Hij was op een gegeven moment even aan het lachen naar de Winny the Pooh mobiel, maar helaas...geen fototoestel of zo bij de hand. Later wel, maar toen ging hij natuurlijk niet meer lachen...grrrr
Fenna zit op schoot, is nu heel blij en rustig. Ze kan weer wat nieuws: ik trok haar aan haar armpjes naar voren en ze trekt zich dan op naar me toe zeg maar. En ik deed dat 5 keer ofzo.. en nu doet ze het zelf, eerst met handjes vast aan mijn handen, maar nu helemaal zelf! =D>
@Daphne; Wow wat knap! Heb het van de week een keer bij Esmay gedaan, 1 keer lukte wel redelijk, maar meerdere keren was nog een beetje te moeilijk... Net weer een flesje gegeven, 90 cc! Da's heel wat voor het muppie... Ben benieuwd hoeveel ze straks om 12 uur nog wegwerkt...
Hoorde net van een bijna-ex-collega dat er weer iemand weggaat..dat is al de vijfde of zo in een paar maanden tijd....
Ja inderdaad; Laten we dat maar eens doen! (bedoelde ook niet dat jullie niet gezellig zijn hoor... )
Ach...de maatschap is niet helemaal correct bezig zeg maar. Er zitten 4 leden in de maatschap en één is de "baas", niemand durft hem tegen te spreken zeg maar. En ze communiceren heel weinig met het personeel, en weinig vor het personeel over, dus tja...dan gaan er goede mensen weg.
Dat optrekken deed ze al ff heb het nu alleen een tijd niet gedaan, maar nu kan ze het zelf hihi... Lekker dat ze nu beter drinkt Jen. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nu ze zo weinig drinkt hoor! Hoop dat ze dit doorzet!
Het is nog te weinig, maar goed...het is een klein begin... Hoop dat ze morgen van het CB bellen, want wil even weten of ik nu beter (tijdelijk) terug kan gaan naar 6 flessen overdag... Ik was net voordat ze zo slecht ging drinken overgegaan naar 5 flessen overdag en dat ging eigenlijk heel goed, ze ging doorslapen en miste dus de nachtfles en na 2 van zulke nachten gaat ze dus ineens minder drinken...Tja, en minder drinken op maar 5 flessen per 24 uur...da's niet echt goed denk ik..
O ja, dat geloof ik best! Ik kan er zelfs om lachen dat ik niet terug mag komen.... Bij zulke figuren wil je niet werken, toch?!