November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wij zijn bij vrienden

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wij zijn met oud en nieuw bij mijn ouders in Breda. Ben ook heel benieuwd hoe hij reageert. Heb trouwens nog een stel hele leuke kleertjes in maatje 62 gekocht. Ik denk nog een week of 2 en dan kan hij dat wel aan. Nou ik ga lekker verder knuffelen met mijn mannetje en de film afkijken.

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik ben ook erg benieuwd! vooral ook omdat onze hond NIET tegen vuurwerk kan.. en nu al het hele huis bij elkaar blaft en Mika er van schrikt. Dus op hoop van zegen dat we de dag/avond/nacht doorkomen haha..

En Stasia.. maat 62? Mika gaat nu net pas in 56 :confused:

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wij gaan naar vrienden, om precies te zijn naar Maris, Liz en Rik. Gezellig tutten met de beebs.

Overdags hebben wij nog wel visite voor Jean-Paul z'n verjaardag. Normaalgesproken hebben wij een open huis van 11.00 uur ' s ochtends tot de laatste vertrekt (en dat is soms erg laat), maar dit jaar zagen we dat beiden niet zo zitten, vandaar alleen op de dag verjaardagsvisite en daarna lekker weg.

Vincent zit ook net sinds een weekje in 56. Heb vandaag nog wat shirtjes meegenomen, dus ik hoop dat hij nog eventjes in 56 blijft hangen ;)

5. Fenna heeft al maatje 62 aan. Ze kan 50 echt niet meer aan en sommige 56 shirtjes kan ze nog aan, die zijn bijna even groot als de 62 shirtjes (?) en de 56 broekjes zijn echt te kort.

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hoe lang is jullie zoon/dochter nu eigenlijk? Mika was vorige week 55 cm

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wou trouwens nog even onze kerstkaart showen. Hebben we laten drukken.. vind 'm zelf érg leuk haha...

Heb geloof ik wel 100 foto's gemaakt voordat ik er één had waarop ie stilzat en niet huilde, of de muts af had, of over zijn ogen, of.. of.. of.. hahaha

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    deze is ook zo lief haha..

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Leuke kaart, Gwen :) En die laatste foto is echt heel aandoenlijk **smelt**

De laatste keer bij het CB was Vincent ongeveer 53 centimeter, maar toen paste hij echt alleen nog maar maatje 50. We moeten 3 januari voor de eerste prikjes, dus ik ben ook heel benieuwd hoe lang hij nu is.

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb hem gelijk ingestuurd voor baby vd maand voor volgende maand.. een keer géén lachende baby haha.. en toch issie lief :p

succes met het eerste prikje ;) ik vind het 10x niets.. Pat blijft erbij, ik ga naar buiten :oops: als ik alleen al een naald zie draait de vloer al onder me :rolleyes:

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maatje 50 past niet meer. Hij zit nu in 56.^62 heeft hij nog niet aan hoor maar nu is zijn garderobe in 62 compleet. Ik denk een week of 2 a 3 en dan zal hij voor de shirtjes 62 hebben. De broekjes 56 kan hij nog wel even aan denk ik.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Deniz was vorige week (24-12)bij het cb 53 cm maar ze konden hem niet helemaal strekken dus ze schatten hem rond de 55 cm en hij was 5010 gram. Hij zit gewoon goed in het gemiddelde van de curve.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Had vandaag niet zoveel zin om op het forum te komen.
    Maar kon het nu even niet laten

Quinn vandaag bij de Osteopaat geweest, is weer heel goed gegaan, zo gek QUinn heeft het altijd zo naar zijn zin bij die man, grootste lol hihi
    Maar dit was de laatste keer dus, QUinn is enorm vooruit gegaan vinden wij bijde, nu moet Quinn het op eigen krachten doen, mits dat ik vind dat hij weer achter uitgaat, kan ik gewoon weer bellen.

