Dat hadden wij toen hier voor ons huis de straat werd gemaakt. De graafmachines zorgden ook steeds dat de babyfoon aansloeg en al helemala bij het drillen. En als er een vrachtwagen door de straat gaat. n dat terwijl Fenna aan de achterkant slaapt.
Angelina heeft ook veel velletjes/schilfertjes op dr huid..net of ze te lang in de zon heeft gelegen en nu aan t vervellen is Zal heus wel vanzelf bijtrekken, heb niet t idee dat t jeukt of dat ze er last van heeft, staat alleen niet zo mooi maar ach, zo ijdel zal ze nu toch nog niet zijn?
***klaagmodus aan*** Als ik zo achter de laptop zit en naar mijn buik kijk, dan ben ik net zo'n trilpudding, bah! ***klaagmodus uit***
We hebben nu de babyfoon niet meer aan. Als ze huilt horen we d'r wel. Zelfs als de tv of radio aanstaat. Tis hier gehorig.. zou zeggen dat een nieuwbouwhuis geisoleerder zou zijn...
Ach...arme Fenna. Wij borstelen Ryan zijn haartjes (voor zover hij die heeft ) iedere dag en daarnaast gebruik ik een haarlotion in de hoop dathij geen berg krijgt. Maar volgens mij hebben ze er niet echt last van of wel?
Nee hoor, tis alleen een stom gezicht.. alhoewel je het alleen ziet als je van dichtbij haar hoofdje bekijkt en dan ook alleen van bovenaf. Dus in de kinderwagen 'kijkers' zien niets haha.. Nee maar serieus ik borstelde haar haartjes ook, maar doe dat al een tijdje niet meer, omdat ze zoveel haartjes verliest steeds en haar lotion gebruiken wij ook.. maar zelfs dan dus..
Hahaha, dan maar lekker veel met de kinderwagen wandelen . Wel vreemd, vaak hoor je dat die haarlotion toch wel goed werkt. nou ja...ik hoop dat Ryan het niet krijgt, vind dathij wel genoeg heeft gehad
hoi hoi ook Tim heeft last van berg en een uitgedroogt gezichtje. voor berg zijn padjes te koop,daarmee smeer je het hoofdje 2 keer per dag in.(vind het alleen een beetje duur ruim 7 euro) en het berg verdwijnt dan op den duur. ze hebben er geen last van hoor, het lijkt alleen een beetje raar. en voor tim zijn gezicht heb ik een blikje creme van bebe. en ik moet zeggen ben er erg tevreden over. Tim zit nu op 5 flessen van 180cc met 6 schepjes forte. en slaapt s'nachts van 23.00uur tot 6.30uur. dus wij hebben geen problemen meer met de voeding.(gelukkig) wel is hij nu langer wakker. en dan gaan we lekker kletsen met ons 2en. hier ook gelachen van de week. Arend heeft Tim voor het eerst de fles gegeven en o wat was ons kereltje trots. groetjes sandra
Smeren jullie trouwens het gezichtje van de baby ergens mee in? Ik smeer zijn lijfje wel regelmatig in met lekkere babyolie, maar met het gezichtje doe ik eigenlijk niets...
Ik ga weer even verder aan de gang hier, mocht ik hier vandaag niet meer komen (lijkt me sterk hihi) dan wens ik jullie in elk geval alvast een hele fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2008!!
Hoi allemaal! Nou, heb weer een heel druk weekend achter de rug en merk nu ook dat ik weer meer dan 40 pagina's achterloop. Dat ga ik dus niet meer inhalen, S*RR* Merk sowieso dat ik het weer drukker krijg met "normale" dingen en daardoor minder tijd doorbreng op zolder, achter de pc. Het is niet anders blijkbaar! Maar het zijn gelukkig ook wel leuke dingen hoor, met de kleine man! Het gaat hier heel goed, al anderhalve week geen nachtvoeding meer. Nog wel soms wakker om 5 uur, maar met een aantal keer een speentje weten we het aardig te rekken tot half 7, 7 uur. En soms slaapt hij uit zichzelf tot half 8. Vanaf deze week gaan we maar eens streven naar een echte VASTE tijd, zodat het ook makkelijker zal gaan als ik straks weer moet werken en hem dan eerst weg moet brengen. Ga eens testen wat handiger is: eerst Timo eten en aankleden, of eerst mezelf en dan meteen weg... Hij doet het super, weegt inmiddels meer dan 5,5 kg (6 weken, 6 dagen) en is 60cm. Nog steeds erg gezellig en veel wakker, maar ook wat meer slapend in zijn bedje (vaker in de avonduren en ook soms overdag). Zijn hoofdje is aan 1 kant wat platter, dus we stimuleren nu vooral de andere kant. Ooh, ik hoor hem, moet weer naar beneden... Allemaal een superfijne avond en nacht, en tot in 2008!
Nou ja zeg...krijg net een mailtje van een vriendin waarom we gaan trouwen op de dag dat Ryan 1 jaar wordt. Zij zou voor een andere datum kiezen en of we er misschien wel een reden voor hadden om op die dag te gaan trouwen ?! Beetje vreemd toch om zoiets te zeggen, of ligt dat aan mij?
Zo daar ben ik ook nog even, alles gedaan, Esmay ligt weer te pitten en ik spring zometeen onder de douche.... Dan de mooie kleren aan, make-upje doen en dan ben ik helemaal klaar voor...! @Debby; Da's inderdaad wel een hele rare en ik vind ook brutale vraag! En dan ook nog zeggen dat ze dat zelf niet zou doen, tja maar zij is jou niet! Vreemd hoor, je kan ook gewoon blij zijn voor iemand...
Thanks dat je even reageert, ik word dan altijd direct onzeker. heb het idee dat we iets vreemds doen of zo....ik vond het ook een brutale vraag, als je dat denkt, dan hoef je dat niet uit te spreken vind ik.
Meiden ik ga afsluiten, het laatste berichtje van 2007... Pfff, toch wel raar om dit jaar af te sluiten, zoveel moois is er gebeurd! Nieuwe levens, nieuwe vriendschappen! Meiden, bedankt voor jullie gezelligheid, luisterend oor, troostende woorden en ik weet allemaal niet wat nog meer! Laten we in 2008 vooral zo door gaan ! Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een ; Spetterend, gelukkig, maar vooral gezond 2008 !!!