Auw, Auw, Auw dat lijkt me niet echt prettig en dat is nog zachtjes uitgedrukt... Hier alleen rollende ogen als ze in slaap dreigt te vallen en dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak meer tijdens de fles..
Ingewikkelde situatie inderdaad En tja, jammer dat het verwaterd is, maar als ze een basisje hebben, pakken ze het later waarschijnlijk wel makkelijker op. Dat merk ik zelf ook..ik heb zo'n 15 jaar geleden spaanse lessen gehad, daarna er nooit meer wat mee gedaan. Maar als ik nu weer in spanje ben, pik ik t toch sneller weer op. Niet dat ik een heel gesprek kan voeren hoor, echt toeristen-spaans zeg maar (voor maria me gaat overhoren ), maar t gaat makkelijker met een beetje basis.
Gwen: Ik denk dat je Hope bedoeld. Die heeft volgens mij in Griekenland gewoond. En Melina is Grieks. Over tweetalig. Hij zal hier ook voornamelijk Nederlands horen want ibo en ik praten ook nederlands tegen elkaar maar als Ibo alleen met hem is dan praat hij Turks. Ach hij hoeft het niet te kennen in woord en geschrift hoor als hij zich maar verstaanbaar kan maken later.
Trust me, dat is ook zéker niet prettig hihi. Ach, je moet er wat voor over hebben he. Ze is gewoon áltijd beweeglijk, dus ook tijdens het voeden
Lijkt me idd echt pijnlijk.Deniz is ook zo'n draaikont als hij de fles krijgt dus moet je nagaan als ik bv had gegeven.
Wow, net even de andere functies getest. Willem staat boven bij de babyfoon en ik kan dus gewoon vanaf hier ook praten. Ideaal, kan ik tegen dr kletsen zonder naar boven te hoeven. En een lampje aandoen, dus ook wel handig
Dames, ik hou t voor gezien voor vandaag. Even laatste voeding doen en dan naar bedje toe. Morgen komt mn schoonmoeder langs, gaan we even naar de markt en naar t winkelcentrum enzo. Ben benieuwd wat ze nu weer allemaal bij zich heeft (die komt altijd met koelbox en tas vol hiernaar toe, broodjes, beleg, gebak etc..handig, hoef ik geen boodschappen te doen hihi) Welterusten allemaal en tot morgen!
whahah ja dat grapje heeft piet ook een keer biij mij gedaan Quinn en ik schrokken ons kapot, nou ja Quinn meer van mij