goed en lief idee dames! maak me ook ongerust over Sanne! Kleine meid heeft al heel wat te verduren gehad..
Ik heb Ryan net in bad gedaan,maar hij vond er ineens niets meer aan....eerder vond hij het bad heerlijk, maar de afgelopen 2 weken hebben we iedere keer met hem gedoucht, omdat Arnoud vrij was. En nu vindt hij het bad niet meer leuk. Kan het zijn omdat hij het douchen lekkerder vindt?
Ik moet nog bijlezen, maar wilde wel alvast ff melden dat we vanmorgen bij het CB zijn geweest en Vincent doet het geweldig goed qua groei....10 december woog hij 4365 bij 53 cm en vandaag - 3,5 week later - 5360 bij 57 cm! Dat is een kilo in minder dan een maand! En dat allemaal op mijn melk...ben best een beetje trots Prikjes waren even moeilijk. Hij moest echt ff huilen, liep paars aan en toen was het weer over. Daarna in de wachtkamer even de borst geboden als troost en nu ligt hij te slapen.
Super hoor Esther! Heerlijk gevoel he dat Vincent zo goed groeit. Ik ben benieuwd...Ryan moet volgende week voor z'n eerste prikjes.
Geweldig Esther! Mag je ook best trots op zijn! Ben benieuwd hoe het Thije is vergaan de laatste maand. Wij moeten volgende week; zie nu al op tegen de prikjes. Vond het bij Sofia ook zó naar (gelukkig hoeft zij pas over twee jaar weer). Wat is er met Sanne aan de hand? Ik kan het niet terugvinden.
Sanne is opgenomen in het ziekenhuis. Ze dachten eerst aan het RS-virus, maar dat was het (gelukkig) niet. Ik geloof dat ze nu aan het onderzoeken zijn wat het wel is (ze dachten aan kinkhoest). Ze had namelijk last van ademstilstanden...heel zielig en eng natuurlijk!
Hey meiden! Even iets heel anders... Mijn neef is een webwinkel begonnen in handgemaakte accessoires, lakentjes, kussenhoezen en noem maar op... Dus als jullie nog eens op zoek zijn naar een origineel kraamcadeau/ of zelf iets aparts zoeken dan moet je eens kijken op www.tanteted.nl
Heb even een andere banner neergezet, de vorige klopte helemaal niet... Volgens de oude banner was Esmay vandaag 2 maanden en 4 dagen...Ze is 2 maanden en 1 week oud!
En heb je nu al een vast ritme met Vangelis? Want hoe laat geef jij hem dan 's ochtends de fles? En ik neem aan dat je hem dan 's avonds in bad doet?
Hoi Dames, Lekker wat afgekletst gister avond. Ik moet 1 feb weer aan het werk maar ja eerst werk vinden. Wisten jullie trouwens dat als, 1 van de partners geen werk heeft of nog niet in loondienst is dat je geen recht heb op kinderopvang toeslag. Dit hoorde ik dus vanmorgen van de opvang waar Fayenne naar toe gaat. Dus ik moet per 1 feb in loondienst zijn anders kan ik de opvang van Fayenne helemaal zelf betalen. Vanmiddag naar het CB om 15.45 ben benieuwd hoeveel ze nu weegt. Zo en nu maar weer verder kijken voor werk.
Rachel: misschien een stom antwoord hoor, maar als je per 1 februari nog niet in loondienst bent, dan kan je de creche toch even uitstellen? Bij ons kan je in ieder geval 1 maand kosteloos uitstellen. Ik geloof dat het je anders behoorlijk gaat kosten...
nu nog niet, dat komt vanzelf als ik ga werken dan maak ik hem gewoon om half 7 wakker en komt het vaste ritme vanzelf wel