November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NOVEMBERMAMA'S 2007

AGENDA

1 januari: HAPPY NEW YEAR!
    Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB
    Dafje~ 3 januari 13:30 uur Kinderfysiotherapeut Fenna
    Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus
    Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie
    Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh
    Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan
    Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie
    Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties
    MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis
    Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies)
    Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes
    MissyM~ 14 januari CB
    Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK
    Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole
    Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!!
    Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken
    Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB
    Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin?
    Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan
    19 januari MEETING Amersfoort
    Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties
    Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties
    Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie
    Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen
    Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle
    Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle
    14 februari: Valentijnsdag!
    Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB
    Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd!
    Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!!

Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort:
    Serafijntje
    Roelie (chocolaatjes ;))
    Melina (vruchtensappen)
    Daphne
    Petra (muffins)
    Blondie
    Ilse (koffie/thee)
    Stasia
    Indigo (zo goed als zeker ;) )
    Muriel (eventueel),
    Esther (eventueel)
    *11 dames*

2. Fenna is ook niet vernoemd we vonden het gewoon een mooie naam. Hoewel Eleonora een soort van afgeleid is van een cursuleidster die we ooit gehad hebben. Zij heette Leonore. Daardoor kwamen we eigenlijk op Eleonora. Allebei de namen hebben ook een mooie betekenis en daarom hadden we echt allebei zoiets van 'Ja!'

3. Niet meer actief

Dafje, wil je voor mij bij de meetinglijst even (koffie/thee) achter m'n naam zetten? Tnx!

Oh en als ik goed tel, zijn t er nu 11 en geen 10 meer ;)

4. Niet meer actief

Truste

5. Jep! ga ik doen.. en idd optellen hihi

6. truste!

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden bedankt voor jullie mooie wensen. Wij hopen ook dat dit een beter jaar wordt, maar we nemen ons niks voor want dan loopt het toch op niets uit. Mijn goede voornemen minder snoepen en gaan sporten en daar ga ik zo mee beginnen.

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

loten ja!
    wij hadden symbolisch een lot voor milan en een lot voor Isa met als eindcijfer, het cijfer van hun geboorte dag. En.... 50 euro gewonnnen

9. Niet meer actief

Das een mooie symboliek Linda. Ga je nog iets bijzonders doen met het gewonnen geld?

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier een schrikbarend goeie nacht gehad. Oke Zefanja was heel even wakker omdat hij gespuugd had. Estrella was wel aan het hoesten. Maar ze kwam pas om 7.00 uur voor haar voeding. En ze slaapt nu nog. Hou haar wel in de gaten wat ze is heel erg aan het hoesten je hoort het slijm gewoon zitten zeg maar. Ze heeft ook niet echt heel goed gedronken vanmorgen en dat na een lange nacht. Kijk even hoe het vandaag gaat, morgen naar het CB dus kan ik het meteen aankaarten.

Laat haar morgen ook nog niet inenten omdat ze zo verkouden en zo is.
    Vind haar weerstand daar toch te laag voor.

he Linda dat is wel een mooi symbool die 50 euro. Ik moet nog even kijken wat wij gewonnen hebbeb of niet. Wij hadden ook als eindcijfer de geboortedag van Estrella.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zag net dat wij 8.50 euro hebben gewonnen, nou toch nog wat. Meestal heb ik niets.

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goedemorgen.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier geen lot dus ook geen prijs.

Heb Eva net in dr bedje gelegd. Kom ik boven, is ze gewoon een kwartslag gedraaid! Ze lag nu in de breedte zeg maar. Ze trapt ook zo haar met haar wielrenbeentje!

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heel herkenbaar haha.. Mika lag vaak "ondersteboven" in bed als hij half uurtje schreeuwde. Maar met matrozenbedje gebeurd dat niet meer ;)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ah, dan heeft Mika haar dat zeker gesmst dat ze dat moest doen.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Deniz wandelt ook altijd zijn hele bed door :) . Melanie groot gelijk hoor dat je even wacht met de inentingen nu ze zo verkouden is. Linda Ga je nog iets leuks doen met je gewonnen geld? Hier trouwens niks gewonnen maar ja we hadden ook geen lot ;) Zo ik ga mijn mannetje even lekker wassen en aankleden.

