pfff spammers.. ik heb weinig vooruitzichten qua aantallen volgens mij.. nog een paar uurtjes en dan 2008! Ben benieuwd wat ons dit jaar te wachten staat! Ik heb net nog snel 4 vuurpijlen gehaald die ik symbolisch ga afsteken om alle ellende van het afgelopen jaar te "verbannen" en verder te gaan met de mooie dingen die ons zijn overkomen! hebben jullie oudjaarsloten gehaald?
Wat doen jullie trouwens met de beebs om 12 uur? Laten jullie die gewoon in bed leggen of haal je hem/haar er toch uit?
ik laat 'm lekker liggen. Hij heeft er toch geen besef van.. ga nog wel ff langs 'm.. maar als ie slaapt.. lekker laten slapen
Nou ben er helemaal klaar voor Quinn ook, hij heeft zn mooie kleertjes aan zo even een foto maken van hem. Quinn krijgt meestal zijn voeding tussen 12 en half 1 dus die kan ik lekker zoenen! hihi
Meiden ik ga ook afsluiten! Ik wens jullie al het geluk, liefde en gezondheid! We hebben een mooi jaar gehad waarin we veel gedeeld hebben, liefde geluk en verdriet, maar we waren er voor elkaar. We hebben een bijzonder clubje met veel verschillen, maar mooie aanvullingen op elkaar. (komen die klote tranen weer) Op naar het volgend jaar waar we vrolijk verder gaan en dat het allemaal ons jaar mag worden! Liefe Linda jou even appart! Hopelijk word het jullie jaar, en dat jullie de kracht krijgen die jullie verdienen! Ik vind je een bijzonder mens die nu de geluk wel eens mag vinden en dat word 2008! Lieve meiden maak er een mooie avond van! Doe voorzichtig! Tot volgend jaar! Een knallend 2008
jeetje.. tis hier MISTIG! kan de lantaarnpaal aan de overkant vd straat niet meer zien dan helpt dat vuurwerk ook niet mee natuurlijk.. lees net op nu.nl dat het zicht in deze regio minder dan 10 meter is Ben blij dat wij lekker thuis blijven!
Meiden, ik zwaai ook af voor dit jaar. M'n ouders zijn er dus zal maar niet de hele avond bij de pc gaan zitten Doe voorzicht allemaal he! En ik hoop dat 2008 voor iedereen alle goeds en geluk en liefde en plezier zal brengen!