Bah ik wilde net naar de winkel gaan voor booschappen, maar het plrndy (editlenst) hirt (edit:hier) inmiddels
Meiden even een vraagje, wat doen jullie met jullie kleine als deze gegeten heeft? Gaat hij/zij gelijk weer naar bed of leggen jullie hem/ haarin de box of...........? Wij legde Quinn eigelijk gelijk weer in bed en sliep eigelijk vrij snel weer. Maar had vanmorgen zoiets, kind ik zie je bijna nooit dus leg je lekker in de box en kan hij ook daar aan wennen, want eigelijk vind hij de box helemaal niks, hij houd het er geen 10 min in uit. Nog tips of ideeën?
Zo...was ik weer even. Net even de oliebollen en zo gehaald en even lekker gewandeld (was net even droog). En straks komt meneer weer voor de fles, dus ga weer een poging doen bij te lezen.... Esther gefeliciteerd met JP!
ZO, de tweede fles zit er weer in en dit keer bijna helemaal! Ze heeft maar 10 cc laten staan van de 135 ! Joepie! Esther; Gefeliciteerd met Jean-Paul ! (Scherp Debby; was het glad vergeten ) Dees; Ik leg Esmay na de fles altijd voor me neer en ga een beetje gek doen met 'r, vind ze geweldig leuk...da's echt een glimlachkwartiertje! En geluidjes maken doet ze dan ook heel veel! Daarna leg ik haar op bed en slaapt ze heerlijk de 4 uur vol...
Oh ik moet echt wat gaan doen hiero, maar heb zo vreselijk geen zin.... Doe nog even een peukie en een bakkie koffie, dan kom ik nog even snel hier kijken en dan ga ik echt wat doen... Moet nog; stofzuigen, dweilen, woonkamer poetsen, wc schoonmaken en de keuken een beurt geven....
Linda, sterkte vandaag meis. Debby, lief gedichtje En gefeli met de 2 maanden mijlpaal van Ryan Dank voor alle felicitaties voor mijn hubberd! Vanmorgen cadeautjes van mij en van Vincent gegeven, die gelukkig in de smaak vielen. Nog even een paar laatste boodschappen oppikken en dan kan de visite komen. Hoop maar dat ze bijtijds weer weg zijn. Heb weinig geslapen vannacht, dus ik zou graag een tukkie bouwen vanmiddag. Maar ben er bang voor.... Muriel, zielig he als ze zo krijsen die kleintjes he Haha hier ook een anti-sporter.....Gelukkig houd ik wel van wandelen, maar dat duurt zo lang voordat het effect heeft. Gwen, dank voor de leestip! Melanie, schuldgevoelens zijn nergens voor nodig, joh. Iedereen zit er wel eens doorheen en dan hebben we elkaar hier gelukkig nog!
Esther, gefeliciteerd met Jean-Paul! Dees, ik hou Mika meestal nog een uurtje bij me en ga wat met hem "spelen" dus wat rond lopen, speeltjes laten zien, tegen hem praten, etc En dan leg ik hem terug. Meestal strubbelt ie dan tegen, maar uiteindelijk wint de slaap het wel van hem Ow Melanie, ik was vroeger ook een "orenkindje" drama's.. succes ermee!
Ligt eraan. Meestal poept ze tijdens het eten en moet ze verschoont worden. maar net is ze gewoon in slaap gevallen, dus ik heb dr gewoon 'weggelegd'.
Aaaaaaaaaaaaaaagrh godskolere dat pokkevuurwerk ook! *opgelucht* Ik hou er niet van, nooit gedaan ook dat stomme rotgeknal...siervuurwerk gaat nog (als 't maar niet knalt) ik vind het eng, Niels vind het nu ook eng (want mama is bang), de honden zijn bang, mijn kippen, konijnen, cavia's en duiven durf ik niet naar buiten te doen, de katten zitten in de bijkeuken te shaken...wat een gedoe om oud en nieuw van mij mogen ze het hele vuurwerk gesodemieter wel verbieden! *meer opgelucht* Ik ga de deur niet meer uit sterf het af hier met dat rotgeknal Tot volgend jaar meiden, ga hier wat doen en de pc afstaan aan Niels. xxx Roelie
Quinn valt altijd in slaap tijdens het eten en vaak diep in slaap ook Heb hem net in de box gehad, maar hij word dn weer zo onrustig met zn armen, gevolg spugen en kokhalzen Misschien idd even met hem rond lopen ofzo, maar ja dan slaapt hij ook weet ik zeker hihi best lastig
Ik heb het zo geregeld dat ik de deur niet meer uithoef.... Mijn zusje neemt de laatste boodschapjes mee voor vanavond en voor Bandit heb ik gewoon de radio aangezet op zo'n volume dat ie alles wat buiten gebeurd niet meer in de gaten heeft... Hij ligt nu lekker op z'n botje te knauwen... Met Esmay gaat het nu weer goed, stuk minder benauwd, minder slijm in het keeltje alleen nog een beetje neusverkouden... Het kan zo weer omslaan, maar voor nu klap ik even in mijn handjes ! Ik ga nu echt even wat doen, heb 2 uurtjes de tijd, want daarna ga ik lekker met Esmay in bad en dan gaan we onze mooie kleertjes aantrekken voor vanavond...
