Sluit ik me bij aan! Ik wens alle november mama's alle moois en goeds voor 2008, dat onze kindjes mogen opgroeien tot prachtige gezonde kindjes en dat Linda en Patrick dit jaar in ieder geval een positief begin mogen maken met hun grote wens! Natasja om 12 uur waren jullie en Sanne in mijn gedachten, hopelijk begint ook voor jullie 2008 met goed nieuws en mag Sanne snel mee naar huis! Dikke knuffel voor jullie allemaal! xxx Roelie
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het maar een geweldig leuk, tof, gezellig en wensen uitkomend jaar mag zijn!
Gelukkig nieuwjaar! 2008 wordt een mooi jaar met veel " eerste keertjes" voor onze beebjes. En voor Lin ook nog een aparte knuffel!
Gelukkig Nieuwjaar iedereen en dat 2008 maar een topjaar mag worden! Linda: mijn wens voor jullie is dat jullie geluk zullen vinden in dit nieuwe jaar! Natasja: ook mijn gedachten zijn om 0.00 uur even bij jullie en Sanne geweest! Ik hoop dat het snel goed gaat en ze weer lekker naar huis mag naar haar papa en mama en haar grote zus!
Iedereen op nieuwjaarsvisite? Wij blijven in ieder geval lekker thuis vandaag, gisteren mijn schoonouders al op bezoek gehad en mijn ouders wonen ver weg, dus die zien we zaterdag. Dan gaan we overigens naar de Winterefteling met z'n 2-en, mijn ouders komen op Ryan oppassen. Oh nee, met z'n 3-en, mijn broer gaat mee. Het is namelijk een "feestje" van zijn werk. Gratis toegang, 's middags een lunch en 's avonds een buffet. Geheel verzorgd dus
Nou ben ik wel benieuwd: hoe is het met jullie kindjes gegaan tijdens het knallen? Fenna had ik net in bed gelegd, maar toen begon het nog eens goed te knallenm, dus huilen. Toen er maar weer uit, en om 1 uur er weer in. Daarna heeft ze heerlijk geslapen tot 8 uur.
Wow lekker Debby! Wij gaan straks nog even op visite bij mijn schoonouder, anders komt het cadeautje van de bakker (mokkastam) niet op. En de olieollen en appelbbeignets ook niet. Oeh fout het nieuwe jaar in zeg! Ach morgen ga ik weer sporten en ik heb als goede voornemen voor morgen dat ik mijn zwangerschapsdagboek af ga maken (moet nog twee weken, dus moet lukken), dan naar de drukker ermee en dan inplakken.
Goedemorgen meiden! Iedereen nog 10 vingers en dat soort dingen wat er op het lichaam hoort nog aanwezig?! Quinn die is veel wakker geweest omdat er heel veel hard knallen waren waar hij zich lam van schrok. Hij heeft wel hazenslaapjes gedaan bij mn tante. Om kwart over 12 heeft hij zijn flesje gehad en was om kwart over 1 nog even wakker geweest en toen is hij als een blok in slaap gevallen. Het was een gezellige avond en vooral emotinoneel! Hheerlijk een potje staan janken en piet dee mee, hihi lekker stel zijn wij Bij ons in de straat was het wat onrustig, flink vuur midden op de weg en de jongenlui vonden het leuk om alle vuilcontainers en dat soort dingen uit de tuinen te halen en dat op het vuur te gooien. Dus heb nog even met politie en brandweer aan de foon gehangen hihi. Quinn heeft heerlijk tot half 8 uitgeslapen, wat wel erg lekker aangezien wij pas om 5 uur in bed lagen. Vandaag gaan we helemaal niks doen en lekker genieten van ons gezinnetje
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA 1 januari: HAPPY NEW YEAR! Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan 19 januari MEETING Amersfoort Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!! Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: Serafijntje Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse Stasia Muriel (eventueel), Esther (eventueel) *10 dames* Even de agenda er weer bijgezocht .
Ryan lag om 21.00 uur in bed en heeft doorgeslapen tot 4.00 uur (dus bijna 8 uur ). HIj is niet wakker geworden van het vuurwerk. Ben om 0.00 uur wel direct even gaan kijken, omdat het vuurwerk hier behoorlijk losbarstte, maar hij sliep gewoon lekker verder. En dus om 4.00 uur de fles gegeven en toen kwam hij om 9.00 uur weer, dus dat was wel heel netjes.
Oh ja vanavond gaan we de fles een uur eerder geven en dan kijken of ze dan ook nog tot half 7 slaapt. We hebben het idee dat ze wakker wordt zodra er reuring is in huis, dus als Jeroen eruit gaat. Want als wij uitslapen, slaapt zij ook door. Gisteren ook de fles gehad om 11:00 en vanmorgen was het 8 uur. Dus we zijn erg benieuwd wat ze morgenochtend doet.
Beste wensen allemaal! Hier een rot nacht achter de rug qua voeding pfff 21.00-01.00-04.00-06.30 Jakkie wanneer gaat hij nou eindelijk eens langere uren maken tussen de voedingen? Ik heb gisteren 8 voedingen gegeven pfff. Maar verder een leuke avond gehad. Jullie hadden nog de reacties tegoed: Ilse: ik wilde ook de dreami meenemen, wij rijden gemiddeld 1,5 uur naar jou dus dan heeft hij er al 3 uur ingezeten op een dag. Dees: na de fles hou ik Martijn 10 a 15 min op de arm, en als hij nog wakker is 15 min. in wipstoel of box. Ik baker Martijn 's avonds al in voor de voeding, dan hoef i dat naderhand niet mee rte doen. Als hij dan in slaap valt tijdens de voeding kan ik hem meteen in bed leggen. slapen: hier leek Martijn ook nooit moe, maar doordat ik hem wakker liet werd hij juist alleen maar nog vermoeider, ik leg hem dus na een uurtje gewoon in bed. Ingebakerd en wel natuurlijk, dan huilt hij wel even maar slaapt dan toch. velletjes/ schilfertjes: is een vorm van 'berg' (Martijn heeft het heel licht in zijn wenkbrauwen) insmeren: Ik smeer Martijn haast nooit in, alleen soms zijn gezichtje als het schraal is. Maarja hij gaat ook maar 2x per week in bad. Debby: wat een rare opmerking van die vriendin zeg! Blondie/ Linda: spiraal tijdens menstruatie en ja je mag tampos gebruiken. Tijdens de menstruatie staat de baarmoedermond open en is de plaatsing makkelijker. zie www.mirena.nl
Net z'n moeder . Hij doet het momenteel zooo goed! Gisteren heeft hij na zijn fles lekker geslapen (na iedere fles!) en gisteravond deed hij het ook heel goed. Hij wilde alleen na zijn laatste fles van 21.00 uur eerst niet slapen, maarja...was beneden geweest en het was natuurlijk lekker druk, veel visite. En volgens mij dacht hij "ja, en nu moet ik weer alleen naar boven" . Arnoud heeft hem even boven vastgehouden en zo en toen ging hij heerlijk slapen. En nu ligt hij weer te slapen, hij doet het zo goed! De medicijnen werken dus hartstikke goed. Ik ben zo ontzettend trots op mijn mannetje!