November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Was Rob laatst niet gestruikeld door de luiertas? Hoe is het eigenlijk afgelopen met de kinderwagen?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hhahaa, mijn moeder was laatst vergeten dat jevia de babyfoon alles kunt horen. Dus toen ze beneden kwam herhaalde ik wat ze tegen Ryan had gezegd en toen keek ze even raar en ineens viel het kwartje ;)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn poept niet tijdens de fles, hij knetterd dan alleen. Hij poept altijd in zijn slaap

4. Haha Jen, ongeduldig die man van jou :)

Poepen, hier ook tijdens de fles scheetjes, maar echt poepen doet ze pas na de voeding. Dus dan heeft ze rustig de tijd. Dan wil ze ook echt geen speen oid.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee, die jokkebrok had de buggy niet stevig met 2 handen vast zoals het hoort. En toen hij de stoepafging, met het kleine wiel eerst, ging het dus mis.
    Bij de babydump zeiden, met andere woordne dat wel, eigen schuld dikke bult, geef maar op bij je verzekering. Maarja, zo groot is de schade nou ook weer niet....

Maar ik wil gewoon een leuke luiertas die ik ook als handtas kan gebruiken. Ik heb nou een groene uit het kraampakket.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We waren bij mijn schoonouders om te eten en mijn schoonmoeder was appeltaart aan het bakken. Grr...nu ruik ik alleen maar lekker vers gebakken appeltaart :(

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ja lache he die babyfoon

Vind het ook altijd zo aandoenlijk om te horen hoe Piet tegen Quinn praat, zo schattig

8. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Heb ik ook wel eens :), kreeg de tip om hier te kijken (best een leuke site!):
    www.baby-s.nl

9. Hmm.. dat is wel een reden om de babyfoon weer aan te zetten hihi. Kan ik meeluisteren naar wat Jeroen zegt :)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb trouwens in 2008 3 bruiloften. Waarvan we bij 2 daggast zijn.

Zo ben je nog jong en doe je gek, en zo gaat iedereen trouwen en begint iedereen aan kinderen. :) We worden oud en verstandig :)

11. Niet meer actief

Ik heb onlangs ook een andere luiertas gekocht. Althans, gewoon een mooie handige schoudertas en daar heb ik los een verschoonmatje bij gekocht. Vakjes voor flesjes enzo heb ik momenteel toch nog niet nodig, dus heb gewoon een tas gekocht die ik zelf mooi vond. Geen dure hoor, gewoon op de markt. Ik vind de meeste luiertassen heel onpraktisch, zo stug en stijf.

12. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
  13. Niet meer actief

Zo, da's geregeld.....ze ligt weer lekker te "tuttelen".... :)
    Heb wel even druppeltjes van vsm gegeven tegen de krampjes, want het is echt weer raak....hoor gewoon haar darmen borrelen, gevolgd door een harde scheet...

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hadden we het vanmiddag niet over duimen? Nou vanavond deed ze het voor het eerst, ze moest even wachten op haar eten. Daar had ze dus geen zin. hahaha.

Poepen vanmorgen al 4 luiers! Scheten laten kan ze als een dokwerker, ik denk dat als ik met haar in de lift staat en ze laat een scheet, dan niemand dat gelooft en allemaal mij aankijken, :) :)

Ze zit nu met papa tv te kijken. Ze eindelijk eens een keer wakker 's avonds zonder te huilen, maar ja mag ook wel ze heeft bijna de hele dag liggen te slapen.
    Ze heeft alleen enorm last van hoesten echt, lekker slijmerig, je ziet het ook in haar mondje zitten. Vind het zo vervelend voor je haar, De slierten slijm komt uit haar mondje, morgen echt even vragen bij het CB. Maak me er wel zorgen over.

15. Niet meer actief

Wij hebben sinds vandaag ook een nieuwe babyfoon, best handig ding, de lichtjes reageren op geluid, dus ik hoef niet eens te luisteren maar zie dat ze geluid maakt ;) En kan vanaf hier bepalen dat er boven een lichtje aan gaat of een muziekje...de techniek van tegenwoordig :)

16. Oh Sammie op die site staat een mooie kinderstoel voor maar 299.95 euro :)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey, een Tefal toevallig?

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Vincent is enorm huilerig vanavond en ineens zuigbehoefte buiten de borst om. Iedere keer met aanleggen onrustig en na verloop van tijd zelfs weer huilen.....Heb ik nog nooit meegemaakt :confused: We hebben vanavond voor het eerst een speentje gegeven. Dat lijkt wel wat rust te geven, maar slapen...ho maar....terwijl hij hartstikke moe is!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee, wij kunnen niet bepalen of er een lichtje aangaat of een muziekje boven....

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo'n smak geld wilde ik er eigenlijk niet aan uitgeven ;)

Deel Deze Pagina