Ik zou morgen zeker even vragen bij het cb Melanie, en anders even langs de ha. Wel sneu altijd voor zo'n kleintje!
Melanie; Dit had Esmay ook heel erg, bij haar werken de Nisykind Forte druppels van VSM heel erg goed! Is een 7 daagse kuur, gewoon bij de drogist te krijgen...sinds ze die krijgt gaat het een stuk beter!
Ik vind die babyfoon erg fijn, maar dat ding doet er een eeuwigheid over om op te laten en is zo weer leeg.
@Maria; Nee, ik zit op net5 te kijken naar Extreme home makeover (maar daar houd jij geloof ik niet zo van hè?) daarna komen er diverse "kookprogramma's; Gorden Ramsey, Jamie Oliver en daarna restaurant make-over...
Ik loop niet rond met de babyfoon, hij hang 24/7 in de lader. Ons huis is niet zo groot. En ik hoor dr trouwens ook wel zonder babyfoon bleren.
Nee Home Extreme Make Over kijk ik al een tijd niet meer. 1 aflevering is leuk daarna is het 3pot-nat. Die kookprogramas vind Rob wel leuk dus het zal hier ook wel Net5 worden dalijk.
euh.. luiers.. voor de rest heb ik voorlopig geloof ik alles wel genoeg. Ik zei al, haal het direct van de rekening, anders gaat het met de knollen de pot in
jen dank je voor de tip, morgen meteen even halen gwen hier ook weer kinderbijslag, komt mooi uit, moet nog kleertjes maatje 62.