November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel fijn zeg Daphne! Hopelijk is dit dan ook de oplossing.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik was al bijna aan het paniekeren omdat er geen GilmoreGirls was,maar gelukkig, het begint gewoon later.
    Toedels.s

3. Ligt eraan wat de ka ervan zegt. Ik wil het wel gaan proberen al met 4 maanden als het geen probleem is. Liever wil ik nog beginnen met de nutrix als enelaatste fles en dan de laatste voeding eraf proberen te halen. En dan een week of wat erna beginnen met fruit/groentehapjes. Groente schijnt trouwens beter te zijn om mee te beginnen..

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ohhhhh foute opmerking hahaha

ja ik wisselde de speen in voor een ander speelding ;)

5. Hoeveel later?

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ja inbakeren moet je op een gegeven moment afbouwen.
    Als ze 6 maanden zijn mag je ze niet meer inbakeren omdat ze dan om kunnen rollen op de buik.

Hier poept Reese erg slecht vind ik. 1x per 2 a 3 dagen
    Hij heeft dus wel Motillium en Zantac.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nutrix is toch pap? Wanneer mogen ze dat dan? En hoor je dit eigenlijk allemaal op het cb, wanneer je ergens mee mag beginnen? Ik heb daar natuurlijk helemaal geen verstand van....

9. Niet meer actief

Ben ik weer.

qua inbakeren, dat 'mag' in principe ook maar tot een maand of 6 geloof ik, dan moet je t afgebouwd hebben ivm de ontwikkelling. Het maaien en schoppen is nu nog 'oncontroleerbare bewegingen' en die wil je dus beperken omdat ze er anders wakker van worden. Maar zodra ze ouder worden kunnen ze die bewegingen dus wel controleren en is het een stukje ontwikkeling. En dat wil je dus niet beperken. Op www.inbakeren.nl staat ook een zee aan informatie, dus leef je uit ;)

Debby, ik wil in principe (als het lukt) tot 6 maanden alleen BV geven, dus iets later met de hapjes enzo.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    WIj krijgen hier in Ehv een burgemeestersreferendum.
    Je mag kiezen uit een PvdAer en een PvdAer. Niet echt een keuze dus.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nutri ook vanaf 4 maanden, heb toevallig net een pak liggen!

wil met fruit en groente ook wel gaan beginnen met 4/5 maanden.

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    dan zou ik voor de PvdA-er gaan! :p

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    daar heb ik dus zoo een hekel aan begint as the world turns net 10 min hup reclame :evil:

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik wil ook eind deze maand/begin volgende maand al een keer een fruithapje proberen. Als ik nu zijn lactulosesiroop geeft smult ie er gewoon van. Dus volgens mij staat ie best "open voor andere smaakjes" ;)

15. Niet meer actief

Hoe reageren jullie beebs op de vitamientjes eigenlijk? (degenen die ze krijgen dan). Vinden ze die lekker of juist niet?

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Mika vond ze altijd wel lekker!

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Reese had er ook geen moeite mee

18. Hmm.. ik ga dus echt alleen maar inbakeren op de momenten op de dag dat het 'nodig' is..
    Anders krijg je inderdaad dat afbouwen gedoe.. ik denk dat ze wanneer ze op twee momenten wordt ingebakerd en de rest van de dag niet, ze ook gewoon kan slapen als je de doeken na een tijdje weghaalt. Uitproberen dus..

Fenna vond de vitamientjes ook lekker. Ze vond het ook geen probleem om ze met een lepeltje te krijgen.

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Dafje, tosso is een samentrekking voor tot zo! ;)
    Leuke avatar, trouwens!

20. Niet meer actief

Angelina vreet het lepeltje zowat op, zit heerlijk te smakken en heb de indruk dat ze t echt lekker vindt ;) Maar t zoontje van een vriendin van me wil ze dus écht niet hebben, die begint te huilen zodra 'ie zn vitamientjes krijgt. Apart..

Deel Deze Pagina