November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jen truste

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben er ook vandoor wel weer gezien voor vandaag hierzo

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    dames, twas weer gezellig als vanouds! thanks! truste en dikke kus!

5. Ojee. ik hoop dat het geen drama wordt hier vannacht. We hebben Fenna gevoed een half uurtje eerder dan normaal alvast voorbereidend op het werken strakjes.. alleen we hebben haar niet op bed gevoed wat we altijd doen, maar beneden. En nu ligt ze te huilen.. terwijl ze dat anders nooit doet. Ik hoop niet dat het drama blijft, want dan wordt ik niet vrolijk en dat ze ook wel gewoon door gaat slapen... jullie horen morgen wat er van gekomen is

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja het is heel blond, je ziet het amper :)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee dat was ik haha

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    morguh dames

hier een goeie nacht 20:30, 3:30 e toen 7:30...word weer wat beter!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen
    Nou ik ben mn bedje uit omdat ik dacht dat Quinn honger had, hij lag te kreunen en te steunen en dat is meestal een voorbode op huilen.
    Dus hup bedje uit, fles in de tron kom ik in zijn kamertje, ligt meneer nog prinsheerlijk te slapen :)
    Nou blijf dan maar lekker slapen, hij slaapt al vanaf 1 uur

Was gisteravond werkelijk weer even ramp, meneer wilde absoluut niet gaa slapen. UIt eindelijk om 23uur met hem onder de douche gegaan omdat hij er zo heerlijk van in slaap valt, nou hij heeft toen een half uurtje geslapen en toen was het weer krijsen tot en met.

Maar uit bed gehaald en lekker geknuffeld en een uur eerder zijn flesje gegeven, toen is hij dus heerlijk in slaap gevallen.

Strakjes gaat Quinn een dagje naar oma, dus ben een dag kindloos, vindhet best wel even moeilijk.
    Maar ja kan ik alvast wennen als hij naar de crece gaat.

10. Niet meer actief

Mogge

Hier zijn we ook weer aangekleed en wakker (nouja, wakker..). De afgelopen nachten kwam ze pas rond 6 uur, maar vandaag weer als vanoud om kwart over 4. Nouja, oke, daarna kon ik weer slapen, dus niet zo erg.

Nu ligt ze te kletsen in de box onder haar mobiel.

Hebben jullie ook een mobiel boven de box eigenlijk? En als je die aandoet, blijft die dan gewoon een tijd spelen of maar heel kort? Het valt mij dus tegen dat 'ie maar een minuut speelt ofzo en dan alweer ophoudt, dus moet 'm steeds weer opwinden, best irritant. Zou handiger zijn als ie gewoon aan/uit kon zeg maar. 'tis er trouwens een van Woezel en Pip, heel schattig.

Ik ga even ontbijten, nog geen tijd voor gehad ;)

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Zo wat is het weer ouderwets druk geweest zeg. Ik heb alles aandachtig doorgelezen. Maar geen puf om te reageren. Ik heb gisteren veel te veel te veel gedaan en moet nu daar de vruchten van plukken. Maar goed hoef vandaag ook niet heel veel te doen.

Dank je degene die te tip gaf over het lot heractiveren.

Gwen ik snaptje je wel hoor. Echt een uitdrukking Ilse die je veel in Amersfoort en omstreken hoort. Maar ja het is niet erg dat je het niet weet want je bent toch import :D

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Hier een goede nacht gehad alleen kwam Reese wel om 5 uur.
    Dat was even wennen omdat hij de nachten ervoor doorgeslapen had tot 7 uur.
    Reese is trouwens ook erg huilerig en hangerig (sprongetje?)

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    goeiesmorgens! zo he.. tijd geleden dat ik me zo uitgeslapen voel! gisteravond om 23:00 de fles gegeven, en Patrick heeft hem vanochtend wakker gemaakt om 06:00 zodat ik kon blijven liggen. Had hem vannacht niet ingebakerd, dus meneer kan het wel :)
    wel weer zijn gezichtje open gekrabt. Vind dat wel moeilijk hoor die nageltjes mooi kort en niet scherp houden (ondanks dat ik zelf pedicure ben haha) hij is zo beweeglijk met zijn handjes dat vijlen niet echt makkelijk is. Hoe doen jullie dit eigenlijk?

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ah gelukkig! voelde me al een vreemde eend in de bijt
    (of kennen jullie die ook nie? haha)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou Quinn heft uitgeslapen tot kwart voor 9, de luiwammes hihi

Ilse wij hebben ook de woesel en pip mobiel, hij is zo leuk en idd in de box. Hij is alleen zo vals als het maar zijn kan, maar ach Quinn vind hem echt prachtig. Ja dat opwinden is een rot klusje doe het dan ook maar max 5 keer.

Nou de tas is ingepakt, ohw shit de flessen nog, die staan nog in de tron zo als eerste even pakken anders vergeet ik die echt.

Straks dus naar oma, blehhhhh

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hier doen we de laatste voeding voor de nacht ook in bed, dat is rustiger voor hem. Hebben het een keer beneden gedaan en toen wilde hij niet slapen, terwijl hij normaal altijd meteen in slaap valt.

Ondertussen lijkt het hier wel of hij elke nacht vroeger komt. En hij krijgt geen eten, dat zou hij toch ondertussen moeten weten :)! Vannacht al om 4 uur, dus weer eruit om speen erin te stoppen, dat ging zo 6x door tot iets voor 5-en, toen is hij nog even in slaap gevallen, tot half zeven. Toen weer speen erin, om kwart voor zeven maar bij mij in bed genomen, nog even geslapen en kwart over zeven eindelijk zijn flesje. Normaal slaapt hij daarna dan ook, maar dat ging vandaag ook niet. Kwart voor 8 naar bed, 8 uur er maar weer uit, bij mij in bed (ik wilde ZOOOO graag nog even slapen!), maar hij bleef wakker en huilen (doet 'ie anders nooit). Activity centre gepakt, werd hij even stil van (zou hij zich vervelen?), viel toen in slaap... eindelijk. Weer naar zijn bed, nou, het heeft 30 minuten geduurd, nu schreeuwt hij alles weer bij elkaar. Ga dus maar weer even kijken. Snap er niets van, hier ook misschien een sprongetje? Ga "oei, ik groei" er maar weer eens bijpakken...

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zou best kunnen zo rond de 8 weken

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw lekker gwen dat je hebt kunnen uitslapen, dan kan je de hele wereld weer aan he, nou ja voor je gevoel dan :D

Ik vijl Quinn zijn nagels als hij slaapt, anders is het werkelijk geen doen. Maar vind het een takke klus :(

19. Niet meer actief

Ah het ligt dus niet aan ons dat ie zo vals is, echt erg! We wilden al naar de winkel gaan om daar de rest te proberen of die ook zo vals waren, maar blijkbaar hoort het erbij. Ach, je went er aan ;)

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    kom maar kom maar kom maar.. (stel je de cup-a-soup reclame ff voor) :p

Deel Deze Pagina