Nou zij had het heel makkelijk hoor, binnen 5/6 uurtjes! (net als mij...) Jezelf niet onderschatten. Vond het trouwens zooooo lief hoe filemon reageerde...
euh ja in het volgende jaar ga ik meer letten op ik en mij...althans volgens mij doe ik het bewust, ik vind mij namelijk leuker klinken dan ik nou de visite is er, me zus en moeder. Wij gaan hier met ze 4tjes oud&nieuw vieren...Chris is werken helaas...voor het eerst zonder elkaar (normaal ging ik mee...) ach zal wel goed komen vanacht hele hoge koortst gehad bah ben behoorlijk ziek, hoop niet dat ik de baby aansteek!
Jee maria, na anderhalf uur alweer tijd voor de volgende voeding? Ik begin je opmerking over bv-slaaf steeds beter te begrijpen Lastig zeg. Das hier wel anders, ik ben met de voeding zo'n beetje een half uur bezig en dan komt ze 3 uur later zo'n beetje weer, dus dat is echt wel wat relaxter. Ik hou haar na een voeding meestal nog even bij me, half uurtje ofzo, pak haar in en leg haar dan in bed. Meestal valt ze dan vrij snel in slaap. Gemiddeld is ze dus per keer zo'n beetje een uur wakker en de rest slaapt ze, precies 'volgens de lijstjes' dus
Gwen: vertoont Mika ook geen tekenen van moeheid? Ryan begint vaak te gapen en dat is voor mij het teken om hem naar bed te brengen. Alleen helaas werkt het niet altijd... Melina: wel vreemd zo de 1e Oud en Nieuw zonder Chris. Maar ja...je kan Vangelis nog moeilijk meenemen naar een feest
nee, dat is dus het lastige.. hij laat nooit merken wanneer ie moe is.. heel soms valt ie mijn armen in slaap, of tijdens de laatste fles.. maar verder..
Ik lees straks even bij. Ik ben vanmorgen even naar het CB geweest. Martijn was in 10 dagen 450 gram aangekomen! Erg goed. Het onregelmatige cc's drinken was geen probleem, en ik hoefde hem 's avonds niet perse wakker te maken. Poepen doet Martijn nu stukken minder, nog maar 1 a 2 luiers per dag. het was ook geen probleem dat hij nog niet om de 4 uur dronk, het ene kind is daar sneller in dan het andere. Ze vonden dat hij het heel goed doet, en dat we ons geen enkele zorgen hoeven te maken. Hij krijgt vanzelf meer ritme.
Goed nieuws Peet, dat zal je vast wat meer rust geven he, gewoon zn eigen ritme laten ontdekken dus. Hier beginnen de poepluiers ook flink af te nemen overigens, van 6 per dag nu ongeveer 2 a 3.
Goed nieuws Peet! Het is natuurlijk ook zo dat ieder kind weer anders is en zijn/haar eigen ritme heeft.
Nou ligt Eva dus al de hele ochtend te slapen. Dat lijkt ook wel een ritme. 2 a 3 dagen overdag klaarwakker, 1 dag blijslapen. Nouja, nu slaapt ze al vanaf eenuur of 11 dus dat is best lang voor dr doen. Dalijk weer voeden en dan zien hoe lang ze het volhoudt. Poepluiers nemen hier juist toe. Ook heeft ze ENORME huiduitslag op dr gezicht. Hormonen zei de arts.
Wat versta jij onder uitslag Maria? Angelina heeft ook heel veel pukkeltje momenteel, van die kleine rode pukkeltjes, vooral op dr wangen. Is dat t zelfde als wat Eva heeft of anders?
Goed nieuws Peet! Wow.. dat zal een stuk rust geven. Over na het eten: Fenna is wat dat betreft net als Mika.. niet slapen. Als je haar bij je houdt dan is ze tot aan de volgende voeding zo'n beetje wakker. Een half uurtje of 10 minuten voor de volgende voeding valt ze dan in slaap en dan is ze heel slaperig bij de volgende voeding.. dus dat doen we echt niet. Dus na een uur anderhalf gaat ze in d'r bedje. Als ze wakker is zit ze veel op schoot en praten en spelen we met d'r of ze ligt in de wipstoel of in de box onder de mobiel. Ze is dan lekker aan het spartelen en slaan tegen de mobiel en aan het lachen.