November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Esther: hoe gaathet met Vincent? Al iets beter?

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ja ik ben dus nog niet begonnen met de pil.

3. Niet meer actief

Ja, ze dronk wel wat minder door haar verkoudheid, maar die wordt nu minder, echter het drinken loopt ook steeds verder terug...

Ik moet morgen zelf ook even naar de HA voor mijn oorontsteking, want die is nog steeds niet over en als dat het geval was zou ik terugkomen...
    Vraag ik meteen of ze toch weer even naar Esmay wil kijken...voor de zekerheid even longetjes luisteren en kijken of ze wellicht spruw heeft..
    Ik kan zo 1,2,3 niet zien of ze witte vlekjes in haar mond heeft, maar het onrustig drinken en klakken met de tong tijdens het drinken zijn er wel kenmerken van.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Moetook een deze dagen ongi worden. Ik gebruik nl. ook alweer anticonceptie.

Nou, volgens mij heeft Deniz nu het smsje wel ontvangen. Ik ga even mijn mannetje troosten.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Lief dat je ernaar vraagt, Debby! Het gaat wat beter met de kleine grote kerel, hoor. Om 17.45 kwam hij eindelijk voor een goede voeding (en geen troostslokjes) en daarna kon er ook weer een (klein) lachje vanaf. Ik kijk nog even of hij straks nog last heeft als de zetpil is uitgewerkt of er nog 1-tje achteraan moet voor de nacht. Maar vooralsnog lijkt het erop dat het ergste leed weer geleden is :D

6. Rachel, Ik begon ook met heel weinig. Dus ik helemaal blij, helaas was het daarna een leegloop :oops: Dus ik neem gewoon aan dat je ongesteld bent..

7. Niet meer actief

Hey ik zie op Hyves heel goed nieuws staan over Sanne !

(Natasja; sorry als ik je voor ben met het plaatsen van dit berichtje)

Sanne is weer thuis! (Hier hou ik het maar even bij, maar dan is iedereen alvast op de hoogte!)

8. Rachel85

Oke, hoop niet dat ik leegloop [-o< Zou niet goed zijn :) Haha.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeieavond,

Vanmorgen bij het CB geweest, ze heeft geen prikjes gehad, krijgt ze nu over 2 weken, ze deden er helemaal niet moeilijk over en begreep het. Ze zij ook al dat ze erg vol klonk op haar borstje.
    Maar ze doet het super!
    Vorige keer woog ze 4890 gram en nu..........6240 gram :confused: :confused:
    ze was toen 56,5 cm en nu 60,5, hoofdomtrek toen 37,2 en nu 39,2.
    De verpleegkundige moest wel lachen en vond zelf dat ze 'borstjes' had. :)

Het verbaasde haar dan ook niet dat ik zo enorm veel honger had.
    Tevens verklaard het daarom dat Estrella zo veel last van haar darmen heeft. Ze zat daar in de wachtkamer ook schamteloos hard te poepen, de andere mama moesten al lachen, tja ze gedraagd zich nog niet als een dame. :)

Verder vandaag nieuwe kleertjes maat 62 voor haar gekocht, had daar bijna niets van. Alles in de uitverkoop dus dat was leuk shoppen, tevens nog 1 shirtje voor mama.

Kom straks even terug om op iedereen te reageren, maar ga even de kleine meid douchen, ook hier jengel dag.........

O jen heb de kuur gekocht dus ben benieuwd, tevens ook maar voor Zefanja gehaald.

10. Rachel85

Ga nu hier kerstboom maar eens ff aftuigen.

Fijne avond alvast en misschien tot straks

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Melanie...arme Ryan....hij weegt "nog maar" 4500 gram. Dat trekt hij nooit als zijn toekomstige vrouw op hem gaat liggen ;)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) :) :)

en dan zeggen ze dat BV overgewicht tegen gaat, hmmm geloof er nog niet erg in. :)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    lol

14. Hmm Fenna is weer lekker aan het krijsen, afwisselend met murmelen. Denk toch dat ze weer een sprongetje heeft. Het is de tijd er weer voor volgens oei ik groei. Es kijken wat de kenmerken zijn...

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het sneeuwt!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Check it out: nieuw filmpje op Ryan zijn website ("spelen met mijn bal in de box")

17. sneeuw?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij jullie geen sneeuw?

Natasja: wat fijn om te horen dat Sanne weer thuis is! Hopelijk gaat het nu allemaal goed met haar en blijft het ook goed gaan!

19. Debby, lieg zeg! wat hebben jullie een vrolijke box :)

20. Wat zullen jullie genieten Natasja! Nu hopen dat dit inderdaad zo blijft!

Deel Deze Pagina