November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dank je Melanie (((((knuf))))

2. Peetje, Een uur eerder…tja das wel lang he, dan zit ik altijd te twijfelen wat ik zal gaan doen. Vannacht was ze dus 2 uur eerder, kwam door een ubervolle poepbroek en was daarna niet meer in slaap te krijgen, ja kwartiertje en dan weer wakker omdat de speen eruit viel en dat 4 keer.. en om nou niet het hele schema om te gooien probeerde ik het dus eerst te rekken met die speen, maar dat lukte dus uiteindelijk niet echt.. dus heb haar maar bij me genomen en ze viel meteen in slaap :( Lekker dan.. doe dat dan in je eigen bed mevrouw! Maar als dat overdag gebeurd dan kan ik haar meestal een half uurtje ofzo nog laten liggen.. dan huilt ze nog normaal zeg maar.. daarna wordt het dreinen en dan haal ik haar eruit en ga ik met haar op schoot zitten kijken of dat werkt. Zo niet.. dan ben ik maar een half uurtje vroeger met het flesje en meestal trekt ze dat wel weer recht bij de volgende voeding door een half uur langer te slapen. Meestal wordt ze wel rustig met de speen. Dat komt denk ik ook omdat ze zo weinig slaapt op een dag en wanneer ze dan bij mij rustig zit te sabbelen op de speen (en ze is dus best nog wel moe, ook al is ze wakker) dan valt ze meestal vanzelf weer in slaap..
    Goed zo dat je naar ons geluisterd hebt ;)

Hope, lekker nog even genieten van je roze wolk, je hoeft je voor ons nog niet in je bevallingsverhaal te storten hoor! KNUF!

Dees, Heb je al het idee dat het gaat werken? Of is het nog afwachten?

Fem, Fenna krijgt 5x 150cc met 5 schepjes. Lief dat je zo uitgebreid reageert op iedereen zeg! Hoop dat je je straks weer wat beter voelt als je er lekker even uit bent geweest, frisse lucht doet wonderen soms!
    Ik lees dat jouw bevallingsverhaal op het forum staat, zal es gaan lezen dan. Ben benieuwd!

Roelie, je hebt het er maar druk mee, die man met de witte baard haalt wel een hoop overhoop he? ;)

Melanie, de eerste dag alleen, succes hoor! Lief dat Adriaan je al zo’n end op weg heeft geholpen zeg!

Butterflymum, welkom hier, klets lekker mee!

Linda, tuurlijk gaan die onderzoeken er dit jaar komen en ik wens je veel succes morgen. Je kan het meid. En anders kom je hier lekker uithuilen KNUFF!

Wow Esther, goed nieuws, ben benieuwd!

Iloon ik zal het verhaal meteen lezen. Ben benieuwd!

Wow, ik kwam vanmorgen binnen in Fenna’s slaapkamertje en ze lag rustig wakker te liggen en toen ze me zag keek ze me aan en begon ze te lachen, dat deed ze wel ongeveer 20 seconden lang! Ik ben zo trots! Ze heeft al een keer eerder gelachen, maar dat was 2 seconden ofzo, twijfelde of ze dat nu bewust deed. En nee dit was geen stuiptrekking zoals ze doet wanneer ze bijna in slaap valt!
    En ze was zo lekker rustig, geen huiltje gehoord nog sinds ze wakker is vanaf 10:00 uur! Heerlijk, echt even genieten van mijn kleine meid!

De meeting mag van mij ook in januari, maar na de 20e kan het alleen op do-dag en vrijdag. De rest van de dagen werk ik dan weer aan het werk.

3. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee lieverds! Eindelijk tijd om jullie te bezoeken, zie ik tot mijn grote schrik een slotje op onze topic! Maar gelukkig, jullie zijn er nog (en ik ook) en er zijn zelfs wat nieuwe 'gezichten' geloof ik (of ben ik nu echt een asociale afhaker die niet eens de mensen van haar eigen forum herkent?). Ik liep in ieder geval alweer 31 pagina's achter, maar daar ga ik me niet meer druk om maken hoor. Stelletje kletskousen :) ! Snap niet waar jullie de tijd vandaan halen. Ik wil echt graag gezellig meekletsen, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Voor ik het weet is het weer avond en dan gaan we eten en nog even hangen en dan lekker slapen. Pff, over een paar weekjes zal het wel weer wat rustiger worden.

Hier gaat alles heel goed, zelfs Sofia slaapt weer.... Thije is een heel rustig, tevreden jongetje die 's nachts één keer wil drinken en dan weer rustig verder tukt, heerlijk...

Donderdag naar het consultatiebureau met Thije, spannend! Ben echt benieuwd of hij goed gegroeid is enzo.

Succes met al jullie mini's!

4. BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN!

ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d
    MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d
    FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d
    RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d
    DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d
    QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d
    THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d
    VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d
    TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d
    SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d
    EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d
    JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d
    NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d
    HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d
    FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d
    ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d
    YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d
    CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d
    YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d
    MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d
    DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d

14 MEIDEN
    14 JOCHIES

In totaal 28 kleintjes geboren!

AGENDA

Tari (melanie)~3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest.
    Dafje~3 december CB contact ivm voeding/spugen
    Muriel~4 december 11:00 uur weeguurtje CB
    Dafje~5 december Felicitas
    Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak)
    Joldeg~ 7 december, thuisbezoek CB
    Sammie2~ 7 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur
    Debby~11 december Debby nacontrole gyn
    Roelie~12 december trouwt mijn broer!
    Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie
    Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts
    Sammie2~ 14 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB!
    MissyM~ 17 december eerste prikje CB
    Dafje~17 december Fenna naar de KA
    Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD
    Sammie2~ 19 december eindcontrole VK
    Sammie2~ 21 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB
    Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB
    Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB
    Sammie2~ 4 januari 10:00 uur Back in Shape cursus
    Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle

Je staat erop Fem!

Jee wat stond hij een end terug! Pagina 11!

5. En de stand is gelijk! 14 om 14!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dafje kan bij de agenda er 10 dec om 14 uur kinderarts erbij zetten voor mij?
    Andersmoet ik de hele lijst weer copiëren

hips zie dat ik dan ook naar cb zou moeten uhh dat zeg ik maar af, ziekenhuis vind ik wat belangrijjker eigelijk

Ohwjee voedseltijd

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN!

ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d
    MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d
    FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d
    RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d
    DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d
    QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d
    THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d
    VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d
    TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d
    SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d
    EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d
    JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d
    NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d
    HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d
    FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d
    ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d
    YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d
    CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d
    YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d
    MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d
    DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d

14 MEIDEN
    14 JOCHIES

In totaal 28 kleintjes geboren!

AGENDA

Tari (melanie)~3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest.
    Dafje~3 december CB contact ivm voeding/spugen
    Muriel~4 december 11:00 uur weeguurtje CB
    Dafje~5 december Felicitas
    Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak)
    Peetje~ 6 december, thuisbezoek CB
    Joldeg~ 7 december, thuisbezoek CB
    Sammie2~ 7 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Peetje~ 7 december, 14:00 KA
    Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur
    Debby~11 december Debby nacontrole gyn
    Roelie~12 december trouwt mijn broer!
    Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie
    Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts
    Sammie2~ 14 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB!
    MissyM~ 17 december eerste prikje CB
    Dafje~17 december Fenna naar de KA
    Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD
    Sammie2~ 19 december eindcontrole VK
    Sammie2~ 21 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB
    Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB
    Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB
    Sammie2~ 4 januari 10:00 uur Back in Shape cursus
    Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dafje: ja dat probeer ik ook meestal. Martijn heeft echter geen volumeknop. het is vol aan of uit hahaha. De speen trapt hij niet meer in dus dat helpt hier niet, gelukkig heeft hij net langer geslapen dus komt het schema weer een beetje recht.

Net even een afspraak gemaakt met de KA vanwege Martijns scheve neusje. Meer mensen vroegen al hoe dat kwam; volgens het ziekenhuis en de KA omdat hij al in de baarmoeder zo heeft gelegen dat zijn neusje geplet werd, en dan tijdens de bevalling komt er ook veel druk op het hoofdje dus ja. Het is al ietsje bijgetrokken maar nog niet weg.

de VK adviseerde me ook om vor de zekerheid hem een keer te laten checken door een Manueel therapeut of ostheopaat. Omdat hij met zoveel geweld en zo snel ter wereld kwam heeft hij ook een bloedbult op zijn hoofd. Zie je haast niet maar lijkt op een vochtbult. duurt alleen wat langer voor het wegtrekt.

Wanneer zetten jullie de kerstboom? Ik meestal op 6 dec al!

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiesmorgens (o nee, is al middag)

Weer veel getypt zie ik :D Ik hou het kort want hubbie is thuis. We gaan zo alvast een begin maken met de kerstballenboom.

Deniz is vannacht een keer wakker geworden (viel dat even tegen) omdat hij een megapoepbroek had. Daarna wilde hij niet meer slapen dus heb maar een klein flesje van 60cc gegeven. Gelukkig was hij daar tevreden mee en is weer lekker verder gaan slapen. Vanochtend heeft hij z'n vader onder gepiest. Nou, ik heb helemaal in een deuk gelegen. Gelukkig kon Ibrahim er ook om lachen.

Ladies, ik ga hier ff beginnen met die boom. Kom strakjes wel weer ff langs.