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden!
    Nou Quinn zijn goede voornemen is waarschijnlijk mee eten geworden, gisteravond kwam hij na 2 uur ineens voor zijn voeding. Dus nog een flesje gemaakt onder het mom van zie wel wat hij laat staan, maar meneer dronk alles op :confused:
    Dus zijn laatste voeding ben ik maar overgegaan op 180cc+6 schepen voeding, dit ging bijna helemaal op, dus hij heeft gewoon meer voeding nodig.

Hij heeft weer heerlijk doorgeslapen en daar hebben piet en ik dankbaar gebruik van gemaakt :oops: :)

Straks even lekker douche, Quinn ligt in de box, dat doe ik nu tegenwoordig na de voeding, dan is het 5 min mopperen en daarna heeft hij de grootste lol en als hij moe word gaat hij lekker naar bed.
    Ik ben blij dat ik het nu zo doe, Quinn lijkt het ook veel prettiger te vinden dan ipv gelijk naar bed na een voeding.

Nou ik ga even aan de koffie en het gewone leven is weer begonnen

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahww hoe lief, Quinn ligt tegen zijn beestjes te "praten" en te lachen.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Zo...voor mijn gevoel heb ik er alweer een halve dag opzitten :). Ryan heeft gisteravond om 20.00 uur de laatste fles gekregen en vanochtend om 4.45 uur hebben we hem wakker gemaakt. Super dus! Hopelijk houdt hij dit ritme aan (alleen dan 's avonds de laatste fles om 21.00 uur), want dat willen we graag hebben als ik straks ook weer aan het werk ga. Dan komt hij namelijk om 5.00 uur (dan kan Arnoud hem de fles geven), 9.00 uur (dan is hij op de creche), 17.00 uur (dan is hij op de creche, als ik hem dan kom ophalen is hij net klaar met drinken en kan hij thuis direct lekker op bed en slapen, dan hoef ik hem ook niet wakker te maken om naar huis te gaan of zo) en om 21.00 uur (dan zijn we thuis :)). Daarna heb ik hem om 8.45 uur weer wakker gemaakt! Toen Ryan aangekleed, fles gegeven, in zijn kinderwagen gelegd, ik gaan douchen, Ryan jas etc aangedaan, spullen klaargelegd, Ryan naar mijn schoonmoeder gebracht (die past vanaf nu altijd op woensdag op, zodat ik nog lekker een dag voor mezelf heb, luxe hoor!), creche gebeld (om door te geven dat we het toch graag een maandje willen uitstellen i.v.m. zijn reflux, dus ipv 1 februari gaat hij nu 1 maart naar de creche) en een boodschappenlijstje gemaakt. En nu zit ik even achter de computer :). Wil vandaag nog een hoop doen hoor, boodschappen, badkamer schoonmaken, kast opruimen (zwangerschapskleding eruit), was opvouwen en strijken en dan ook nog lekker relaxen tussendoor :). Nou ja...we zien wel hoe ver ik kom en hoeveel zin ik heb. Ik hoef vanavond in ieder geval niet te koken, want mijn schoonmoeder nodigde ons uit voor het eten, dus dat is al lekker.

Volgens mij heb ik verder weinig te reageren....

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, Ryan lag vannacht helemaal onder de deken, terwijl ik het bed al kort opmaak! Ik ga de deken maar even dubbel doen als hij op bed gaat en dan zijn borst maar niet bedekken zeg maar...hopelijk helpt dat...

Daphne: dat zwangerschapsboek dat je hebt gemaakt, is dat alleen tekst of ook foto's? Ik heb namelijk ook een heleboel pagina's, maar alleen tekst en zat nog te denken wat ik ermee ga doen. Laat je het inbinden of zo?

Deel Deze Pagina