November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    op 5 loten? ik bedoelde namelijk op 1 lot :oops:

k had er 4

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik bedoel op eindcijfer 5 sorry...

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    vond die show trouwens wel leuk...

gordon dat hij zei tegen die gozer, zo jij bent ook bij de wibra geweest :) :) :)

4. Niet meer actief

Hoi meiden

Hier een rustige avond gehad, niet echt gezellig, maar oke, wel te doen ;)

Angelina om 22:30 laatste voeding gegeven en om 23:00 naar bed. En ze heeft geen kik gegeven met t vuurwerk, terwijl t hier gekkenhuis was. De politie is nog in de straat geweest omdat er een brommertje in de fik was gestoken :( Ik ben nog op haar kamertje geweest en werd gek van t knallen en t flitsen, maar zij sliep gewoon lekker door......tot 6:30 vanmorgen! Wow, als dat haar goeie voornemen is zijn wij blij :)

Loterij: Nope, 1 lot en niks gewonnen, helaas..zat al helemaal klaar voor de 20 miljoen, maar nee, misschien volgend jaar? ;)

Ik vond dat SingingBee ook wel grappig, heb zelf ook fanatiek zitten meedoen, tot verbazing van mn ouders, want had t makkelijk kunnen winnen haha, wist meer teksten dan de kandidaten ;)

Qua de therapie: Volgens deze peute is t dus BI, ben ik mooi klaar mee. Ze heeft wel wat gemasseerd en toen ik daar wegging was ik dus ook voor t eerst in 5 weken pijnvrij, maar dat heeft helaas maar een uurtje geduurd en t is weer net zo heftig terug. Dus was maar van erg korte duur :( Maarja, helaas. Nu dus toch gewoon de oefeningen blijven doen en doorbijten. Waarschijnlijk heb ik dus in de laatste maanden van mn zwangerschap de BI al ontwikkeld alleen toen niet herkend zeg maar, en door de bevalling is t dus verergerd..helaas. Ik ga dus ook maar niet meer naar haar, want t werkt dus gewoon niet en zal t zelf moeten doen. Nog dames met BI en tips wellicht?

Hebben jullie nog veel last van de mist gehad eigenlijk? 't Was hier echt gekkenwerk, totaal geen zicht. M'n ouders gingen om half 1 weg hier en belden op een gegeven moment dat ze stapvoets op de A28 reden! Ze zagen de auto's voor hun amper, doodeng. Wij zouden vandaag naar mn schoonouders gaan, maar toen we vanmorgen uit t raam kijken zagen we de huizen aan de overkant niet eens, dus hebben maar afgebeld. Nu is t gelukkig weer normaal hier.

Melina, jouw plannen van 'rond juni/juli weer willen beginnen' dat is hier dus ook zo, zou ook over een half jaartje ofzo weer zwanger willen worden, maar heb er weinig hoop op dat het dit keer zó snel zal gaan hoor. Maar daarom gaan wij dus ook niet aan de anticonceptie.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Ilse, mag ik vragen hoelang je er de eerste keer over heb gedaan?

Jullie doen ook niet veel aan sex geloof ik hé...

ik vind 3x in de week al weinig............

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    het is hier nog steeds heeeeel mistig!

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Debby, wij gaan nooit op nieuwjaarsvisite. Dat is het voordeel van een verjaardag op de 31ste...we hebben iedereen gisteren nog gezien! :D Jean-Paul is redelijk actief vandaag; hij is de auto wassen. Ik ben wat minder actief en zit nog lekker in pyama op de bank :oops: Zojuist Guido Weijers zitten kijken...erg geslaagd!

Vincent heeft overal doorheen geslapen gisteren. Alhoewel hij op de avond voor 12-en wat onrustig was. Denk dat het door de vele visite van overdag kwam.

Beterschap voor jou en Patrick, Gwen!

Wow, Melina, dat zou al snel zijn! Hoe zou je het vinden als het sneller dan gewild/gepland raak zou zijn?

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    vervelend om te vertellen op me werk, maar diep van binnen heel blij dat het ons weer gegund is.

Maar ook weer heel veel stress....is het er wel 1? Wat als het niet zo is? Weeeeeeeer een hele nare periode..

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Spannende tijd voor je, Melina! Waneer kun je eventueel testen?

10. Niet meer actief

@Melina..ik denk toch wel zo'n 3 jaar :(

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow Ilse :confused:

12. 3 keer in de week weinig.. pfff.. is maar goed dat je ons ritme niet hebt dan :) Ik geloof dat wij op 1 keer in de maand zitten (de echte daad dan he? verder doen we nog wel 'van alles' :) )normaal dan.. haha... nu is het al zeker een jaar geleden :oops: geloof dat de laatste keer de conceptie was haha. Ach ja.. na deze ongi kunnen we weer aan de slag hihi..

13. Niet meer actief

Tja, daarom ga ik er ook niet vanuit dat het nu wel heel snel raak zou zijn. Hoewel het op zich natuurlijk niets zegt, maar ja....kans is klein.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    9 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    22 December 2008 Een beetje vruchtbaar
    23 December 2008 Vruchtbaar
    24 December 2008 Erg vruchtbaar
    25 December 2008 Eisprong
    30 December 2008 Innesteldag
    8 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen
    17 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

dan ga ik van een 30 dagen cyclus uit...23 zijn we met elkaar naar bed geweest.

en deze dan van 35 dagen...

9 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    27 December 2008 Een beetje vruchtbaar
    28 December 2008 Vruchtbaar
    29 December 2008 Erg vruchtbaar
    30 December 2008 Eisprong
    4 Januari 2009 Innesteldag
    13 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen
    22 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

27 wel veilig en 30 niet veilig ook met elkaar naar bed geweest....

15. Niet meer actief

Zo is het bij ons ook Dafje. We vrijen wel veel en graag, maar de daadwerkelijke gemeenschap hoeft voor ons allebei niet perse. Hebben zonder 'de daad' ook genoeg plezier ;)

16. Maar ja als je nu alweer gaat 'proberen' en het is wel in 1 keer raak is het wel erg vlot he Ilse.. dat idee?

Melina, jeempie.. lijkt me wel snel. Is voor je lichaam ook inderdaad niet echt fijn.. maar op zich ben je wel nog jong en veerkrachtig :)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja Chris vind het ook wel veel...of naja goed gemiddeld ofzo soms wel te veel...

wij doen niet aan van alles alleen aan van alles en de daad haha

*ben weer lekker open&eerlijk*

18. Ow niet echt slim dan... of was het toch onbewust bewust?

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou zo voel ik me niet hoor hahaha alles lubbert en zit onder de striemen, volgens mij hoort een sexbomb van 20 er niet zo uit te zien :rolleyes:

20. Wij hebben minder 'daad' hihi.. maar wij hoeven allebei niet zo nodig...

Deel Deze Pagina