November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muriel woont in Amsterdam.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hihihihi Piet is Quinn halen en verschonen, hoor hem alleen maar zeggen, gatverdamme :)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahhaa, de mannen hebben het druk vanavond :). Arnoud heeft Ryan de fles gegeven en net op bed gebracht.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o dees dat zegt al genoeg. Goed getimed. hahaha

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, gezellig!

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo weer gezellig aan de klets..... :D

Ik heb wel een babyfoon maar ik gebruik hem thuis niet. Ik heb er een van philips. Die is van mijn zus geweest en dus al een aantal jaartjes oud. Maar ik wilde geen nieuwe kopen voor die paar keer dat we hem gebruiken.

Hier poept Deniz wanneer het hem uitkomt. Tijdens de fles, in zijn slaap noem maar op.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    misschien ook minimeeten als Muriel het leukt vind.

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, is juist een heel goedkoop ding. Je kan de temperatuur en luchtvochtigheid erop zien en je hoort hem dus en ook reageren er lampjes. Toen een keer voor €39,- hier gehaald bij het onderdelenhuis. Ideaal ding! merk onbekend haha..

ow Jen, kan jij de agende nog even aanpassen en bij 8 januari Mika kinderfysio erbij zetten?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahaha nu hoor je, je zit weer tegen te werken, lang leve de babyfoon

10. Niet meer actief

Hier is Willem al dagen aan t verschonen, ik heb vanmorgen dr verschoond en gewassen enzo, maar daarvoor al een paar dagen niet. Zal morgen wel weer afkicken worden, dan is de vakantie voorbij en moet ik alles weer zelf doen, zielige ik ;)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het gezellig, even horen wat Muriel ervan vindt :)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    leuk is dat he, dat je zo stiekum mee kan luisteren. Heb het zelf ook wel eens, kom ik beneden denk ik shit dat ding stond nog aan. Net of je dan betrapt ben.

13. Niet meer actief

Ik doe t vaak expres, dan weet ik dat Willem beneden zit en me kan horen, ga ik bewust allerlei dingen zeggen over 'die malle papa' enzo ;)

14. Niet meer actief

@Gwen; Heb hem voor je aangevuld! Ik zat het me net al te bedenken toen ik hem plaatste, wist nog wel op welke datum het was, maar niet meer waarvoor....anders had ik hem er meteen al tussen gezet..

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje wat gaat het hard vanavond. Was laatst bij mijn ouders en Ibo was boven bij Deniz en hij zat maar te praten. Alleen helaas ik verstond het niet was in het turks.

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hahahaha... zó herkenbaar!

Gisteren was leuk, ik had Mika bij mij op schoot, maar ben zelf snipverkouden. Dus Pat komt beneden hij echt zo.. "gadver wat is dat joh?!" ik:"wat?" haha..
    ik rook dus helemaal niets, terwijl ie helemaal onder zat :confused:
    dus afgezien dat ik met mondkapjes rondloop is verkouden zijn soms ook wel makkelijk :p

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaan jullie Deniz tweetalig opvoeden?

18. Niet meer actief

Hahahaa, da's gemeen van Ibo, hij wist zeker dat ie "afgeluisterd" werd... ;)

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    heb je dan geen babyfoon met ondertiteling Stasia, hahaha. Voed jullie je kindje 2 tallig op?

20. Niet meer actief

We zijn trouwens lekker verwend vanmiddag door de tantes en ze waren zwaar onder de indruk van ons wijffie. Ze gedroeg zich ook voorbeeld, ze had van 10 tot 1 liggen jengelen, toen kwamen de tantes en was ze braaf en lief en schattig en stil. De tantes waren amper de deur uit en ze begon weer te dreinen. De tantes vonden haar dus geweldig en schattig en perfect etc. Ze zaten gewoon bijna ruzie te maken over wie haar vast mocht houden etc...heerlijk om te zien :)

Deel Deze Pagina