Morge meiden WE zijn de nacht goed doorgekomen, maar op de een of andere manier ben ik echt gesloopt, heb het gevoel dat al 3 dagen wakker ben Ik kan gewoon staand in slaap vallen, geloof dat het allemaal meer inpack heeft dan gedacht. Piet loopt ook op zijn teentjes, en dat kan af en toe een leuke wissel werking op elkaar geven. Even door de zeure appel heen bijten dus. Roelie je bent een schat, zat al weer te huilen toen ik jou berichtje las! Maar meer meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes, is fijn om te lezen Ik doe het eens lekker rustig vandaag en vanavond weer visite. Geloof dat ik even een visite inlas, wil eerst dat Quinn weer het oude mannetje word. Meiden sorry maar heb echt even niet de puf om op iedereen te reageren, mn ogen vallen alweer dicht. Dikke knufff voor jullie allemaal
Goedenmorgen allemaal, Zo dan, hier heel erg last van de hormoontjes, ik kon de afstandsbediening niet vinden en barstte daardoor in tranen uit , toch niet echt wat voor mij als nuchtere Rotterdamse (ok, import, maar toch), ik kom trouwens uit Capelle Barbabintje! Brielle is echt te gek vind ik (of haal ik nu dingen door elkaar?), met HP ben ik bijna op het einde , heb er 1 dag over gedaan wauw, dus als ik hem uit heb lees ik hem gewoon nog een keer .... Ikke, wat fijn dat de nacht goed is gegaan, maar wat vervelend dat je je zo gebroken voelt , hopelijk kun je vandaag een beetje bijslapen? Tari, succes voor het eerst alleen met de kids! Hope, geniet van je wolk, de rest komt later wel weer hoor Ik ga straks wat boodschappen doen, voel me nu echt zo labiel als wat , nouja, het is niet anders, haha. Fijne dag allemaal
Dees fijn dat je de nacht goed bent doorgekomen. Maar was vervelend dat je je nog zo gebroken voelt. Misschien is een visite stop zoals je zelf al zegt een oplossing. Denk goed aan jezelf en wat Roelie ook zegt schaam je niet om hulp te vragen. Een nacht helemaal bijslapen zou jullie goed doen. Ik snap natuurlijk dat dat niet makkelijk is je kindje even wegbrengen maar misschien iets om over na te denken Melanie, spannend dat Angelus in januari naar school gaat. Wordt het echt een grote jongen. Fem. Leuk dat je zo uitgebreid reageerd, en zoals melanie al zegt het duurt niet lang en wij kennen jou ook.
Goeiemorgen Linda, Hoe gaat het meis? Zit net naar je banner te kijken, maar Isa zou 'al weer' 3 mnd zijn geweest. Lijtk me wel zwaar zo voor de feestdagen en het kinderfeest van morgen. Dikke knuf voor jullie hoor!
Hoi allemaal, Ik heb een vraagje aan de ervaren mama's: Eerst dronk Martijn heel veel en had hij nooit genoeg, de flesjes gingen naar 100cc. Nu al meer dan 1,5 dag krijgt hij ze ineens niet meer leeg. Hij drinkt hooguit 85-90cc op. Hij valt dan in slaap en ik moet hem zelfs akker kietelen om die 90cc te halen. Als ik hem alles probeer te geven dan gat hij spugen, je merkt dat het gewoon teveel is. Maar hij komt vaak nu wel al eerder om een voeding! Dus soms na 2 uur al! Is dit normaal en wat kan ik er aan doen? waarom drinkt hij ineens minder? Op jullie advies doe ik het vandaag rustig aan, ik wilde even gaan winkelen maar stel dat nog maar een dagje uit. Ik heb mijn moeder en zus afgebeld. Ik ga proberen mijn draai te vinden. Martijn huilt af en toe mar slaapt daarna weer steeds in gelukkig. Ik heb al gedouched, gegeten, flesen gesteriliseerd, de was opgevouwen en eten voor vanavond uit de vriezer gelegd. Maken jullie iedere voeding 'vers' of vast voor de hele dag? Dafje: wat doe je als Fenna een uur eerder komt? Ik loop nu soms wel 1,5 uur te wiegen in mijn armen om de tijd maar te rekken tot de 3 uur om zijn. Hope: heel herkenbaar dat gevoel, ik kan ook nog nergens structuur ontdekken in deze chaos hihi. Tari: ohjee nu zelf ziek, dat kun je niet gebruiken nu volgens mij. Lief dat Adriaan vast het eten klar heft gezet. Dees: merk je al iets van het johannesbroodpitmeel?
