Daar moet je niet onzeker van worden meid! Het wordt jullie dag en dus moet de datum jullie aanspreken! Als een ander het raar vind of wat dan ook heeft diegene gewoon lekker pech! Jullie feestje hoor! Ennuh, ik vind het wel een heel mooi gebaar!
Meiden, ik kom me ook ff afmelden voor 2007 Ik krijg straks mn liefste vriendinnetje en haar man op bezoek, EN het kindje dat zij in haar buik draagt. Als Vangelis het niet wordt... wordt dit Flipje de hubbie van Hester, hihi. En bijna alle buren zijn ook thuis, dus dat wordt gezellig buurten bij elkaar denk ik. Allemaal een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat we in 2008 weer net zo leuk met elkaar verder gaan! Dikke kus!
Debby, das inderdaad best raar. Lekker doen wat jij wilt hoor! Niet je op je kop laten zitten hoor door zo'n iemand die denkt het beter te weten. Het is jouw leven en niet dat van haar. Dus jij bepaalt wat je doet. (met Arnaud natuurlijk ) Ik vind het ook een hele mooie datum!
Hier weeg ik nu 68 kg en voor de zwangerschap 60 kg, dus dat is mijn doel. Maar ik ga niet lijnen, wel meer bewegen. Peetje, Reese dronk eerst ook heel erg onregelmatig. Pas sinds ruim een week drinkt hij was constanter. DUs volgens mij kan dat niet zoveel kwaad hoor. Lees net dat je bij het CB bent geweest, mooi zo. Reese krijgt nu trouwens sinds vandaag 5 x 200 cc. De 170 dronk hij iedere keer helemaal leeg en ik wil nog op verzoek voeden dus heb ik het maar opgehoogd. Vanmorgen had hij hem zelfs helemaal opgedronken. Hij heeft nu trouwens 3 nachten op rij doorgeslapen, en mocht hij 's nachts nog komen krijgt hij een klein flesje van 60cc. Wat hoor ik nu ikke, moet je die spiraal zelf betalen? Goed dat je het zegt had daar niet op gerekend. Waaaaaa, wat lees ik nu: in 2008 word hij wel vergoed. Wat een flauwe huisarts hebben jullie dan zeg. Natas, heel veel sterkte en ook ik steek een kaarsje aan voor jullie meisje. Mooi gesproken Hope. Linda ik hoop dat 2008 voor jullie een mooi jaar mag worden Dat doe ik ook regelmatig, mijn hond kan zich heel sneaky op schoot manouvreren. Is wel lekker warm haha. Mijn hondjes vinden vuurwerk helemaal te gek, de oudste zou nu het liefst de hele dag buiten zitten. Esther gefeliciteerd met JP Roelie: sterkte nog vanavond met al dat geknal. Missym: beterschap en toch nog een fijne aaf gewenst, ook al is het zonder Chris. Debby is inderdaad raar, mag je toch lekker zelf weten wanneer je gaat trouwen.
blehh niet verstandig om op oudjaarsdag de stad in te gaan, maar.... ik heb 2 broeken, sjee en wat voor maat maar oke heb ze toch echt nodig, heb schoenen een vest een een truitje! Ben helemaal blij. Quinn komt nu voor zijn voeding en als hij straks slaapt doe ik ook nog een tukkie en dan aankleden voor vanavond. goddank worden we opgehaald! Wilde nog reageren op iedereen maar even geen puf voor. Kom zo nog wel even online die 6000 ga ikniet meer redden jammer genoeg
Moest je nu die spiraal tijdens een menstruatie laten plaatsen en mag je met die bloedingen wel tampons gebruiken?
tijdens of vlak na de menstruatie ivm eisprong is het, snapte het eerst ook niet, maar even nagevraagd Weet niet of je tampons mag gebruiken, daar heb ik niet naar gevraagd eigelijk, ik gebruik gewoon inlegkruisjes is voldoende
Ik heb nog echt pijn aan mn litteken hoor. En mn been blijft tijdens de voedingen pijn doen, de 8e kaart ik het wel aan bij de gyn tijdens de eindcontrole. 48
Een van de buurjongens hier heeft al ene rotje tegen zn rug aan gehad, hij is er gelukkig nog goed vanafgekomen. Ze zijn al de hele middag non stop rotjes ana het gooien, en ik heb het even nagevraagd bij ze, en nee, ze vervelen zich nog niet.
Ik heb ook nog steeds een plekje wat zeer doet Maria schijnt ook nog wel even te kunnen duren, jammer genoeg
Nou dan ga ik wel gewoon vlak erna, heb geen zin om tijdens mijn menstruatie daar met mijn benen wijd te moeten thx voor de info.