Vanmiddag heerlijk samen met Quinn geslapen, nou ja ik in mijn eigen bedje en Quinn ook. Ben lekker bij gekomen.
    Vandaag ook Quinn zijn bakerzakken binnen gekregen, zo dat is makkelijk en ideaal. Heerlijk

Piet kwam vanavond thuis met een enorm bos rozen, sjee zeg wist niet waar ik kijken moest. Zo is hij nooit geweest :)
    Vroeg waarom hij dat gedaan was zijn antw: gewoon omdat ik zoveel van je hou. nou dan smelt je toch!

Las iets over de groote van onze ukkie

Quinn was vorige week vrijdag vbij de cb 56 cm en woog 5345 gram. Dus 50 past dus echt niet meer hoor. Sommige 56 worden om zijn buikje wat krapjes maar op de een of andere manier zijn, zijn mouwen altijd te lang. Zijn broekjes variëren is maar net hoe ze vallen.

Hmz en toen wist ik het niet meer
    Ga denk ik maar QUinn zijn nacht gebeuren klaar zetten hij zal zich zo ook wel melden voor zijn voeding.

Meiden weldrusten en tot morgen

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wow een top nacht gehad.
    half 1 laatste fles en meneer melde zich pas om 6 uur.
    Net wel weer op bed gelegt zet hij het toch op het schreeuwen terwijl hij tijdens de fles in slaap viel hihi maar geloof dat hij nu weer stil is
    wilde nog terug naar bed gaan maar ben klaar wakker.

Gister hier ook weer wat spanningen gehad omtrent Quinn. Piet was al die tijd vrolijk en hij zou Quinn zijn laatste fles geven en een schone luier geven. MAar Quinn was zo aan het huilen en dan werkt hij dus gewoon niet mee, logisch.
    Dus Piet werd er geiritteerd door. Dus hij geeft hem de fles en vroeg wat er aan de hand was, nou alles irriteerde hem bla bla.
    Quinn ligt weer op bed, en hij is weer vrolijk, kwam er dus op neer dat hij zich irriteerde aan Quinn.
    Zeg nou lekker dan, dat kind kan er ook niks aan doen hoor.
    Ja hij was zo moe hier en daar pfff want hij had gewerkt en ik zou eens overdag moeten gaan werken en dan zou hij Quinn wel doen overdag
    Mijn reactie was er op. prima doen, maar als jij je aan een halve avond al irriteerd aan Quinn zal dat wat worden een hele dag alleen.
    Oeps dat was tegen het zere been en hij is kwaad naar bed gegaan.

Volgens mij denkt hij dat ik echt de hele dag geen klap uitvoer ofzo.

Vraag me wel eens af, of ik het nou zo verkeerd zie en dat ik een luizen leven heb ofzo
    Ik ben ook de hele dag bezig en ben in de avond ook moe, daarm leek het mij logisch dat we het inde avond zouden delen.
    Pff moeilijk allemaal, we moeten sterk onze weg er nog in vinden is me al duidelijk.

Sorry voor me "gezeur" maar moest het even kwijt hoor

15. Niet meer actief

Goeiemorgen!

Onze fotoshoot van Esmay gaat vandaag niet door, Erwin is ziek...
    Nou ja ziek, strontverkouden...en hij wil er graag bij zijn dus heb de afspraak maar verzet...

Baal er best wel van, maar vind het ook zo lullig om alleen te gaan.. :(

Hier een hele goede nacht gehad! 23.15 uur laatste fles en om 05.30 uur melde ze zich pas weer! Wow, da's de eerste keer dat ze zolang slaapt, ben echt megatrots!

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Leuke foto van Mika :D

Hier ook een topnacht gehad 22.30 - 07.00
    dat had Reese nog nooit gedaan.
    En helemaal goed voor mama, want de afspraak was dat ik de nachtvoeding zou doen en Remco de vroege voeding.
    Dus mama had mazzel :) :)

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Ik kan het hier soms echt niet bijhouden hoor...er word toch behoorlijk gekletst en ik kan gewoon de tijd niet vinden om alles fatsoenlijk bij te lezen, laat staan te reageren.

