mooi verwoord Debby Peetje maak Estrella ook niet wakker, heb ik gister wel gedaan maar dan komt ze even goed nog op haar normale tijdstip. Maria volgens mij 13 kilo.
Eva slaapt overdag niet meer Niet gaaf. Nou ja ze slaapt misschien een kwartier per keer....niks dus. Ik probeer nu dr honger te rekken tot na 22.00 en dan slaapt ze als het goed is de hele nacht.
Whahah Piet ging eve chekken of de weegschaal echt stuk was, voor mijn gemoedrust hoor, en hij zou 235 kilo wegen, nou oke de weegschaal is echt stuk
Wij maken Ryan overdag altijd wakker na 4 uur voor zijn voeding en hij krijgt 's avonds rond 20.00 of 21.00 uur zijn laatste fles, daarna laat ik hem altijd slapen. Ik denk dat het even een kwestie van proberen is bij Martijn. Laat hem de volgende keer eens slapen en wie weet hoe lang hij doorslaapt.
Natas, ben blij dat ik je (hopelijk) wat heb kunnen helpen! Maar Groningen meid.. da's niet naast de deur! Ik denk aan je en we duimen voor je! Mocht je nog vragen hebben, of even een gesprekspartner.. je kan me altijd bellen! Dees, wat toevallig! wie is je vriendin?
@Peetje; Ik maak Esmay ook gewoon wakker om de 4 uur hoor! Gewoon doen, daar krijgen ze het snelst regelmaat mee... Tja, dat ie nu mar 45 cc gedronken heeft...lastig, maar zou hem nu gewoon lekker laten pitten tot ie wakker wordt...Of was dit nog niet zijn laatste fles? Meiden, ik ben bankhangen en op tijd naar bed....ben morgen weer online! Voor degene die morgen niet online zijn; Alvast een hele gezellige jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2008 !
Pfff...zit hier nog even alle laatste lekkere slechte dingen op te eten, zodat ik per 1 januari hopelijk een beetje (veel) kan gaan afvallen.
En is ze dan niet huilerig? Ryan is ook veel wakker overdag, de ene keer heel rustig in zijn trilstoeltje en de andere keer aan het huilen (toch wel moe, maar er niet aan toe willen geven)
Peetje: Ik maak Deniz altijd na 4 uur wakker. Meestal wordt hij uit zichzelf al wakker maar s'avonds om half 12 moet ik hem bijna altijd wakker maken. En altijd om half 8 s'ochtends maak ik hem wakker.
Gelukkig Jen. Is zo vervelend voor d'r. Hopelijk blijft nu ook zo. Debby, doe met je mee, nieuwe jaar weer sporten en de kilo's wegwerken.
Oh, goed om te horen zeg! Gewoon even in de gaten houden. En een ui (doorsnijden) helpt ook altijd goed om de luchtwegen vrij te houden en anders Luuf.