Jeetje wat een hoop haar heeft eva zeg *kijkt jaloers* Die van mij is nog lekker kaal (behalve in zijn nek)
Dr zijn alweer septembermama, en binnenkort natuurlijk ookalweer OKTOBER mama's en voor je het weet zijn de nieuwe NOVEMBERMAMA'S er al.
Ik was trouwens net aan het voeden, en ik voelde Eva een scheet laten. Even later zegt Rob, je zit helemaal onder de borstvoeding. Ik zeg, die is niet oranje, blijkt dat Eva mij helemaal had ondergepoept, opzich niet erg. Ware het niet dat ik mijn oudjaarsoutfit al aan had.
zo gaat ie goed...zo gaat ie beter... ik kom wel aan de 5000... ik ga proberen het jaar af te sluiten met precies 5000
Wat een ontzettend leuk jurk Maria! En wat ziet Eva er schattig uit, heeft veel meer haar dan Angelina joh (of in elk geval donkerder ) Even vraagje ivm de anti-conceptie..zijn er ook dames die straks géén anticonceptie gaan gebruiken? Dus geen pil, condooms of spiraaltje etc? Ik word hier ook helemaal gestoord van t knallen, ik ben er ni bang voor ofzo, maar tis nu al 3 weken aan de gang en ben t ff goed zat, gewoon erg irritant.
Die 5000 ga je makkelijk halen joh, het jaar duurt nog 7 uur, dus dat zijn maar 5 berichtjes per uur...eitje toch
Lekker dan ondergescheten Wij hebben ook (nog) geen anticonceptie... Oh ja Esther gefeli met JP! En glad vergeten te vertellen dat in ongi ben geworden vannacht. Ik ga rood het jaar uit Hoe zat het ook alweer met de veilige periodes? Trouwens ik zit nu precies 35 dagen na mijn bv. De laatste cyclus zat ik ook op 35 en toen was ik zwanger... Ben benieuwd of het zo blijft met regelmaat. Ik heb nog nooit regelmaat gehad zonder pil.
Mooi jurkje heeft eva aan Geen anticonceptie lijkt me fijn, maar helaas moet ik eraan geloven. (ach ja, ben 7 jaar anticonceptievrij geweest dus het kan wel wat hebben )
he Dafje, wat een afsluiting van het jaar. Ga jij maar even bijlezen over veilige periodes (voor het zingen de kerk uit kan ook zeggen ze )