pfff ik weet t niet en ja en nee. ja ik wil graag weer zwanger zijn maar zo snel beangstigd me ook weer verschrikkelijk
Oh er word 1 iemand wakker boven... We hebben dus 3 dj's te logeren hahaha en Chris ligt ook nog te pitten, Vangelis slaapt in de box. Wat een gezelligheid zo op 1 januari.
Dus? Moeten alle meiden van 20 een sexbom zijn dan? Ik ben het ook nooit geweest hihi.. bij lange na niet..
ik vond dat ik er altijd wel "ok" uitzag, heb aardig wat mannen op hol weten te krijgen maar weet niet of dat komt door me looks of omdat ik een vlotte babbel heb hahahaha
Allereerst: WIJ WENSEN IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2008 TOE!!!! Liefs, Etienne, Natasja, Anouk & Sanne
Nee die heeft Chris gister in Dusseldorf opgehaald, 2 uit Griekenland 1 uit Nuremberg... ik vind het heerlijk hoor visite! Het zijn leuke jongens, 1 is zelfs erg leuk om te zien... Ik kan het goed met ze vinden...
Kreeg net een sms'je van Gwen, ik zal even een update geven over Sanne. Gisteren hebben we de uitslag gekregen over het RS-virus, deze was negatief. Sanne heeft dus last van het broertje of zusje van dit virus. Plus erbij dat ze nu een heel groot vermoeden hebben op kinkhoest . Vanmorgen hebben ze bloed geprikt bij haar om dit te testen, over een paar weken krijgen we hier pas uitslag over Gisteren is ze verhuisd naar de isolatiekamer. Er mag ook bijna niemand meer naar binnen. Op zich vond ik dat ze er vanmorgen redelijk goed uit zag, en in het uurtje dat wij er waren is het alarm maar 1x afgegaan. Hopelijk gaat 2008 voor haar goed beginnen....maar het is allemaal afwachten nog. Ik sluit weer af, want ik stap weer in de auto....lekker naar mijn meissie! Fijne dag allemaal! Liefs, Natasja
Ik voel me ineens wel oud hoor..."toen ik 20 was"..wow wat klinkt dat lang geleden. Maar ik zou voor geen goud meer naar die tijd terug willen, man wat was mijn leven toen een bende
Sterkte Natasja! En ik hoop dat 2008 voor jullie hele gezin een gelukkig en vooral gezond jaar mag worden!
Nou ik heb mijn leven aardig op orde... vind het ook zo raar om 20 te zijn, voel me meer 30 hoor! Loop ook als een dertiger... dit was me lichaam voooooor me zwangerschap. Ik kan dus met die striemen nooit meer een bikini aan...ergens baal k daar wel van, of is dat heel egoistisch?
Sterkte Natas, pff kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt. Niks zo naar als je kindje in het ziekenhuis...
Ik hád m'n leven toen ook op orde, maar helaas heb je niet alles zelf in de hand. Ik werd ziek en toen stortte alles in. Nee zou niet graag meer terug naar toen, dan maar wat ouder en 80kg zwaarder, maar wel gezond en gelukkig
Leuke foto! Bikini heb ik overigens sinds mn 15e ni meer gedragen, terwijl t toen qua lijf nog makkelijk kon, maar gewoon geen zin in
3 x per week? pfff wat voor lipido heb jij joh? haha.. Moet zeggen dat ik het nu wel eng vind.. aangezien toen we dus één keer zonder conceptie hebben gevreeen ik meteen zwanger was.. dus ik knijp hem wel.. blijkbaar zijn we allebei vruchtbaar.. En moet nu écht nog niet aan een tweede denken