November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wij hebben vorige week de sprong weer eens gewaagd, maar ik vond het echt heel eng en het was ook niet echt prettig. Heb zelfs de vlos gevraagd om even na te kijken of het van binnen allemaal wel goed genezen was. Fysiek was er niks aan de hand, maar ze dacht dat het een combi was van " tussen de oren" (wat heel normaal is na een bevalling) en het geven de BV. Door de BV schijnt het allemaal wat droger te blijven (en dat merkte ik ook, maar dacht dat het aan mij lag). Ook de zin is een stuk minder. Wel ff gek, want tijdens de zwangerschap was mijn libido nog aanwezig. Gelukkig heb ik een lieve en begripvolle man en zijn er ook andere manieren om intimiteit te beleven samen.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik geef dan geen bv, dus wellicht valt dat dan wel mee, maar ik vind het gewoon eng. Gelukkig heeft Arnoud er ook alle begrip voor hoor en wacht ook tot ik zeg dat ik er weer aan toe ben. Maar bij mij is de zin ook een stuk minder, terwijl ik tijdens mijn zwangerschap er geen genoeg van kon krijgen....vindt het soms ook heel vervelend voor Arnoud zeg maar.

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Dat laatste herken ik ook helemaal ;)

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zeker omdat het ineens na de bevalling stil is komen te staan ;)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja precies!

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi meiden.

Flink gekletst vandaag.

Roelie begrijp precies wat je bedoeld. Had precies het zelfde gevoel.
    Maar ik wel bekennen dat door de mama van hun 1e kindje in Estrella ook weer bewuster beleef, niet dat het allemaal gewoon is. Ben weer bewuster van haar ontwikkelingen, kijk naar haar door de ogen van de andere mama's. Eh snappen jullie het?

Hier een draagdoek Tricot slen, ideaal. Zit nog te dubben over de baby bjorn, die jij liet zien Debby, dus misschien ook even proberen bij je, haha.
    Ook hebben wij een rugdragen, ook ideaal, mag tot 20 kilo we hebben er een van vaud. Niet goedkoop, maar heerlijk als je van wandelingen hou.

Gewicht, Eh Estrella woog 3 dec 4890 gram en 56,5 cm 3 jan. moeten we weer en ik denk dat ze toch wel zo rond de 5,5 kilo zit en ongeveer 60 cm.
    Ze kan maatje 62 cm al aan. Maar ook nog 56.

Pff gaat hier trouwens weer lekker, Zefanja is weer ziek en heeft 39.6 gr. koorst. Hij heeft een onsteking aan zijn boven luchtwegen. Fijn, tevens is Angelus ook verkouden en hoesterig.
    Net nog naar de HApost geweest om zijn longen na te laten kijken omdat hij ook wat benauwd is.

Gwen, leuke foto's van Mika. Vooral die 2e foto echt lief.

Eshter is Jean Paul de 31e jarig?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Poeh he meiden flink aan het kletsen geweest zeg!

Hier vanmorgen na elkaar ontweken te hebben een goed gesprek gehad met elkaar. We balen er bijde van dat het zo'n druk op onze relatie geeft op dit moment. Maar we gaan wel knokken want we willen elkaar cht niet kwijt. Toch altijd fijn om te horen.

ships even denken hoor waar het allemaal over ging hierzo:

Libido: jaaaaaa die is aanwezig, sex nee nog niet al maandennnn niet.
    Wij vinden het bijde nog wel eng, en ben nu ongi en maandag spiraal plaatsen en dan.... hoop ik hihi

2de kindje nou echt voorlopig nog niet, zeker de komende 3 jaar niet als er al een 2de komt, zover zijn wij nog lang niet. Als we aan een 2de beginnen hou ik er weer rekening mee dat het wel weer lang kan duren.
    Voor Quinn zijn wij ook 16 rondes verder. Stonden net op het punt om naar de ha te gaan.