Soms denk ik er wel over om het forum maar te verlaten, er is gewoon een nieuwe hechte groep mama's ontstaan en eerlijk is eerlijk, dat zijn vooral diegenen met het eerste kindje. Ik snap dat heel goed hoor, jullie hebben veel raakvlakken en wat meer tijd om te forummen, maar ik voel me wel eens buitengesloten. Dat doen jullie niet bewust, maar het lijkt soms gewoon wel of het forum in 2 stukken is verdeeld, een groep mama's die dagelijks kletst en een groep mama's die wel wil maar de tijd niet heeft en dus af en toe komt binnenvallen en alleen kan posten over hoe het met zichzelf gaat, simpelweg omdat de tijd er niet is om bij te lezen en te reageren...
    Ik heb ook geen zin om altijd alleen te kunnen zeggen hoe het hier is en vervolgens niet op anderen te kunnen reageren.
    Ik neem jullie echt niks kwalijk hoor! Het is gewoon de realiteit en mijn gevoel momenteel.
    Snappen jullie me een beetje?

Het gaat hier in ieder geval redelijk, Jens begint het beter te doen op de Forte maar het blijft moeilijk met de tijden een lekker ritme hebben we nog niet. Lars doet het prima, met Niels hebben we een hoop gedragsproblemen wat weer een hoop energie van mij neemt wat weer zorgt voor de nodige spanningen tussen René en mij...en aangezien René bijna non-stop werkt geen tijd om eens rustig te praten dus we zijn momenteel niet on-speaking-terms. De belangrijke dingen worden gemeld en that's it momenteel.
    Ik ga in ieder geval vanavond eens lekker naar de film met een vriendin even eruit en dan zien we in het nieuwe jaar wel weer verder.

Meiden mocht ik niet meer de kans zien om online te komen dan wens ik jullie allemaal alvast een heel leuk en gezellig oud&nieuw en voor het nieuwe jaar alleen maar mooie en goede dingen!

xxx Roelie

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Zo..ik wilde eigenlijk uitslapen vandaag (en dan echt uitslapen), want gisteren de hele dag een bruiloft gehad van een vriendin (was erg gezellig!). Arnoud heeft gisteren een "mannendag" gehad met zijn zoon en dat vond ook erg geslaagd (alhoewel Ryan geloof ik de hele dag zo'n beetje lief heeft liggen slapen :)). Maar ik kwam dus rond 2.00 uur thuis vannacht, lag Arnoud Ryan de fles te geven :confused:. Ryan komt normaal nooit meer 's nachts, maar nu dus wel. En daarna wilde meneer niet gaan slapen, dus tot 3.00 uur in de weer geweest. En we hadden de hoop dat hij rond 9.00 uur vanochtend weer zou komen, maar helaas...hij had om 6.00 uur alweer honger, dus weer eruit. En toen om 9.45 uur weer. En toen was ik dus eigenlijk wel wakker en ben ik er maar uitgegaan. Vanavond maar op tijd op bed of zo.

En ik kwam beneden en er lag nog een kerstkaart voor mij met Euro 80,- van mijn "oude" werk (kerstgratificatie). Dat had ik dus niet meer verwacht, maar dat is mooi meegenomen ;). Ik had verwacht dat ik die niet meer zou krijgen, maar wel dus, hahaha. Ik denk alleen dat ik geen kerstpakket meer krijg, ik denk dat ze die aan mijn vervangster geven (net als mijn chocoladeletter en banketstaaf met Sinterklaas). Nou ja...laat ze er maar in stikken :).

Ik ga even teruglezen en reageren!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow Vangelis zit al 2 weken in 62!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Roelie, begrijp je frustratie, alhoewel ik het altijd erg leuk vind om mee te lezen over hoe jij de dingen beleeft, en melanie en ruby (waar ben je ruby?!) omdat ik ook graag 3 kindjes zou willen en jullie alvast laten zien hoe het "gaat" haha!
    Ach over een tijdje heb je weer forumtijd joh, dan komt alles goed :) (als ze alle 3 naar school gaan ;) )

@Dees, even over het luizenleven, ik heb een heeel makkelijk kindje en voor mij voelt het dus echt zo! Ik zou graag weer aan het werk willen gaan...
    maar ik snap dat als je kindje wat opstartprobleempjes heb dat het best zwaar kan zijn!
    Wat voor werk doe je eigenlijk normaal?

Deel Deze Pagina