November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, dan kunnen jullie mooi op Ryan stemmen :)

2. Niet meer actief

Haha we maken het je wel moeilijk he Melina, want Gwen heeft weer een andere definitie dan ik. Daarom zei ik al, ik vind t altijd wel interessant om te zien hoe iedereen alles anders noemt/definieert.

Maar oke, voor mij kan vrijen alles betekenen, net als sex. Maar dat hóeft niet perse de daad ook te zijn. In dat opzicht hebben we dus wél regelmatig sex/vrijen/wat dan ook. Alleen dus niet altijd met geslachtsgemeenschap (wat een woord).

Knuffelen is voor mij geen vrijen overigens, dat is een stukje..euh..minder actief zeg maar :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    of op Quinn :)

4. Niet meer actief

Weet je nu al dat Quinn volgende maand ook weer mee gaat doen Dees? Jij blijft gewoon elke maand insturen? :)

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja we gaan voor die 25 euro hahaha

6. Niet meer actief

Ik was overigens ook heel regelmatig ongesteld en had een duidelijke eisprong. We zijn in 2003 getrouwd en met de pil gestopt. Intussen wel nog verhuisd en we zijn allebei 'overspannen' geweest, dus die periodes tellen niet echt mee, dan staat je hoofd naar iets anders dan 'kindjes maken' (bij ons in elk geval wel).

Maar toen we in 2006 nog niet zwanger waren, ben ik me dus ook gaan verdiepen in adoptie en pleegzorg bijvoorbeeld. Zo leerde ik bijvoorbeeld dat ik geen kindje uit China mag adopteren, omdat ik te dik ben :( Alsof dat iets zou zeggen over mijn opvoed-kwaliteiten :confused: Maar ik hield dus als behoorlijk rekening met het feit dat ik nooit zwanger zou zijn en begon de moed al een beetje op te geven. Dat was een hele verdrietige periode, overal om me heen werden kindjes geboren en ik raakte niet zwanger. Dus je snapt hoe blij ik was toen ik toch nog zwanger bleek te zijn...we hebben echt staan juichen en janken tegelijkertijd :)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    kan me voorstellen...ik was na 3 rondes al deprissief en bang dat t nie meer zou lukken!

8. Niet meer actief

dat meen je niet? Na 3 rondes? Waarom dat dan? Jij ging er gewoon vanuit dat het in 1 keer raak zou zijn? (wat wel gebeurd, maar echt behoorlijk uitzonderlijk is hoor ;))

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb altijd een raar gevoel gehad over kindjes krijgen, dat t niet goed zou gaan. Niet dt t niet zou lukken, maar gewoon een raar gevoel.

achteraf weet ik nu dus waarom...ik krijg er teveel tegelijk

10. Niet meer actief

Huh? Ik vrees dat ik je nu even niet snap, ik heb denk ik iets gemist doordat ik later in t topic kwam, sorry. Als je niet wil uitleggen hoeft dat niet hoor (of liever via pb ofzo).

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Haha wij hebben van die eisprong sticks gebruikt om te mikken...
    toen was het zo raak, daarvoor was het een beetje geklungel.
    T was eigelijk gokken met 14 dagen na de menstrustie.
    Bleek dat de eisprong een paar daagjes eerder was.

Wat waren wij blij dat we van die ritjes naar de donor af waren zeg!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Quinn doet deze maand toch mee, of volgende maand weer?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ging er dus vanuit dat ik helemaal niet zwanger kon worden. En ik kan me nog goed herinneren dat we een weekje naar Center Parcs waren en toen had ik een beetje last van mijn borsten, maar ik dacht het kwam door de wildwaterbaan. En de week daarna was ik 's ochtends misselijk en heb ik Arnoud (ik dufde zelf niet :oops: ) een test laten kopen. En zaterdag 17 maart gingen we onze verjaardagen vieren en ik was 'sochtends heel erg misselijk, dus toen maar een test gedaan, maar echt in de veronderstelling dat ik een griepje zou hebben. En toen bleek ik dus zwanger te zijn! Een hele verrassing voor ons en ook voor mijn ouders, die wisten niet dat ik gestopt was met de pil en zouden dus voor het eerst opa en oma worden.

14. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Even over die baby v/d maand, het gaat op alfabet...

dus het maakt niet uit hoelaat je ze instuurt.

Vorige maand had je Vangelis ingeschreven onder Vangelis en deze maand met Evangelis vandaar dat je hoger staat!

(Dat is natuurlijk ook de reden dat we Cailan een naam met een C hebben gegeven :p )

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    voor mij voelde het net alsof ik condooms moest halen whahaha

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :) :) :) volgende keer noem ik hem op het forum, aapje hahaha

17. Niet meer actief

Hallo lieve meiden....

Ik log even snel in om jullie (en jullie gezinnen!) een

fantastisch, gezond, gelukkig en spiritueel gezegend 2008

toe te wensen.

Ik heb nu helaas niet voldoende tijd om (uitgebreid) op al jullie berichten te reageren, maar dit ga ik wel nog doen. Ik ben inmiddels al bijgelezen tot pagina 260 en heb wat aantekeningen gemaakt, maar zoals gezegd nu helaas niet de gelegenheid ook daadwerkelijk iets met die info te doen. Ik kom daar hoogstwaarschijnlijk vrijdag pas weer aan toe, maar weet in ieder geval dat het gebeurt....

Hier een wat aparte jaarwisseling gehad. Erik en ik zijn op een gegeven moment rechtop naast elkaar op de bank in slaap gevallen, lekker romantisch, hahaha. Ik werd twintig voor twaalf met moeite wakker en moest mezelf dwingen wakker te blijven om de jaarwisseling bewust mee te kunnen maken. Ik vond het trouwens wel heel mooi om samen bij Yindi haar bedje te staan en te beseffen hoe rijk we ons voelen met dit mooie lieve wezentje in ons midden waar we voor mogen zorgen als ouders. Daar werd (en word) ik wel sentimenteel van hoor! Maar al met al dus een jaarwisseling die voor de rest weinig waarde voor me had, heb even uit het raam gekeken naar het vuurwerk (in mijn pyjama, hahaha) en wel genoten van de show van Guido Weijers. Yindi heeft me trouwens wel bezig gehouden de afgelopen nacht. Kwam voor twee nachtvoedingen en tussendoor huilen ivm spugen/krampjes.

Nog even snel.....ik zal er vast nog meer over vertellen de volgende keer, maar gisteren is de lactatiekundige hier geweest en dat is echt heel fijn geweest, heeft veel dingen duidelijk gemaakt. Ik heb dan ook hele goede hoop dat het nu snel beter zal gaan met de borstvoeding.

Ik weet even niet wanneer ik hier weer kans zie in te loggen. Vanavond? Morgen heel de dag een aantal bezoeken af te leggen dus waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Hoogstwaarschijnlijk wordt het dus vrijdag, maar ik hoop al eerder kans te zien in te loggen.
    Oh, en wat de meeting betreft.....ga er maar zo goed als zeker vanuit dat Yindi en ik in ieder geval van de partij zijn (mits het nog past bij jullie thuis Ilse)

Tot gauw allemaal.

liefs,
    Indigo

Oh, en Natasja.....voor jou in ieder geval een hele dikke knuffel. Wat een ellende zo ineens met je lieve meisje. Heel veel sterkte en ik duim dat het snel allemaal goed komt met de kleine meid!

18. Tss ik dacht ik zeg niets.. want dan maken we meer kans op de baby van de maand, maar zo dachten er meer :)

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het is dat ik Eva niet instuur, anders zouden jullie allemaal kansloos zijn hoor...

20. whahaha :) ;)

Deel Deze Pagina