Roelie: Meis ik kan me voorstellen dat je het enorm druk hebt, niet zo gek met 3 kinderen, beestjes en een man die je allemaal tevreden wil houden. Dan wil je ons ook nog tevreden houden. Meis je eigen gezin komt op de eerste plaats he! Zou het wel fijn vinden met een heleboel andere meiden zoals ik al las, dat je af en toe gezellig langs komt en wel lekker over jullie leventje verteld. Ik vind het namelijk prachtig om te lezen hoe jijhet doet. Je kan ook zo heerlijk alles omschrijven!
    Dus als je weg zou blijven ga ik je verschrikkelijk missen hoor!
    Dikke knuffel voor jou

Over de groepjes vorming, ja ontkom je niet aan. Denk dat we da allemaal wel voelen. Niet zo raar, we zijn allemaal verschillend en met sommige is de klik er eenmaal of niet of minder.
    Heb ook wel het idee dat ik soms tegen een muur zit te lullen, maar dan denk ik maar, heb het even lekker van mij af kunnen schrijven.
    Soms kletsen we zoveel dat er bijna niet op te reageren valt ook.
    We doen allemaal ons best toch meiden?!

Shit nou was er iemand die avent flessen had, WIE OH WIE ook alweer

Wanneer komt mijn geheugen nou eens terug.

Nou de rest benik dus echt alweer kwijt he :(

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sex, eh wat is dat? :oops: :) Hier ook nog niet. Moet er ook nog even niet aan denken zeg. Pff ben blij als ik in mijn bed lig en kan slapen.
    Tevens door de BV geen hoog libido aanwezig. Zie mijn borsten toch meer al voedselvoorraad voor Estrella. Tja kan het niet echt uitleggen. Maar voor Adriaan nog even verboden terrein die dingen. ;) :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohwja verkoudheid
    Wij zijn hier bijde verkouden geweest en flink ook.
    Quinn heeft dus gewoon nergens last van! Was er heilig van overtuigt dat hij het ook zou krijgen. De mazzelaar fiets er gewoon aan voorbij!

Draagzak: ik gebruik soms een draagzak als ik ergens heen moet waar ik niet met een kinderwagen terecht kan (is vaker als je denkt)
    Ik heb er zo eentje waarin hij tegen mijn buik aan zit/hangt. hoe moet je dat uitleggen hihi

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dees, dat was debby.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ah thnx
    Kijk zo helpen wij elkaar
    Ga haar even pb'en anders vergeet ik dat weer hihi

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha is goed hoor meis, hier trouwens ook een geheugen als een zeef.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, Jean-Paul is de 31ste jarig. Niet de handigste datum. We hebben altijd de hele dag door mensen over de vloer. Veel mensen hebben in de avond al andere plannen en voelen zich verplicht om toch maar even langs te wippen. Best vermoeiend en ook heel lastig met inkopen, want de ene keer komen de meeste met de koffie en het andere jaar komen ze ineens rond borreltijd :(

Melanie, beterschap met je kereltjes :(

14. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey meiden,

ik kom even langs om te vertellen dat Sanne in het ziekenhuis ligt met het RS-virus. Het is allemaal begonnen met een verkoudheid afgelopen week (wie niet? het heerst verschrikkelijk) gisteren was het zo erg, dat ze bijna stikte in haar eigen slijm, en ze compleet wegviel. Ze was zo slap als een vaatdoek. Heb direct de spoedlijn gebeld en binnen 6 minuten waren ze hier. Toen heeft ze eerst antibiotica gekregen. Nadat ze vanmiddag zieker werd, hebben ze haar opgenomen en blijkt het het rs-virus te zijn. Ze heeft nu 3x over een apneu gehad :cry:

Ik lag al in bed, maar kan echt niet slapen. Ik moet om 8.00 weer in het zh zijn. Ik houd jullie op de hoogte. Ik las zo snel nog ff dat veel kindjes hier ook verkouden zijn, dus meiden, als je het niet vertrouwd, trek aan de bel! Beterschap voor al jullie kindjes, en jezelf natuurlijk!

