Volgens mij is dat niet de officiele echtscheiding. Althans dat hoor ik op mijn werk ook nog wel eens (werk in de advocatuur). Ik weet niet precies wat het verschil is, maar ik geloof niet dat het helemaal rechtsgeldig is.
Het is vooral tekst met een paar verkleinde toegevoegde fotootjes. Ik ga het uit laten printen en dan inplakken in een plakboek dat ik een tijd terug al had gekocht speciaal daarvoor. Hij is voor Fenna, heb het ook aan haar gericht, zij mag hem ook meenemen als ze uit huis gaat. Ik weet nog niet wanneer ik hem aan haar laat zien. Zitten best wel wat ongecensureerde details in.. Zo heb ik ook een dagboek van haar. Dat heb ik ook aan haar gericht. Daar moeten alleen nog fotootjes bij en dan komt het in dezelfde layout in een plakboek. Maar ik wil eerst even een heel aantal pagina's hebben voor ik dat weer ga printen.
Aha, ik begrijp het. Ik heb een dagboek bijgehouden, maar niet zozeer gericht aan Ryan. Is wel een leuk idee trouwens!
Dafje: wel leuk zo'n boek. Ik ben zelf niet echt zo creabea om een boek in elkaar te zetten. Ik denk dat het later voor Fenna wel ontzettend leuk is.
Ik ga zo'n boekje maken via de site van hema. Kan je een boek laten drukken, met tekst en foto's Heb ik ook van onze trouwdag laten maken, is erg mooi! Ik plaats af en toe een fotootje erin met wat tekst, en als ie vol is laat ik hem drukken!
Ik denk dat Fenna het ook ontzettend leuk vindt. Ik vind het nu iig ook erg leuk om te horen wat ik zelf vroeger deed als baby, hoe ik groeide, of ik snel was met lopen of juist traag. Snap je? Ik had ook graag gehoord over mijn moeders zwangerschap en bevalling, zij het niet dat zij nergens last van had en een twee keer een keizersnede heeft gehad, dus daar kon ze me ook niets over vertellen. Wat ik uit ervaringen had gehoord, dat was allemaal van mijn schoonmoeder.
Wij hebben net zo'n boek gemaakt en besteld (zal vandaag of morgen bezorgd worden) voor Ryan van de geboorte tot en met einde jaar 2007. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet! Op het scherm ziet het er in ieder geval super uit! Ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik het terugkijk
Ik denk dat ik ook maar eens die van ons te koop ga zetten. We hebben er twee.. die ene is alleen zooooo groot, dat hij ontzettend onhandig is.. alleen zit ik net te denken, is misschien wel handig voor een weekendje weg ofzo..
Ziet er leuk uit zo'n boekje.. misschien een idee voor de foto's van de geboorte en daarna idd.. goede tip!
Ik vond het leuke ook dat je ook een kaft kunt maken met een foto en eventueel tekst. Nou Daphne, als je bij me bent, dan kan je het boek zien . Ik hoop dat het vandaag wordt bezorgd, we kunnen niet wachten
*feest* Hoera Cailan heeft voor de 3e nacht 4,5 uur tussen de voeding gelaten vannacht =D> en wel 3 uur aan een blok geslapen en meneer ligt al een uur tevreden in de box te brabbelen. (konden we eindelijk het huis en grote beurt geven) /Feest
Oh jammer zeg! Ik heb ook nog allerlei andere dingen te koop gezet, misschien interesse (staat op de zwangerschapspagina )