Hope: wat weer een mooie woorden op de laatste dag van het jaar! Leuk dat je weer even tijd kon vinden om nog even iets te schrijven! Melanie: gadver..wat vreselijk vervelend zeg! Dat is geen leuk begin van de laatste dag van het jaar! Hopelijk kan je straks nog een beetje slaap inhalen? Natasja: jeetje, ik vind het zo vervelend voor jullie! Dit is geen leuke start voor het nieuwe jaar. Hopelijk knapt Sanne echt weer snel op! Roelie: heel leuk dat jij ook nog even tijd kon vinden om even te komen op de laatste dag. Ik geloof dat iedereen toch wel even nog wat laatste woorden kwijt wil op het forum, zo op 31 december. Hopelijk slaap je niet om 22.00 uur, maar heb je een hele mooie avond en een heel mooi begin van het nieuwe jaar! Dees: hahaha, moest even lachen om jouw opmerking "zat zowat in de boom met Quinn". Ik ben ook echt als de dood voor vuurwerk, ben al blij dat ik met een kinderwagen loop, dan gooien ze in ieder geval geen vuurwerk dichtbij mij af . En succes met het behalen van je 6000 berichten voor het nieuwe jaar...dat wordt eelt op de vingers! Muriel: wat vervelend dat Hester gisteren haar dagje niet had. Hopelijk gaat het inderdaad vandaag goed! Wel vervelend dat haar verkoudheid en ontstoken oogje weer terug is gekomen. Heeft ze iets tegen haar ontstoken oogje? Daphne: ook wij geven Ryan niet volgens de verpakking hoor (volgens de verpakking mag hij 5x 160, maar hij krijgt nog 5x135). Sinds gisteravond trouwens de laatste fles 160 en de eerste fles 's ochtends ook 160. En overdag gewoon 135. Ik volg ook mijn gevoel hierin hoor! Jen: hahahaha, met de hond op schoot zitten te typen . Maar ik vind het wel heeel zielig voor al die honden en andere huisdieren! Hopelijk slapen de kleintjes er vanavond wel gewoon lekker doorheen. Tot nu toe doet het Ryan gelukkig niets, zijn moeder helaas wel Ilse: gezellig trivianten. Wij krijgen ook een huis vol,maar dat is allemaal van Arnoud z'n kant en die zijn niet zo van de spelletjes. Ik vind het altijd wel erg gezellig! Als ik zo alles lees over de meeting vind ik het zooo jammer dat ik niet kan komen! Hopelijk komt er ooit nog eenmeeting waar ik dan eindelijk een keer bij kan zijn! Over het eten, als Ryan de fles heeft gehad, houd ik hem altijd even bij me. Ik merk vanzelf wel als hij moe wordt enals dat zo is, leg ik hem op bed of in de wandelwagen. Ligt er een beetje aan. En dan hopen dat hij gaat slapen, want dat doet meneer niet altijd...De box vindt hij ook helemaal niets! Wij hebben zo'n trilstoeltje en dat vindt hij helemaal geweldig. Jen: wat moet je nog veel doen . Krijg je visite? Ik moet eigenlijk de was nog even vouwen en strijken, maar straks eerst maar even de kleine man te eten geven, zelf eten en dan maar hopen dat ik nog zin heb en Ryan ook gaat slapen (want dat is niet altijd vanzelfsprekend hier...). Oh ja, en de douche moet eigenlijk ook nog. Maar als Ryan niet wil slapen, kom ik ook nergens aan toe... Esther: wandelen is wel goed voor je hoor. Sinds Ryan is geboren, wandel ik ook veel meer (lekker met de kinderwagen, heerlijk!) en dan merk ik toch dat ik wel iets afval dan wanneer ik niet zou wandelen zeg maar....
Mijn neefjes zijn weer hier. Vandaag zijn ze best schattig. De jongste; 1,5 is al de hele tijd aba aan het roepen. Eva dus. De oudste is met Eva's stuurtje aan het spelen en zegt: Ik ben de papa!
Maria:toch wel fijn dat je neefjes ook schattig kunnen zijn . Heb je ze weer de hele dag? Jen: goed om te horen dat het weer beter gaat met Esmay, gelukkig maar!
Nee, hun moeder is even een hechting laten verwijderen in het zkh. Dus ligt eraan hoe lang het daar duurt. Maar nu is er Rob er ook dus dat scheelt.
Mika is dus altijd klaarwakker voor en na de fles.. vandaar dat ik hem ook altijd uit bed hou. Als hij na een uur/anderhalf uur nog niet moe is leg ik hem in bed.
Debby, ik ben al gewend om veel te wandelen dus het helpt me niet echt meer om af te vallen. Normaalgesproken loop ik zo tussen de 1,5 en 3 uur op een dag (het laatste wel als ik vrij ben uiteraard), dus om af te vallen moet ik nog meer gaan wandelen en daar heb ik alleen in vakanties tijd voor (lekker in de bergen!). Aangezien ik de laatste tijd wel minder heb gelopen, zullen er misschien de eerste paar kilootjes toch wel afgaan als ik weer op mijn oude wandelpeil zit, bedenk ik me nu.