Zo, het was weer even gezellig hier lees ik . Melina...dat zou toch wel wat zijn als het nu weer "raak" is. Ik ben weer aan de pil gegaan, wil toch zeker wachten totdat Ryan een jaar of 2 is of zo. Eerder voor mij geen tweede, veel te druk! En bovendien wil ik toch eerst optimaal van hem genieten. En over sex...nou, wij hebben ook niet heel vaak sex hoor, maar hebben er ook geen behoefte aan. Wij doen ook andere dingen samen zeg maar. En na de bevalling hebben wij het sowieso nog niet gedaan, ik vind het nog steeds erg eng. Maar ja...ooit zal het wel weer gaan gebeuren hoop ik
Natasja: heel veel sterkte! Jeetje meid..wat zal het voor jullie allebei zwaar zijn nu. En denk eraan: op dit moment ga je door, maar denk eraan dat als ze weer thuis is, dat je ook de tijd neemt om alles te verwerken. Het is niet niets!
Hmm ook deze maand is t weer lastig kiezen hoor, er zitten weer 5 beebjes van ons topic bij de baby vd maand verkiezing! Deniz Vangelis Fenna Mika Quinn
Is het nou zo dat des te later je het stuurt des te hoger je staat ofzo? Vorige keer stonden we helemaal onderaan!
Ik vind t trouwens altijd wel grappig dat voor iedereen de definitie van 'sex' weer anders is. Voor de eens is sex pas echt sex als er 'gemeenschap' is, voor de ander is vrijen ook sex. En dan zijn er nog zat mensen die orale sex uberhaupt geen sex vinden ("I did not have sex with that woman!" weten jullie nog?) etc...interessant toch
lieve en jesper zijn ook schattg ik zou nou geen prematuur foto's of foto's met infuus plaatsen, heb ik sowieso op het internet niet gedaan..
Haha ja precies, dat is voor iedereen dus ook weer anders Al die termen dan ook he Oke, even heel persoonlijk dus..voor mij is sex dus alle sexuele handelingen, of dat nou gemeenschap, oraal, 'handenarbeid' of wat dan ook is. Maar voor de duidelijkheid (wat dus mislukt is blijkbaar ) noem ik dus sex zonder gemeenschap vrijen..snappie?
Nou, in zoverre.. we zijn in mei getrouwd. Dan wilden we graag gaan "beginnen" Maar aangezien onvruchtbaarheid bij mij in defamilie zit, ben ik in januari naar de huisarts gegaan om te vragen of ik getest mocht/kon worden op mijn vruchtbaarheid voordat ik me de hele "ellende" en frustratie op de hals haalde. En mocht ik onvruchtbaar zijn wilden we graag adopteren. En aangezien daar een enorme tijd overheen gaat wilde ik het op tijd weten. Maar de dokter gaf dus aan, probeer het eerst maar een jaar, mocht het dan niet lukken, kom dan maar terug. Als je denkt dat je onvruchtbaar bent, stop dan nu maar direct met anticonceptie en kijk waar het schip strand. Met het risico dat.. het in één keer raak is.. Maar de kans is klein zei ie er nog bij haha... Dus wij zijn toen direct na de menstruatie van februari gestopt en geloof één of twee keer "de daad" en ik werd direct niet ongesteld.. Dus ja, ongepland is het niet.. maar het was de bedoeling dat ie een paar maandjes later werd verwekt haha.. Ik zeg nu wel eens.. Mika was wel héél erg benieuwd naar de wereld, meldde zich tot twee maal toe eerder
wacht even dus vrijen is voor jouw definitie alles behalve de daad zelf (dus oraal of handenarbeid etc.) of bedoel je dat vrijen knuffelen is zeg maar?
Ik heb het jullie nog even moeilijker gemaakt, heb ook eenfoto van Ryan ingestuurd> Geen idee trouwens of ik dan ook direct meedoe?
Gwen, Ryan was ook de bedoeling om een jaartje later verwekt te worden. Ik was er zelf van overtuigd dat ik niet vruchtbaar was (ik was nooit regelmatig ongesteld, soms zelfs wel 1,5 jaar niet) tot ik aan de pil ging. En Arnoud zei nog "het kan in één keer raak zijn" , maar dat geloofde ik dus niet. Maar dus wel...in één keer raak, hahaha. Dus Ryan kwam een jaartje eerder
nee volgende maand pas, je moet het voor de laatste dag insturen zeg maar. valt me op dat er steeds meer meedoen, vorig jaar deed niemand mee bijna.
1,5 jaar niet? wow... Ik was wel heel regalmatig ongesteld.. kon bij wijze van de klok er op gelijk zetten.. dus ja, toen de klok geen twaalf uur sloeg in maart haha.. kneep ik 'm toch wel ff.. Onze ouders reageerden ook echt.. WAT?! Nu al? haha..