Liefs,
    Natasja

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jemig Natas, dat is flink schrikken zeg
    Goed dat je zo snel gehandeld hebt
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en voor Sanne heel veel beterschap

Knuf

16. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je wel meid!

XXX

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Natasja heel veel sterkte meid. Maar je laat wel me wel 'schrikken'. Is dat RS-Virus alleen bij baby's mogelijk. Zefanja had gisteren ook erg last van het slijm met hoesten tot overgeven aan toe. We zijn toen ook naar de HApost gegaan.
    Hou hem toch maar extra in de gaten.
    Hij is vanacht maar 1 keer wakker geweest. Gelukkig. Alleen ik dacht om 22.30 uur maak Estrella nog maar even wakker voor een voeding, de laatste was namelijk om 19.00 uur. Denk kan ze lekker de nacht doorslapen. Ja niet dus, kwam ze even goed al weer om 3.00 uur.
    Verdorrie, kon ik eindelijk eens slapen. Tja en toen weer om 7.00 uur. Nog niet slecht hoor. maar als je het anders gewend ben, valt het wel even tegen.

Eshter, lijkt me inderdaad lastig. Zo'n verjaardag op zo'n datum. Je weet niet waar je aan toen bent op die manier. Wel lekker druk zo.

Hier hebben wij vandaag het de trouwdag van mijn ouders, ze zijn nu 37 jr getrouwd. Maar ga vandaag maar alleen heen met Estrella en misscien Angelus.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ilse, hier trouwens ook hoor, dat er minder gebeurd in huis als Adriaan thuis is. Nou ja, ik doe wel een poging, en het voordeel is dan voor mij dat Adriaan voor de kids kan zorgen en ik door kan gaan. Maar Adriaan is ook niet zo'n iemand die uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren in huis.
    Zoals gister, was (is nog steeds) een puinzooi hier in huis en hij zit rustig, 3uur lang achter de pc een spelletje te spelen. Daar kan ik me dan vreselijk aan ergeren.

19. Niet meer actief

Morgen meiden!

Jemig Natasja dat is schrikken zeg!! Heel veel sterkte ermee! Goed dat je zo snel gehandeld hebt!!

Tari en Ilse dat verhaal klinkt mij ook heel bekend in de oren... :) Ik was dan vorige week ook blij dat Erwin na een weekje ziek thuis weer aan het werk ging, dan doe ik tenminste wat... :)

Hier weer een goede nacht gehad! Om 00.00 uur laatste flesje en Esmay melde zich om 06.15 uur pas weer ! Nu ligt ze nog lekker op 1 oor, maar ze zal zo wel wakker worden...

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goede moggel meiden!

Yeahhh Quinn heeft weer heerlijk door geslapen!
    Van 12 tot 6 uur en nu slaapt hij nog steeds.
    Was wel lekker terug mn bedje ingegaan, maar had zelf moeite om weer in slaap te komen hihi
    Maar nu benik zelfs eerder wakker als Quinn dat gebeurd ookniet vaak.

HIer gebeurd er ook niet heel veel hoor als PIet thuis is, bij hem is het vaak, strakjes, zometeen, dalijk en ik heb zoiets je kan het maar gedaan hebben.

Hebben jullie meiden ook zo een probleem om een goede broek te vinden, ik word er echt gestoord van. Niks staat netjes of past gewoon niet.

Trouwens ik word helemaal gestoord van mn wasmachiene, gister dee hij het weer niet.
    Ben dat dind meer dan zat, en dat is echt nog zachtjes uitgedrukt hoot, dat ding is iets meer als een half jaar oud en er is nu al 2 keer een monteur geweest. Maandag gaat piet weer bellen en ze verrot schelden. Ik wil mn geld terug! Geen idee of dat mogelijk is, maar we gaan het wel roepen.

Ohwjee het luchtalarm!

Deel Deze Pagina