November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Auw, Auw, Auw dat lijkt me niet echt prettig en dat is nog zachtjes uitgedrukt... ;)

Hier alleen rollende ogen als ze in slaap dreigt te vallen en dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak meer tijdens de fles..

2. Niet meer actief

Ingewikkelde situatie inderdaad ;) En tja, jammer dat het verwaterd is, maar als ze een basisje hebben, pakken ze het later waarschijnlijk wel makkelijker op. Dat merk ik zelf ook..ik heb zo'n 15 jaar geleden spaanse lessen gehad, daarna er nooit meer wat mee gedaan. Maar als ik nu weer in spanje ben, pik ik t toch sneller weer op. Niet dat ik een heel gesprek kan voeren hoor, echt toeristen-spaans zeg maar (voor maria me gaat overhoren :) ), maar t gaat makkelijker met een beetje basis.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    accu is leeg, tot morgen!

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  5. Niet meer actief

:) Leuke uitdrukking! Nou, succes met opladen dan maar ! ;)

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik denk dat ze de accu van haar laptop bedoelde..

7. Niet meer actief

:) :) :) :) :) :) euh, ja dat kan natuurlijk ook !

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gwen: Ik denk dat je Hope bedoeld. Die heeft volgens mij in Griekenland gewoond. En Melina is Grieks.

Over tweetalig. Hij zal hier ook voornamelijk Nederlands horen want ibo en ik praten ook nederlands tegen elkaar maar als Ibo alleen met hem is dan praat hij Turks. Ach hij hoeft het niet te kennen in woord en geschrift hoor als hij zich maar verstaanbaar kan maken later.

9. Niet meer actief

Trust me, dat is ook zéker niet prettig hihi. Ach, je moet er wat voor over hebben he. Ze is gewoon áltijd beweeglijk, dus ook tijdens het voeden ;)

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Lijkt me idd echt pijnlijk.Deniz is ook zo'n draaikont als hij de fles krijgt dus moet je nagaan als ik bv had gegeven.

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Trouwens dat wegdraaien met de ogen dan zijn ze in REM-slaap. Tenminste dat zei de kraamhulp.

12. Niet meer actief

Dat heb ik inderdaad ook ergens gehoord/ gelezen Stasia...

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Melina wist ik wel, maar dan haal ik idd jou en Hope door elkaar.

14. Niet meer actief

Wow, net even de andere functies getest. Willem staat boven bij de babyfoon en ik kan dus gewoon vanaf hier ook praten. Ideaal, kan ik tegen dr kletsen zonder naar boven te hoeven. En een lampje aandoen, dus ook wel handig :)

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    I-DE-AAL!

16. Niet meer actief

Oh dat...dan zie je alleen maar wit zeg maar in de ogen? Dat vind ik zoooo eng, brr.

17. Niet meer actief

Dames, ik hou t voor gezien voor vandaag. Even laatste voeding doen en dan naar bedje toe. Morgen komt mn schoonmoeder langs, gaan we even naar de markt en naar t winkelcentrum enzo. Ben benieuwd wat ze nu weer allemaal bij zich heeft (die komt altijd met koelbox en tas vol hiernaar toe, broodjes, beleg, gebak etc..handig, hoef ik geen boodschappen te doen hihi)

Welterusten allemaal en tot morgen!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    truste.. ik ga zo ook naar boven voor de laatste voeding..

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahah ja dat grapje heeft piet ook een keer biij mij gedaan Quinn en ik schrokken ons kapot, nou ja Quinn meer van mij

20. Niet meer actief

Ben ook pleite, 23.00 uur laatste fles...op naar weer een lange nacht!
    Hoop ik....!

Truste meiden!

Deel Deze Pagina