November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoeeee \:D/, heerlijk hoor!

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi Meiden, gelukkig nieuwjaar nog allemaal
    Hier een fijne jaarwisseling gehad. Reese was nog wakker om 12 uur dus heb hem maar meteen de beste wensen gewenst ;) maar tijdens het vuurwerk is hij gewoon in slaap gevallen om pas om 7 uur weer wakker te worden.

Reese zijn 2e naam is van mijn vader, zijn opa. Die heet Jacobus (Jack)
    Als Reese een meisje was geweest was de 2e naam Elizabeth geweest, naar mijn moeder en de naam Reese was hetzelfde gebleven ;)
    (ik wilde per se een naam die voor een jongen en een meisje kon)

Oudejaarsloten, hier 0 euro gewonnen :(

Morrighan: gefeliciteerd met het langer doorslapen van Cailan :)

3. Morrighan, lekker hoor! Zeker een feestje waard! :)

4. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hier niks gewonnen hadden vergeten lot te halen.

Maar over prijzen me ouders zijn helaas net geen miljonair geworden.
    Postcode loterij was bij mijn ouders in het dorp gevallen. Helaas aan de verkeerde kant van het dorp. gisteren is daar dus de 25,8 miljoen uitgedeelt.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Debby, is het niet handig om er richtprijzen bij te zetten?

6. Niet meer actief

Zo, even zitten hoor, ben gesloopt. Ben in huis aan t werk, want krijg vanmiddag visite, 5 tantes en die komen hier voor t eerst in huis, dus willen ook t huis zien enzo. Dus even hard aan t werk gegaan. Was niet de bedoeling want ik heb op woensdag mn hulpje en dan zou ik gewoon meegeholpen hebben maar voor de zoveelste keer heeft ze weer s afgezegd! Ik was t nu zó zat dat ik haar maar heb gezegd dat ze niet meer hoeft te komen. Ik kan totaal niet van haar op aan!

Ze komt vaker niet dan wel, sinds de geboorte van Angelina is ze pas 1 keer geweest! En ze zou elke week komen. Nouja, wat heb je daar nou aan?

Ech, ik heb geen geluk met hulpen hoor. Ik heb er eens een gehad die van alles van me weggooide, de vorig hulp heeft me bestolen en deze komt gewoon niet opdagen! Grmbl! Ik wou dat ik genoeg energie had om t allemaal zelf te doen maar helaas, dat zit er niet in. Nouja, dan maar wat minder netjes hier hoor, ik heb écht geen zin om wéér een nieuwe hulp te gaan zoeken..bleh!

Maar oke, ik ben nu bijna klaar, nog even wat was vouwen en de huiskamer dweilen en dan ben ik er weer doorheen. Ik heb niet alles gedaan, alleen t zichtwerk, rest zien ze toch niet :)

Ik ben dus vanmiddag in elk geval niet online, dan ben ik met mn dochtertje aan t pronken (en met mn huis dus).

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Tsssk Ilse, wat een stom wijf :(

8. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ilse balen joh dat ze steeds niet komt opdagen.

9. Niet meer actief

Ja erg irritant.

Overigens, voor degenen die het verhaal van de vorige werkster gevolgd hebben, wij hebben dus aangifte gedaan terwijl iedereen zei dat dat zinloos was. Maar toen bleken er nog 5(!) andere zaken tegen haar te lopen.

En nu is ze veroordeeld tot 100uur dienstverlening!

Oke, m'n geld ben ik kwijt, maar ik ben wel blij dat ik aangifte heb gedaan en al die andere mensen ook. Maar jullie snappen wellicht wel dat ik nu wat huiveriger ben om een 'nieuwe' te zoeken.

10. Wat zijn die 100 uur dienstverlening? Onder toezicht schoonmaken? :)

11. Zo ik ga mijn boek af laten drukken.. ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :) Laters!

12. Niet meer actief

Goeiesmiddags meiden!

Hier een hele goede nacht gehad! Om 23.00 uur de laatste fles gegeven, na een half uurtje op bed gelegd, toen was het brullen geblazen, maar we hebben haar even laten gaan en na een kwartier was het doodstil!
    Ze heeft tot half 8 geslapen !

Jahoe! Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter.... :)

Het is echt de drukte van de feestdagen geweest denk ik, want nu gaat ze ook heel makkelijk slapen...

Oh, toen ging het luchtalarm af... :( Moet ook gewoon niks zeggen hè?!
    Nou, drink m'n bakkie even leeg, snel sigaretje en dan is het toch weer flessentijd...

Krijg vanmiddag visite, misschien tot vanavond!

@Ilse; Hey, da's mooi. Beter iets dan niets, is ze toch gestraft!

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, Ilse heb je in ieder geval niet voor niets aangifte gedaan.

Zo hier is het huisje weer schoon :D nog even het oudpapier in een tas doen want die komen ze morgen ophalen.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het zou wel handig zijn, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik ervoor wil hebben....als niemand iets biedt, dan doe ik ze denk ik naar het goede doel (als ik dat kan vinden :))

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ilse: wel goed dat je toch aangifte hebt gedaan! Ze komt er in ieder geval niet ongestraft onderuit. En wat irritant dat de nieuwe hulp steeds niet komt...grr...daar heb je inderdaad niets aan! Veel plezier vanmiddag!

Zo...hier zijn de boodschappen weer in huis, de advertenties te koop geplaatst. Nu de badkamer en de kast nog...pff....nu al geen zin meer ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kunt trouwens met je Oudejaarsloten een herkansing krijgen en een straatje winnen (zie de site van de staatsloterij!).

17. Niet meer actief

Dat meen je niet, heb m'n lot al weggegooid...! :(

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh zonde....

19. Niet meer actief

Ga eens even kijken in de prullenbak of ik 'm er nog ongeschonden uit kan halen... :)

Edit; Gevonden ! ;)

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    bedankt voor de tip, heb ook gelijk ingevuld :)

Deel Deze Pagina