November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo dames, flink gekletst.

Hier laat wakker, pas om 10.00 uur. Ging pas om 3 uur slapen en om 7.00 uur kwam Estrella, daarna nog lekker omgedraaid en hebben we nog heerlijk geslapen.
    Estrella heeft heerlijk door het vuurwerk heen geslapen en de jongens hebben we wel wakker gemaakt, die vonden het prachtig.
    Tevens heerlijk gegourmet. Was erg gezellig, maar was wel gesloopt, na die kort nacht vandaar voor.

Estrella was ook eerder dan 'gepland', we wilde pas volgend jaar juni/aug. bevallen van ons 3e kindje, maar 1 keer gevreeen met valentijnsdag en tja dat was raak. Ik had mijn moeder aan de lijn toen ik niet zo lekker werd. Er begon meteen een belletje te rinkelen, terwijl ik pas een paar dagen later ongesteld moest worden.
    Tja en 6 nov. is ze geboren.

Hier morgen ook aan het goeie voornemen beginnen, weer gezond en verantwoord eten, dus niet snoepen en wel tussendoortjes nemen en veel drinken.

vind het echt jammer dat ik niet bij de meeting kan zijn. Had jullie graag willen zien en jullie kleintjes.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Melanie, hoe gaat het met Zefanja en Angelus? Zijn ze weer een beetje opgeknapt?

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Angelus is bijna weer beter en Zefanja gaat de goeie kant op, drinkt weer meer. En begint weer een beetje praatjes te krijgen. Hij heeft vanacht/vanmorgen goed geslapen (en in zijn eigen bed), dus hoop dat het nu ook weer zo gaat.
    Gister wilde hij alleen nog maar bij mammy zitten.

Ryan, heeft het gister ook goed gedaan las ik. Super hoor. Heerlijk om te zien dan, dat je kindje geen pijn meer heeft en lekker zichzelf weer kan zijn. Goed hoor dat jullie het zo snel in de gaten hadden. Ben je nog steeds lekker aan het genieten van hem?

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik ben ook blij dat we het snel in de gaten hadden en direct actie hebben ondernomen. Wat dat betreft ben ik erg van "volg je moedergevoel, dat is voor mij altijd juist gebleken". Ik ben niet meer zo van de regeltjes en dingetjes, doe mijn eigen ding en dat voelt goed. Wel spannend, volgende week zijn eerste vaccinatie. Ben erg benieuwd hoe hij daarop gaat reageren. En we genieten nu nog meer dan eerst, juist omdat het nu goed met hem gaat. Hij gaat morgen weer naar oma (die gaat vanaf nu altijd op woensdag oppassen) en heb morgen dus een dagje voor mezelf. Wel lekker, maar ik zal hem toch ook wel weer missen hoor!

Trouwens...volgens mij had je nog niet gereageerd op mijn pb'tje over de tijd de 18e?

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    nee helemaal vergeten. sorry........
    komt een pb-tje

6. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Amaranta, Fayenne is vernoemd naar haar peetoom en peettante Stephanie stamt af van haar peetoom Stephan en Marianne gewoon van Marianne.
    En waarom ik voor 3 namen heb gekozen tja dat is eigenlijk een gewoonte in de familie dus hebben wij hier ook voor gekozen.

7. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Tari, gelukkig gaat het weer wat beter met je mannetjes. lijkt me zo zielig als een kleintje ziek is.

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    vernoemen.. Mika vonden we een leuke naam
    Jared: Samenvoeging van onze vaders: Jannie en Fred
    Aidan: van de musical Aida (is mijn favo musical en heeft veel voor mij betekent. Eerste kindje betekent ook veel, vandaar de link)

Melanie, fijn te lezen dat het beter gaat met je kereltjes!

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Allereerst iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!

Ik had Deniz om 3 min voor 12 in zijn bed gelegd en hij heeft dus niets meegekregen van al het vuurwerk. Hij is wel onrustig geweest gedurende avond. Had een beetje last van oprispingen en dat is niet fijn natuurlijk. Maar nu is alles weer rustig en goed.

Zo veel gekletst hier :confused: . Vooral Maria jij was lekker op dreef :)

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden!

Hier ook een rustig uiteinde gehad, lekker mijn z'n vijfjes en Jens heeft overal lekker doorheen geslapen. Om 23.00 laatste fles, vanmorgen 7.00 weer hartstikke netjes dus.
    Ik val zelf wel om van de slaap, lag er pas om 2.30 in en 7.30 er alweer uit...pfoe kruip zo lekker mijn bedje in!

