November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    de mobiel die wij hier op de box (van Nijntje.. Dûh ;) ) hebben doet het ook maar heel kort..
    die bij zijn bedje is elektronisch. Dus dat is ideaal!

2. Niet meer actief

Ik zie je al helemaal op je stoel (of was het een bureau) staan hoor Gwen! Maar euh, hoe gaat dat dan straks? NU EVEN NIET? :)

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Doet hyves het ook niet bij jullie trouwens? :(

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    muahahaha.. nou, zo voelde ik me wel de afgelopen dagen ;)
    Maar goed, als ie dan weer lacht.. *smelt*

5. Niet meer actief

Goh Gwen, een Nijntje mobiel? Meeeeen je dat nou? Dat had ik nou nooit achter je gezocht hoor! :) :)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier doet hyves het ook niet

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :)

8. Niet meer actief

Nope, blijft gewoon helemaal witte pagina

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hoe bedoel je dat?! :oops: :oops: :oops: :oops:
    maar boven zijn bedje is géén Nijntje! haha.. staan alleen maar Nijntje knuffels :p

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik men gisteren gelezen te hebben dat hyves onderhoud heeft vandaag

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Vannacht was het 5.30. De laatste voeding was 22.30
    Gisteren geen een keer extra moeten voeden, ben benieuwd of ze dat vandaag ook volhoudt zo.
    Ik voel wel dat ik zonder hoedje aan het voeden ben, men men mn linker tepel doet weer zeer.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier ook een goede nacht gehad alleen voor mijn gevoel ben ik nog niet uitgeslapen. Wilde er eigenlijk nog weer ingaan om 9.15 uur (na de voeding), maar moet sterk van mezelf zijn en leren "vroeg" op te staan. Volgende maandook weer aan het werk, dus kwestie van wennen.

Hebben jullie de kleintjes al in zo'n ritme dat jullie straks aan het werk kunnen en de kleine kunnen aankleden en zo? In eerste instantie wilden wij Ryan gewoon om 5.00 uur blijven voeden (1e fles), maar bedacht me vanochtend dat ik hem dan ook dan al moet wassen en aankleden, niet zo handig...dus ga toch zijn ritme proberen te verleggen naar 6.30 uur 1e fles. Hopelijk gaat dat lukken ;)

Ryan ligt ook vaak te kreunen en te steunen, ook als voorteken dat hij gaat huilen en honger heeft, maar tegenwoordig doet hij dat ook wel in zijn slaap :). Heel herkenbaaar dus Dees.

Ryan is trouwens weer verkouden (althans hij knort als een varkentje). Zo zielig, hij was er net vanaf leek het...niet dus....

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik doe nog niets aan Ryan zijn nageltjes, die zijn ook eigenlijk altijd nog wel kort en hij krabt zichzelf nog niet....

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waarom zou je hem snachts gaan wassen Debby? Eva gaat na het drinken gewoon weer naar bed. Vaak zelfs met de luier die ze om heeft. Ze valt ook gelijk weer in slaap.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva ligt nu ook te kreunen, maar ze heeft net gegeten, dus ik denk dat ze gewoon aan het poepen is ofzo.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als ik straks aan het werk moet, dan breng ik Ryan rond 8.00 uur weg. Anders zou ik hem dan wakker moeten maken om hem te wassen en aan te kleden, hij heeft zijn fles dan al gehad om 5.00 uur. Dus is het makkelijker om zijn ritme te proberen te verleggen naar 6.30 uur, dan kan ik hem dan wassen en aankleden en direct in de kinderwagen leggen. En dan mezelf aankleden en zo en eten en alles.

17. Niet meer actief

Wanneer moeten jullie eigenlijk allemaal weer aan het werk?

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eind mei pas Ilse. Ik heb ouderschapsverlof opgenomen.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet 6 februari weer beginnen. Erg veel zin in, maar ook wel vreemd. Nieuwe baan natuurlijk voor mij en dan 3 dagen zonder Ryan....

20. Niet meer actief

Maria, hoelang moet jij nog voor je studie? Ben je er al weer aan begonnen trouwens? Ik wil echt (ja echt hihi) komende week weer aan de slag, heb al sinds april niks meer gedaan geloof ik. En ik moet voor november klaar zijn, dan houdt de begeleiding op, dus moet flink aan de slag :(

Deel Deze Pagina