Heeft er iemand nog intresse in Nutrilon voor hongerige baby's? Hij is wel al open, zijn een paar voedingen uit, dus moet op in 4 weekjes. Had het van de week uit nood gekocht omdat er geen friso te krijgen was maar Quinn reageerd er niet lekker op. Dus wie oh wie?
Oja, die heb je natuurlijk ook Nou Fenna is misschien wel hongerig, maar meer kan ze niet verdragen.... spuugt ze het er weer uit. Vanmiddag kwam ze na 2 uur alweer Misschien toch nog eens een keer proberen als ze zo kort op elkaar blijft komen.. maar dat doet ze dan niet elke keer.. lastig..
Quinn is helemaal van slag van de nutrilon, dus we zijn snel weer overgegaan op de friso. Scheeld ook een hoop geld
Hahaha, Ryan dus nu ook na zijn voeding. Moet wel zeggen dat zijn poepluiers ook eindeloijk minder worden, dus volgens mij gaat het met de darmpjes ook steeds beter.
Hey meiden, zo muppie ligt weer in bed, maar daar hebben we dan ook alles mee gehad... Ook hier lijken de darmkrampjes te zijn teruggekeerd....... Ik heb vandaag al de hele dag haar tut nodig om haar in slaap te krijgen en zodra ze die kwijt is.....Ach jullie kennen het hè?! Dus ik heb er alweer een halve marathon opzitten vandaag, nu heeft papa even tutwacht.... en ik even tijd voor mezelf... Dat lijnen gaat hier nog niet echt lekker...hmmm, moet echt streng gaan zijn voor mezelf...maar ja, er is nog zoveel lekkers in huis... Hahaha, ik hoor Erwin op de babyfoon; "kom op; tuttelen" ....die smiegd wil haar tut niet meer hebben.....doet ze bij mij ook vaak, gaat ze huilen omdat ze d'r tut kwijt is, wil je hem teruggeven, ligt ze te lachen en wil ze 'm niet....
Quinn heeft nu wel wat last van zijn darmpjes, maar hopelijk is er weer snel rust als hij zijn vertrouwde voeding door zijn darmpjes gaat
Papa heeft het opgegeven, dus ze ligt nu lekker te mopperen, alhoewel maak er maar huilen van... Ik laat haar nu toch echt heel eventjes liggen, hopen dat ze in slaap valt..
Oh zo herkenbaar. Als je met de speen d'r lipjes raakt begint ze te lachen. En stijf op elkaar houden die lipjes als je weer in de buurt komt of met dat tongetje em naar buiten werken