Fijn 2008! Hoe hebben jullie kindjes het gisteren gedaan? Wij waren bij vrienden en Eva was volgens mij helemaal van slag. Lang liggen huilen 2 of 3 (ik weet het niet meer) keer moeten voeden. Gelukkig rond 23.00 in slaap gevallen en niks gemerkt van het vuurwerk. En normaal slaapt ze goed door maar nu was het 4 uur. Als dat maar niet haar nieuwe voornemen is Ik vroeg me trouwens af, hoe weten/voelen babys eigenlijk dat ze ergens anders zijn? Want ik denk namelijk dat Eva daardoor zo van slag was.
Hier Mika om 23:30 voeding gegeven en is uit bed gebleven tot 0:00, maar meneer sliep er helemaal doorheen. Dus om 0:05 weer in bed gelegd en kwam toen om 04:30 weer.. Toch wel speciaal nieuwjaar met zo'n kleintje in je armen! verder blijven we thuis vandaag.. zijn allebei hondsberoerd
ik heb het 3 dagen gehad, en daarna weer als normaal.. zelfs super tampons redden het niet haha.. succes ermee!
Maria: volgens mij merken baby's vaak dat het druk is, althans dat was onze ervaring met Kerst en gisteravond. Ryan was toen ook erg van slag en zodra we dus naar huis gingen en buiten liepen, was meneertje stil. En gisteravond na de fles van 21.00 uur heeft Arnoud hem boven even getroost en toen ging hij ook weer lekker slapen. Ik denk dus dat ze de drukte voelen of zo en niet zozeer dat ze ergens anders zijn. Dus bij Ryan helpt het vaak om even een rustig plekje op te zoeken waar hij tot rust kan komen en kan slapen. Ilse: ik vroeg me nog af hoe het bij de therapeut van je moeder is gegaan? Kon zij iets voor je doen? Gwen: balen zeg, allebei ziek! Heel veel beterschap!
we zouden condooms gebruiken, maar dit werkt niet echt.... Ik ben trouwens erg bang dat het "raak" is...gister verloor ik namelijk een bloedslijmachtig iets
die veilige periodes zal ik ook maar niet proberen, bij mij is de eisprong volgens mij 5 dagen voor ik weer ongesteld word
oef, hoop het niet voor je.. anders ga je het nog zwaar krijgen ben ik bang twee vriendinnen van me zijn binnen 4 maanden weer zwanger geworden en beide geen goede zwangerschap gehad.. eerst je lichaam de rust gunnen om te herstellen..
dat is een hele gangbare maat, mocht toch dromen dat ik die nog had Ik heb gister mn broeken bij de h&m gekocht en daar was veel 40/42 te vinden. kreeg heimwee toen ik die maten in mn handen had
we wilden wel snel voor een 2de, maar zo snel nog niet. We hadden rond juni/juli wel weer willen beginnen. Ook omdat je dan een lekkere periode zwanger bent en bevalt..
oh dan ga ik daar eens kijken....ik was laatst naar een Indian Rose winkel, maar dat werkte niet meer
Over Vangelis, hij wou gister persee bij de visite blijven met als resultaat om 23:00 dood en dood moe en niet meer genoeg kunnen drinken dus niks doorslapen maar om 3 uur en 7 uur wakker worden. nu ook erg vervelend, aanhankelijk, niks willen, kleine beetjes eten.......echt uit ze doen. Gelukkig is dat binnen 1 dag weer "normaal" .