lekken als Estrella al eerste links moet drinken, rechts gaat dan altijd lekken, maar heb een handoek op bed liggen. Die lilypads zou ik niet aanraden heb ze zelf ook, maar vind het niet handig, de gewone neemt het vocht op, maar bij deze blijft het er in staan, als je ze dus af doet, ben je als nog nat, tevens blijven je tepels te nat wat weer extra tepelkloven veroorzaakt. Heb vandaag eerst wat afgekolfd voordat ik Estrella aan lag, mijn toeschietreflex is zo extreem dat ze zich er in verslikt en snel verzadigd is, waardoor de vettere melk meer blijft zitten. Dit veroorzaakt darmpkrapjes, groene ontlasting wat een beetje schuimig is. Ze had nu tenminste een mooie mosterd gele luier vol. Vooral met de nacht en ochtendvoeding heeft ze last van die voormelk. Petra, Martijn heeft zeker een bos haar, mooi hoor. Stasia ik hoop ook dat ik dan blij ben, maar zie wel weer tegen het halen en brengen op. Estrella kan nu lekker gaan slapen wanneer ze wil en om 13.00 uur gaat Zefanja meestal naar bed. Dus ja weer een nieuw probleem er bij. Maar het zal dan zeker rustiger zijn in huis. (hoop ik)
@Melanie; Ten eerste; Fijn weer van je te horen! Miste je ook al, maar ik begrijp je gevoel erg goed en ook ik heb dit ervaren... De functie waarnaar ik heb gesolliciteerd is contractbeheerder bedrijfspensioenen, houdt in dat je alles voor bepaalde pensioencontracten gaat bijhouden/ verwerken. Contact hebt met tussenpersonen/ klanten. Lijkt me erg leuk, deze richting wilde ik sowieso al op gaan in verzekeringsland en bij NN heb je volop studiemogelijkheden! Zou dus geweldig zijn als ik door de sollicitatieprocedure heen kom!
Ik houd het zeker in de gaten. Stasia, ja dat heb ik ook de laatste week, vervelend, lijkt idd wel alsof je in je broek piest... Melanie, lijkt me een heel geplan je oudste naar school brengen met nog twee urkies thuis. Hoop dat je een goed ritme hierin krijgt en de rust weer vindt in huis. In de uurtjes dat Angelus 's morgens naar school is kan je weer misschien wat quality time met Zefanja doorbrengen. Dat vind hij vast heerlijk!
heeeeeeeeej, welcome back Melanie Jen>> ik begin alvast met duimen voor je hoop dat het helpt. hier is het bagger..... wat is NL toch een kl#teland... 10 jaar gewerkt, nog nooit een uitkerende instantie nodig gehad en omdat ik 2 weken moet overbruggen tussen einde zw.schapverlof en nieuwe baan dacht ik ww aan te gaan vragen. Nou word niks dus he, MOET solliciteren ook al heb ik al een nieuwe baan, MOET naar zo'n bijeenkomst gaan over hoe je het beste aan een baan kunt komen (HALLO, IK HEB AL EEN BAAN) en MOET in die 2 weken beschikbaar zijn voor als er werk is (waar moet ik Reese dan laten ) Ben maar kwaad weggelopen daar
Jen klinkt goed die nieuwe functie. Hoop dan ook echt voor je dat het gaat lukken. Je klinkt in ieder geval enthousiast. Dus dat is al een heel goed begin. Zou je ontslag dan toch nog gunstig zijn geweest. Ik hoop het echt voor je. Zou een mooi begin zijn voor het nieuwe jaar. Ik kijk er ook wel naar uit om inderdaad wat meer 'alleen' te zijn met Zefanja. denk wel dat hij ook moet wennen dat zijn grote broer naar school gaat. Want ja het zijn ook zere leuke speelmaatjes van elkaar.
Voor die 2 weken? Ja af en toe is Nederland een klote land. Melanie: Ja dat halen en brengen brengt natuurlijk het hele schema in de war. Nou, daar vind je vast en zeker wel weer een oplossing voor. Ik ga mijn mannetje uit bed halen. Het is weer flesjestijd.
Toi Toi Toi, Jen! Ik slaap trouwens zonder BH, maar met een strak hemdje.Dat gaat prima met de BV (maar dan moet je eventueel wel plakpads of inlegkruisjes gebruiken als je lekt).
Pfoe, Esmay heeft vandaag weer een jengeldag... Is eigenlijk vannacht al begonnen; ze kwam na de fles van 23.00 uur alweer om 02.15....Heb het met speentje kunnen rekken tot 03.30 uur.. Maar nu is het weer huilen geblazen na haar flesje van 18.30 uur... Kan haar niet te lang laten brullen, want ze is nog steeds snotverkouden. Dacht vorige week dat het beter ging, maar ze heeft weer een terugval.... Heb nu van vsm een kuurtje gehaald tegen de verkoudheid... Hoop dat het aanslaat en zo niet ga ik gewoon weer terug naar de HA! Ze is nu al 4 weken aan het snotteren, da's toch niet echt gezond lijkt me..
Melanie, ik wist niet dat die groenige schuimige poep erop wijst dat er te weinig achtermelk binnen is gekomen. Goed dat ik het weet, het gebeurt hier af en toe ook wel eens. Hier trouwens ook een handdoek op bed Pfff Blondie, typisch een voorbeeld van NL op zn smalst zeg Heb vandaag een draagzak aangeschaft en Vincent heeft er heel even in gehangen en het lijkt wel een succes te worden Oeh luchtalarm............
Oh ja, heb vandaag een bedelarmbandje gekocht met Esmay haar sterrenbeeld! (van Rosa di Luca) Heb er ook maar meteen wat extra bedeltjes bijgenomen, 1 bedeltje is zo kaal!
Zijn jullie ook zo benieuwd naar het oud en nieuw spektakel met jullie kindje.. ik vraag me echt af hoe Fenna gaat reageren op al dat geknal. Nu ze net rustig is hebben we besloten dat we waarschijnlijk gewoon thuisblijven tijdens de knal-uurtjes. Wat doen jullie?
Wij gaan ook niet weg, maar hier in de buurt zijn ze al aardig aan het knallen dus we kunnen vast wennen