Volgens mij heb ik een aantal mensen ook al een tijdje niet meer online gezien, Butterflymom, Fem, ehm....
Oh das wel lekker Maria, krijg je dat verlof gewoon doorbetaald eigenlijk? Heb er geen verstand van dus..
***Even trots op mezelf*** Gisteren waren we bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder was appeltaart aan het bakken. En gisteravond kon ik alleen maar daar aan denken. En vandaag zouden we een stukje krijgen, maar ik heb opgebeld en gezegd datwij bedanken. Ik ben sterk! Joehoeeee
Morgen meiden! Hier ook weer een nacht met onderbreking...pff dat valt zwaar tegen als ze al een paar keer een nachtje hebben doorgehaald! Om 23.00 uur laatste fles en om 05.00 uur had mevrouw weer honger... Daarna weer lekker gaan slapen en om 09.00 uur was ze weer wakker. Op zich hardstikke netjes, maar ja.... Hier eigenlijk nog helemaal geen ritme voor wat betreft de eerste fles... moet ik eigenlijk ook maar eens aan beginnen, maar ik kan er 's morgens zoooooo moeilijk uit komen.. Wanneer ik weer aan het werk ga, tja da's dus even afwachten in mijn situatie... Heb zojuist een mailtje gekregen van een groothandel in paardenartikelen + kleinschalige pensionstal waar ik morgen op gesprek mag komen! Om 16.00 uur moet ik er zijn, ben wel heel benieuwd of het wat is en of het ook een beetje bereikbaar is, want als ik er met ovv niet kan komen, tja dan houdt het gewoon op...
Het is een dubbele functie, administratie en klantencontact voor de groothandel en hulp bij de pensionstal! Dus dan kan ik ook lekker met paardjes bezig zijn! Morgen kan ik lekker met het autootje van mijn schoonmama er naar toe, maar moet gelijk even kijken of ik er met openbaar vervoer een beetje kan komen...als ik dan nog 10 minuten moet lopen vind ik dat niet zo erg...
Goedemorgen Hier weer een prima nacht, ik moet het afkloppen maar Jens slaapt gewoon écht door (al sinds hij een maand is!) en hij huilt ook alleen maar als er echt wat is...een verademing hoor na een baby als Niels Hier verder alles goed, allemaal hoesten en verkouden maar niks ernstigs. Vandaag de hele dag weg naar een verjaardag dus niet online, en René is nog vrij tot maandag dus we zijn sowieso leuke dingen aan het doen. Maandag begint het normale leven weer, kids naar school, papa aan het werk en mama de studieboeken weer in...ik doe een poging tenminste. Oh jaaa wat ik al een tijdje wou zeggen de kosten van kraamzorg, lactatiedeskundige en alle verdere kosten rondom de bevalling en kraamtijd kun je trouwens aftrekken van de belasting! En voor diegenen met een kindje met koemelkallergie: ook daarvoor kun je een bepaald bedrag aftrekken van je aangifte, ik meen iets van 800 euro zelfs! Bewaar dus alle bonnen en rekeningen etc, zelfs de reiskosten naar het ziekenhuis kun je meenemen in je aangifte! Zou het al eerder zeggen maar vergat het steeds Meiden ik ben er vandoor, fijne dag allemaal! Oh ja als er nieuws is over Sanne wil iemand me dan ff mailen of sms-en? Maak me zorgen om dat kleine meisje xxx Roelie
Hey Roelie, Wat heerlijk zeg dat Jens al doorslaapt! En dathet zo'n makkelijke baby is. Geniet maar even lekker van jullie tijd samenmet René! Heerlijk hoor, allemaal leuke dingen doen samen. Arnoud is sinds maandag weer gewoon aan het werk, en dat is toch best vreemd hoor.... En mochten we iets horen van Sanne, dan sms'en we je wel even.
Spannend hoor! En via www.9292ov.nl kan je altijd goed zien hoe het met het openbaar vervoer te bereiken is (trein, bus etc).
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Dafje~ 3 januari 13:30 uur Kinderfysiotherapeut Fenna Blondie~ 4 januari 9:00 uur Reese CB + 1e vaccinaties Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Gwendolyne ~ 8 januari Mika kinderfysio Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Blondie~ 14 januari Telefonisch consult KA ivm medicatie Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Roelie~14 januari 13.45 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Jennie en Desiree ~ 18 januari dagje naar de sauna !! 19 januari MEETING Amersfoort Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Blondie~ 25 janauri Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Roelie~7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Roelie~13 februari René jarig 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd! Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!! Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: Serafijntje Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse (koffie/thee) Stasia Indigo (zo goed als zeker ) Muriel (eventueel), Esther (eventueel) *11 dames*
Daar heb ik net gekeken, maar dat klopt toch niet helemaal...ze geven aan dat ik dan via Breda moet reizen en dan ben ik dik een uur onderweg, maar er rijdt ook rechtstreeks een bus naar Prinsenbeek...dan moet ik alleen nog een stukje lopen..(volgens die website 31 min.) maar dat kan niet kloppen! Dan ben je heel prinsenbeek al doorgewandeld... Ik zie het morgen wel joh...
Dat is vreemd...nou ja, morgenmaar even bekijken inderdaad. Dan kan je het beter bekijken. Succes in ieder geval!
Ik zat al op de site wou vanuit mezelf al een kaartje sturen dan zet ik gewoon alle mama's erop Volgende kaartje mag jij doen
Kaartje gestuurd! Zal nu ff snel Jens verschonen het meurt hier pffffffffffffffffffffffffffffffff En dan ben ik weg! xxx Roelie
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Dafje~ 3 januari 13:30 uur Kinderfysiotherapeut Fenna Blondie~ 4 januari 9:00 uur Reese CB + 1e vaccinaties Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Jennie~ 4 januari 16.00 uur Sollicitatie JR Sport Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Gwendolyne ~ 8 januari Mika kinderfysio Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Blondie~ 14 januari Telefonisch consult KA ivm medicatie Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Roelie~14 januari 13.45 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Jennie en Desiree ~ 18 januari dagje naar de sauna !! 19 januari MEETING Amersfoort Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Blondie~ 25 janauri Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Roelie~7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Roelie~13 februari René jarig 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd! Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!! Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: Serafijntje Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse (koffie/thee) Stasia Indigo (zo goed als zeker ) Muriel (eventueel), Esther (eventueel) *11 dames*