nou idd.. ik keek en dacht... pfieuw Eva staat er niet bij.. Die Djamai.. met die tandjes muahaha.. die is grappig!
Melina, spannend hoor. En niet lullig bedoeld maar als je nu zwanger zou zijn dan is het wel een enorme klap op je lichaam denk ik. Maar je zult even moeten afwachten denk ik. Enneh, wat betreft je lichaam. Helemaal in shape zal misschien niet lukken maar een mooie 80~90% toch wel?
Ja, de schorpioen is van 24-10 tot 21-11. Ryan is ook een schorpioen . Enne...misschien een stomme vraag,maar wat is een bead ?
Zo...mijn voorlopig laatste zondiging zit erin. we hebben een heerlijk patatje gegeten (en mijn kraampakket - wat er nog over was - weggebracht voor het goede doel Stichting Hope). En vanaf morgen is het over met het gesnoep!
Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Hoeft niet uit te maken hoor; ik was na 5 maanden weer zwanger en heb een prima zwangerschap gehad. Wel wat bloedverlies, maar dat had ik de eerste keer ook, dat had niets te maken met de snelle tweede zwangerschap. Het is alleen wel een beetje druk als je tweede baby net geboren is... En aan het eind van je zwnagerschap, als je je eerste nog veel moet tillen enzo, dat is wel wat zwaar als je zwanger bent.
Wat ik me afvroeg...de dames die hun kindje meerdere namen hebben gegeven... Wat betekent de 2e naam? En daar bedoel ik niet mee "zee van sterren" of "houten klapstoel". Maar meer of het zomaar wat bij elkaar geraapte namen zijn, of vernoemingen naar ouders,opa's/oma's. Ben wel benieuwd.
Je zou toch denken dat na de geboorte van mijn Eefje deze lijst aangepast zou worden, maar niets is minder waar.. Naam: Eva Geslacht: B Verwijzing: Omschrijving: Hebreeuwse naam met de betekenis "de leven gevende". Volgens de bijbel is Eva de stammoeder van het mensengeslacht. Herkomst: Hebreeuws Aantal: 2 jongens / 254 meisjes