Tari, ik vind hem ook zo ontzettend goed en zooooo spannend, ik moet nog een paar hoofstukken, maar ik wil helemaal niet dat hij al uit is, hahahaha. Ik heb hem nu opzij gelegd, maar ben benieuwd hoelang ik dat volhou
Pertra, goed van je dat je het rustig aan doet. Goed dat je naar ons geluisterd heb. HIer zijn de kids gezellig rustig, gelukkig maar, want ik zit gewoon te rillen......... Eigenlijk moet Estrella in badje, maar weet niet of ik hier de fut voor hebt. Of mijn lichaam stil kan houden, hahaha. Ga zo een filmpje pakken voor de mannen en een deken voor mij zelf. Estrella lekker naast me, ach als we morgen maar wat beterder zijn.
fem kan het hier ook niet laten, om elke keer een stukje te lezen. VInd het ook wel jammer dat het de laatste is.
Oh, ik ga gelijk kijken Iloon, toevallig had ik die van mij ook geplaatst vanmorgen Nou, mijn moeder is zodadelijk hier, dus ik ga zo lekker boodschappen doen. Leuk: Sharon ligt in haar box en slaat steeds tege een beestje die dan geluid maakt, is dat toeval? Wel grappig om zo die geluidjes te horen Tot later!
ik heb hp inmiddels uit. Vond het eerlijk gezegd geen goed boek. Maar ik heb dat bij elk boek gehad. HEt hele boek lang werkt JKR naar een climax in de vele hoofdstukken, om vervolgens het hele verhaal in 2 hoofdstukken af te ronden. Vind ik zo'n anticlimax. En dan ook nog een ontzettend fanta-einde als je het mij vraagt.
Melanie het is inderdaad al weer 3 maanden geleden. De tijd gaat zo ontzettend snel. Inderdaad morgen is geen makkelijke dag. Het is een kinderfeest. En ookal weet ik dat een kind van 1 jaar en bijna een half jaar er niets van begrijpt toch denk je er aan. En dan de kerst en oud op nieuw moeilijke dagen ik zal blij zijn als het nieuwe jaar weer is begonnen. Ik zeg niets meer ervan, maar hopenlijk wordt dat een jaar waarin de onderzoeken kunnen plaats vinden.
leuke zender Maria, ik wist niet dat het ook zo bestond. zo ik ga er weer vandoor. Even boodschapjes doen en naar Ikea. En vanmiddag lekker het concert van Paul de Leeuw kijken.
Zeker weten linda! ELke stap die je neemt is een stap omhoog. Naar regen komt zonneschijn...... Ook al klinkt het cliche. Zal morgen een kaarsje voor Milan* en Isa* branden en voor jullie natuurlijk ook.
Whaaaaa Maris (weten jullie nog, die vriendin van mij die premature weeen had) gaat vandaag bevallen! Ze wordt vandaag ingeleid met precies dezelfde termijn als ik: 37wkn2dgn! Fem, Brielle is inderdaad een leuk hysterisch .. euuh ... historisch stadje. We hebben het er goed naar ons zin. Alleen wel jammer dat de stad niet altijd even makkelijk en snel te bereiken is. Wat dat betreft zit je in Capelle beter, denk ik!