NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA 1 januari: HAPPY NEW YEAR! Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB Dafje~ 3 januari 13:30 uur Kinderfysiotherapeut Fenna Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan 19 januari MEETING Amersfoort Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd! Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!! Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: Serafijntje Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse (koffie/thee) Stasia Indigo (zo goed als zeker ) Muriel (eventueel), Esther (eventueel) *11 dames*
Even mijn sollicitatie en 2e afspraak CB in de agenda gezet... Ben nu pleite, visite is er zo...Tot later!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB Dafje~ 3 januari 13:30 uur Kinderfysiotherapeut Fenna Blondie~ 4 januari 9:00 uur Reese CB + 1e vaccinaties Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Blondie~ 14 januari Telefonisch consult KA ivm medicatie Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan 19 januari MEETING Amersfoort Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Blondie~ 25 janauri Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd! Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!! Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: Serafijntje Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse (koffie/thee) Stasia Indigo (zo goed als zeker ) Muriel (eventueel), Esther (eventueel) *11 dames*
Ben echt als een razende gek door mijn huis aan het gaan. Boven is alles schoon (alleen nog even stofzuigen), het bed hangt even lekker buiten, de badkamer is schoon. De koelkast heb ik net ook even helemaal van binnen gesopt en is dus ook weer heerlijk schoon! Dus alleen nog even stofzuigen en de kledingkast uitzoeken en dan ben ik wel klaar denk ik . Wat dat betreft is het wel lekker even een dagje alleen (zonder Ryan).
Zo zo harde werker Ik heb net ook van drie wassen de was opgevouwen en weggewerkt. Ben dus naar de kopy-shop geweest. Zijn ze dicht! Grrr... Maar ze waren wel binnen... tsss... nou morgen dan maar.. helaas geen andere optie hier in het dorp, want dan hadden ze mooi pech gehad. Nou ja.. heb nog even wat andere boodschapjes gedaan en 120 losecpillen gehaald Lekkere hoeveelheid.. en Fenna's gratis blikvoer Toch wel fijn dat het vergoed wordt. Want elke 4 dagen 14 euro vind ik wel iets teveel van het goede (edit: niet dat ik het niet zou kopen als het niet vergoed werd) .. Ff luiers gehaald en nog wat dingetjes voor mezelf en veiligheidsspelden. Ga zo proberen Fenna in te bakeren na de fles van 3:00 uur. Ben benieuwd!
kan iemand de agenda nog aanpassen? Anders moet ik 'm wéér quoten.. ik ga 8 januari met Mika naar de kinderfysio. Hij gooit nog steeds vaak zijn hoofd achterover, KA had kinderfysio op de hoogte gebracht. Die belt net dus.. zeg dat ik hem inbaker.. nou, krijg me toch een preek Ach ja.. we zullen wel zien.. kijken wat ze dan te zeggen heeft..
iets over dat het een tijdelijke oplossing is, het beperkt in de ontwikkeling, krijgen ze later last van bla bla.. nou goed.. voorlopig ga ik door, totdat ze me weet te overtuigen. Want vind het ideaal zo rustig als ie nu is. Maar volgens haar kan je dus ook door bepaalde handelingen die rust creeren.. kost meer tijd zegt ze, maar is beter voor de langere termijn en lichamelijke ontwikkeling
Over de agenda aanpassen, dan zou je volgens mij Blondie even moeten vragen...en anders weer quoten. Tegenstrijdige berichten over voeding en thee? wat doe je met thee dan? Gwen: ik ben benieuwd wat voor andere oplossing zij heeft. Maar ik heb het eerder gehoord dat inbakeren niet goed is...maar ja, dat hoor je over van alles en nog wat.
Grrr...het album hebben we dus binnen en op zich ziet het er hartstikke mooi uit, maar er zit op iedere linkpagina aan de bovenkant een rose/rode streep/balk. Dus heb net weer gemaild hoe dit op te lossen...wij bestellen dit online en je kunt ook alleen online dingen vragen. Dus evenafwachten hoe dit gaat aflopen....
Okee.. nou dan is het een tijdelijke oplossing en dan belemmerd het dus maar tijdelijk En daarbij je legt je kind toch ook in de box en in de maxi en kinderwagen onder speelgoed en bij speelgoed, waardoor ze zich ontwikkelen. Maar zoals Melina al zegt, verschillende meningen, zoals overal over vwb baby's en kinderen.