Lijnen: begin ik maandag mee! Heeft nu toch geen zin, René is vrij en hoeft pas maandag weer te werken, er liggen hier nog oliebollen me verliefd aan te kijken en ik moet donderdag nog naar een verjaardag...maandag 7 januari ga ik met frisse moed beginnen!
    Heb 2 goede voornemens voor 2008: ik wil in december 2008 maximaal 80 kg wegen (dus minimaal 10 kilo eraf) en ik ga mijn haar weer laten groeien :)

Oudejaarsloten: yes hier 50 euro! Toch een leuk klein bedragje :D

Ik heb even de puf niet om op iedereen te reageren maarre:

Natasja dikke knuf voor jou en je meisje! Wat een naar begin voor jullie van 2008, hopelijk krijgen jullie de rest van het jaar alleen maar gezondheid en geluk!

*valt om en kruipt bedje in...tot morgen*
    xxx Roelie

11. Niet meer actief

Maria, bij ons is het gewoon zo dat we 2 namen mooier vinden dan 1 naam en dat we een naam hebben gekozen die mooi bij de 1e naam past, vandaar Angelina Susanna. Die 2e naam heeft verder dus geen betekenis, niet vernoemd ofzo.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Bij ons is Deniz Memduh vernoemt naar de vader van Ibo die 7 jaar geleden is overleden.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier net zo als bij Ilse, niet vernoemd.
    Alleen vonden wij meer dan 4 jr terug Sterre altijd heel mooi, maar nu hoor je het zo vaak en vonden we het tevens niet meer bij de jongens hun namen passen. Vandaar Estrella, Anastasia, vonden we gewoon heel mooi en leuk bij elkaar klinken)
    Angelus is wel min of meer vernoemd, naar een collega van mij.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie dat was een kort nachtje, Weltrusten meis, slaap lekker.
    HAha wij hebben dezelfde voornemens.
    Ga vanaf morgen met mijn gewicht bezig houden en had in dec. besloten dat ik mijn haar weer wilde laten groeien.

Ik heb als eind streven eind van het jaar 62-65 kilo.

15. Niet meer actief

Hey meiden!

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar !!

Hier een goede nacht gehad, om 2 uur laatste fles gegeven, toen gingen we zelf naar bed en was het toch al 4 uur geleden dat ze een fles had gehad, om 07.30 uur vond Esmay het weer etenstijd...

Daarna hebben we ons nog even lekker omgedraaid om vervolgens om 11.00 uur uit bed te komen, te badderen, om te kleden en naar mijn oma te gaan. Daar heel de middag gezeten en nu weer lekker thuis...

Esmay is weer heel onrustig, met het drinken van de fles en ook daarna, slaapt ook weer erg moeilijk overdag, inbakeren helpt ook niet, wordt ze alleen maar bozer van... :( We zitten hier dus even met een raadsel...

Ach, het zal wel loslopen...

Haar verkoudheid lijkt nu echt minder te worden, dus dat is in ieder geval goed nieuws!

16. Hier ook een streven, maar gewicht moet eerder op peil zijn aangezien we zitten te denken over een tweede.. met net als Maria met 2 jaar ertussen. Dus tegen deze tijd volgend jaar zijn we weer 'bezig' dus dan kan ik daarna weer opnieuw gaan afvallen hihi...

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ELke kilo die er dan af is inderdaad mooi meegenomen daphne.

Hier blijft het bij 3 kids of anders pas over een jaar of 3/4 weer.
    Vind het nu wel mooi geweest.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jen ook al niet te klagen gehad over vanacht, lekker hoor tot 11.00 uur (vond 10.00 uur al een enorme luxe, maar ook zonde van mijn dag)
    Esmey kan ook onrustig zijn door alle drukte van de feestdagen. Merkte het vanavond ook aan Estrella, was vanmiddag nog even alleen met haar naar mijn oma geweest.

19. Lekker dat die verkoudheid nu 'onder de knie' lijkt te zijn Jen! Dat zal wel weer wat rust geven of niet?

Ik heb ein-de-lijk mijn zwangerschapsdagboek af! Whoehoe! Wat een werk. Het is 43 pagina's geworden. Morgen naar de kopy-shop. Of had ik dat al verteld? Volgens mij wel. ehmm nou iig.. hij is af :)

Vanaaf is Fenna ook onrustig geweest. Krampjes, last van buikje, maar uiteindelijk zat er ook een boer dwars. Sindsdien is ze rustig? Ze krijgt zo weer een fles en dan naar bed. Ze ligt nu nog heel even in de dreamy, want we komen net terug van mijn schoonouders.

20. Een hoop goede slapers hier inmiddels he? Lekker hoor! Meiden met de kids die nog niet doorslapen, het gaat vanzelf komen hoor! Nog ff volhouden!

Deel Deze Pagina