November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zijn er hier eigenlijk ook mensen door IUI zwanger geworden? Mijn vriendin is hier nu namelijk mee bezig...

2. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    We hebben nog lekker ouderwets XP

Maar heb er inderdaad wel een programma voor. Ben er te druk (lees lui) voor geweest vandaag.

Ach het geeft de indruk dat ie a; een karakter heeft wat bij het shirtje past haha

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    na hoeveel rondes doen ze dat eigenlijk?

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze beginnen met IUI en ik geloof na 6x kan ze naar IVF.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maar na hoeveel rondes doen ze dat gewoon proberen? een jaar ofzo?

ik vind een jaar wel lang hoor, ik ben soms wel bang dat een 2de minder snel zal gaan.

6. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ik vind het niet erg hoor :)

Als Cailan er naar gaat vragen vertellen we hem wie zijn vader is, daarom hebben we bewust hiervoor gekozen.

Als we het via het ziekenhuis hadden gedaan had hij pas met 16 jaar gegevens kunnen opvragen via de rechter. Kan me voorstellen dat hij lang voor die tijd al met vragen zit.

Voorlopig noemt hij ons allebei brbl
    Maar we hebben nog niet echt iets bedacht, denk dat hij zelf wel met iets op de proppen komt kinderen zijn daar véél creatiever in!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja maar ik merk nu al dat ik vaak zeg kom maar bij mama en Chris zegt kom maar bij papa, wat zeggen jullie dan?

Een vriendin van mij had 2 moeders, maar pas op latere leeftijd (eerst dus een gewoon gezin). Het werkte wel goed, mij zij zei dan ook logisch mama en Carola.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, dat durf ik niet te zeggen. Zij waren al behoorlijk lang bezig zeg maar, maar ze was ook te dik en moest eerst afvallen, eerder wilden ze niets doen.

Wij willen ook graag een tweede, maar voorlopig nog niet hoor! Maar ik ben ook wel eens bang dathet minder snel zal gaan en dan...wil ik dan al die onderzoeken en zo. Maar dat is een zorg voor later. Wij gaan eerst van Ryan genieten!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik twijfel nu ook of ik nu al een 2de wil of niet.

We zijn namelijk van de week "per ongeluk" onveilig met elkaar naar bed geweest, en toen ik hier later de calculator erbij pakte bleek het de 1e vruchtbare dag te zijn........
    Dit had ik dus ook bij Vangelis, dat toen het misschien zo zou kunnen zijn ik twijfels kreeg of ik het wel echt wilde. En de zwangerschap daarvoor helemaal. Dat terwijl ik daarvoor heel zeker wist dat ik een kindje wou, raar hé als het zo dichtbij komt ga je ineens twijfelen.
    Mocht ik nu niet zwanger zijn (wat het meest waarschijnlijke is) ga ik proberen te wachten tot juli, dit omdat dan het verlof in de zomer is haha mocht het dus binnen 3/4 maanden raak zijn..

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij hoe meer je er mee bezig bent, hoe minder dat werkt zeg maar. Vaak ben je er dan teveel mee bezig en dan lukt het vaak niet. Althans dat hoor je vaak. En het is natuurlijk ook spannend en ik kan me voorstellen dat je dan gaat twijfelen. Maar ik wil wachten tot Ryan 2 of 3 is, eerder voor mij geen tweede. Veel te zwaar denk ik!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    mijn oma (met 11 kinderen) zei altijd ik heb er liever 11 dan 2 want 2 is veel meer werk... haha

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik wil eigenlijk op m 25/26ste 3 kindjes hebben en dan geen meer.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar als ik het dus goed begrijp, gebruik jij ook geen pil of zo nu Melina? En hoeveel kinderen willen jullie eigenlijk?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lees het al...hahaha, 3 :)

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee we zouden het met condoom blijven doen tot de volgende...

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Vriendinnen van mij hebben ook een kindje. Hij is nu 4 jaar en heeft zelf verzonnen dat als er 1 mama aanwezig is, dat gewoon mama oid voldoende is. Zijn ze er beiden, dan noemt hij de ene mama Wikke (ze heet Willeke) en de andere mama Wie (die heet dus Ria) :D

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    alleen werkt dat dus niet zo goed....

hoevaak doen jullie het eigenlijk per week? als ik jullie soms zo hoor denk ik hmm ik vind wat wij doen al weinig, maar chris wil niet vaker haha

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier ook verkouden aan het worden.. keelpijn.. bleeh.. zoenen op de mond doe ik ook niet.. en nu al helemaal niet..

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben nog geen sex gehad, ik had geen behoefte (heb ook behoorlijke last gehad van de knip). En nu was ik ongesteld, ik geloof dat ik het binnenkort wel wil proberen, maar vind het ook wel heel erg eng. Herkent iemand dit?

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik vond het de eerste keer ook eng, omdat je altijd hoort dat het na een bevalling zo anders voelt, maar dat is hier niet het geval.

het libido is ook nog even sterk haha

Deel Deze Pagina