Goedemiddag, Gwen: Nageltjes vijlen is bij ons teamwork. Ibo geeft hem de fles en ondertussen vijl ik de nageltjes. Werkt perfect. Ik moet 29 januari weer aan het werk. Heb er wel zin in hoor. Even wat anders dan alleen flesjes en poepluiers. Ga voor 2dagen werken en 2 dagen ouderschapsverlof. Esther: Fijn dat Vincent het zo goed doet op jouw melk. Geeft volgens mij echt een voldaan gevoel.
Debby, hier kan dat helaas niet. dan ben ik meteen me plekje kwijt en de dagen. nou is het wel zo dat je maar 1u per maand hoeft te werken dus dan ga ik gewoon werken via het uitzendbureau. Maar de markt hier in de buurt is op het moment zo schaars en een nadeel van mij kant ik heb geen opleidingen. Ik wil heel graag ook opleiding administratief medewerker gaan volgen maar wel liefst met een baan erin. Tja en dat wordt ook moeilijk. want ze vragen meestal toch wel ervaring maar opleiding is geen pré ik denk dan hoe kun je ervaring opdoen als je toch niet wordt aangenomen. snap je. Ik solliciteer wel gewoon op zulke functies misschien dat ik er dan toch in rol.
ik heb nog geen bericht gehad van kindertoeslag. wel felicitas die komt volgende week, zijn de cadeaus de moeite waard????????????????????
Ik mag zelf weten wanneer ik weer aan het werk ga en ben er nog niet oit wanneer dat gaat worden. Voor de bevalling heb ik geen vrij gehad, dus ik probeer het er nog even van te nemen. Maar ik moet sowieso binnenkort een dagje naar kantoor om mijn assitent te helpen met de jaaraflsuiting, zodat alle spullen naar de accountant kunnen en we de lonen deze maand kunnen verwerken. Denk dat ik er langzaamaan straks weer in rol met af en toe een dagje en zo steeds een beetje meer... Hier ook geen creche, ik heb 2 dagen oppas aan huis (en ze helpt in het huishouden) en Jean-Paul wil een papadag, dus dat betekent dat ik 2 a 3 dagen per week naar kantoor kan. De kindertoeslag van de belastingdienst, moet je die apart aanvragen en wanneer kom je daarvoor in aanmerking? Rachel, suc6 bij het CB vanmiddag! Enneeuh...uuhhmm....blackout....ik wilde meer reageren, maar weet het ff niet meer....
Stasia, ja inderdaad een voldaan gevoel! BV is misschien niet altijd de makkelijkste keuze, maar als ik dan zie hoe goed hij het erop doet, vind ik het toch wel weer heel bijzonder en de moeite waard. Lenthe, hoe gaat de BV bij jou? Thije nog steeds blij aan de boob? Sterkte met de prikjes als het zover is. Creatieve neef, Jen! Maakt hij alles zelf?
Debby, iedereen in NL heeft recht op kinderbijslag. Bij de gemeente, toen Rob Eva aan ging geven, vroegen ze niet eens om een bewijs van het zkh ofzo. Hij had dus ook onze plant aan kunnen geven als kind. Per kind dat je aangeeft bij de gemeente krijg je kinderbijslag. Kinderkorting is denk ik alleen als je minder inkomsten hebt ofzo? WIj komen daar in ieder geval niet voor in aanmerking.
Esther: Als je kinderbijslag hebt aangevraagd en je hebt recht op kindertoeslag krijg je automatisch bericht van de belastingdienst. Die toeslag heeft wel met je inkomen te maken. Als het inkomen hoger is dan 46.700 euries heb je geen recht erop.
Zo Deniz heeft zich net helemaal onder gescheten. Ik ga even zijn broekje en romper(had net een mooie aan onder een vestje) in de week zetten anders krijg ik het er niet meer uit.
hoi hoi vanmorgen met Tim naar het cb geweest. meneer woog wel gezegd 5 kilo schoon aan de haak en hij is 52cm. nu willen ze 7 feb kijken hoeveel hij dan is gegroeid,want dat loopt achter qua ontwikkeling. ook heeft hij zijn eerste prikjes gehad. en ben zo trots op hem want hij heeft niet gehuild. groetjes sandra
Sandra: Knap hoor dat Tim niet heeft gehuild. Ben benieuwd wat ze 7 feb. zeggen. Bedoelen ze dan dat hij pas 52 cm is? Ach de ene groeit gewoon harder dan de andere toch?
Maria: ik had het ook over kindertoeslag en niet over kinderbijslag. De kinderbijslag is inderdaad voor iedereen. Maarhet is allemaal alweer duidelijk
bah bah bah, net Quinn naar mn schoonmoeder gebracht en ik vind het helemaal niet leuk Ik kon echt niet weg komen daarzo, moest me zelf een schop onder me kont geven om naar huis te gaan. Had me voorgenomen om thuis lekker alles grondig te gaan ruimen, maar ik kan de puf niet vinden. MAar goed kan ik alvast wennen als Quinn naar de opvang gaat. Ik weet nog niet precies wanneer ik weer ga beginnen, ik ga straks gelijk even bellen met mn baas over hoe en wat. Ik heb vandaag ook mijn zwangerschapsdagboek binnen gekregen die hield ik online bij en heb ik nu laten drukken. Hij is erg mooi geworden Ohw bericht gekregen van mn zorgverzekering en heb mijn eigen bijdrage van de kraamzorg vergoed gekregen, joepie! Nog geen bericht gehad over de opsteopaat of we dat vergoed krijgen, dus ben erg benieuwd.
Dees: de eerste keer dat ik Ryan wegbracht heb ik zelfs zitten huilen , maar je kunt wel even wennen inderdaad als hij straks naar de creche gaat. Vooral de eerste keer is heel vreemd. En niet leuk...maar gisteren was Ryan ook naarmijn schoonmoeder en toen heb ik heerlijk het hele huis kunnen schoonmaken. Maar ben ook wel weer blij dat hij vandaag weer bij me is . Lekker dat je de eigen bijdrage van de kraamzorg vergoed kreeg! Wij gelukkig ook, altijd meegenomen . En ik wacht nog op de rekening van de osteopaat, maar deze krijgen wij volgens mij ook vergoed.