Trouwens, Maria ik wist niet dat niet van die kersthits. Leuk man!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Peetje: Hester was in de eerste anderhalve week ook een vreetbeer. Terwijl ze nu soms maar 70 cc drinkt en dan 3 uurtjes later weer 130 cc. Is geen regelmaat in te vinden.
    Maar dat schijnt heel normaal te zijn, ze moeten hun eigen eetritme ook vinden.
    Hester drinkt nu vooral 's nachts heel veel en overdag een beetje in etappes.

Ik maak iedere voeding apart.
    De KH adviseerde ons om niet alles vantevoren te maken. Sowieso is dat bevattelijker voor bacteriën.
    En als het dan niet goed omroert, zit er in de laatste voedingen veel meer 'poeder' dan in de eerste, omdat het langzaam naar beneden zakt. Dus dan is de inhoud van de flessen niet gelijk verdeeld.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hee Stasia Sint is nog niet eens vertrokken hahahah of vieren jullie geen sinterklaas?

En maar 1x wakker lucky you!

;)

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Muriël; mijn VK zei ook iets van dat hij zichzelf zou 'bijgegeten' zou hebben. Maar het is duc niet vreemd dat hij nu wat minder eet?

Ik maak de voeding ook niet vooraf maar kook wel al het water vooraf. Ik kook gewoon een liter voor de hele dag en dat doe ik in een afgelsoten kan in de koelkast. Als ik een flesje wil maken dan doe ik het in een fles 20 sec. in de magnetron, poeder erbij klaar!

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nee dit jaar nog niet. Maar normaal zet ik de boom ook pas na de sint maar aangezien Ibo vandaag thuis is en we zaterdag geen tijd hebben wordt het maar een keer voor de sint.

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal, wat hebben jullie weer een hoop geschreven. Gezellig, hoor. Ik wil even laten weten dat ik er nog ben en aan jullie denk! :) Het lukt me net (of soms net niet) om alle berichtjes bij te lezen, maar het komt er momenteel niet van om uitgebreid te reageren. (Ik wil dan ook zo graag op IEDEREEN reageren en daar heb ik dan de tijd niet voor.)

Hier gaat het op zich wel oké. Nynke is echt een voorbeeldige baby :) en ik geniet intens van haar. Mijn herstel na de bavelling verloopt maar traag, maar wellicht ben ik te ongeduldig (?). Als ik lees dat sommigen van jullie al de stad ingaan of al een eind kunnen wandelen, ben ik best jaloers. Ik kom echt niet verder dan een blokje om. :cry: Ik heb nog best veel last van mijn hechtingen en vraag me af hoe lang het duurt voordat ze niet meer trekken. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat de hechtingen waren opgelost?

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hier word de kerstboom van het weekend neergezet. Dit doen we altijd naar de sint. Heb nog niet het kerstgevoel, was omdat mijn moeder over een kerstboom begon, anders was ik het bijna vergeten.

Morgen vieren we hier sinterklaas samen met mijn broer, schoonzusje, neefje en mijn ouders.
    Met kerst krijgen ze nog 1 kado, gewoon voor de gezelligheid en van mijn oma krijgen ze dan ook wat.

Wencke, goed dat je ons hebt gevonden.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo even een momentje van rust
    Quinn lekker in bad gedaan, hij doet nu een poging om te slapen, maar dat duurd de laatste tijd minimaal een uur voordat hij goed slaapt. Maar hij ligt naast me op de bank op zijn kussen, is tot nu toe de beste plek waar hij het minste last van heeft.

Kerstboom: sjee zo ver benik nog niet, heb totaal nog geen kerstgevoelend ofzo, ben veels te druk met andere dingen bezig. Normaal hebben wij ook op 6 dec de boom. hmzz maar bedenken wat we gaan doen en waar we hem neer moeten zetten, of gewoon weer buiten zetten zoals de afgelopen jaren.

Serafijntje: ik heb ook nog steeds last van de hechtingen hoor, kan ook nog niet steeds ver lopen en als ik het wel doe, dan straf ik me zelf op dat moment en de volgende dag. Dus geef het de tijd.

Oef dit is ook werkelijk het enigste wat ik heb onthouden. Kan gewoon niet wakker worden

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nog even iets anders... Graag wil ik jullie attenderen op Stichting Baby Hope. Misschien kennen jullie de stichting al en hebben jullie ook al materialen gedoneerd. Maar voor degenen die er nog nooit van hebben gehoord:
    Stichting Baby Hope houdt zich bezig met het inzamelen van ongebruikte medische materialen uit het kraampakket t.b.v. goede doelen (kraamprojecten) in Benin en Tanzania. Heb je dus nog wat over uit jouw kraampakket, dan kun je deze doneren aan de stichting in plaats van het weg te gooien of op de zolder te bewaren. Zo kun je op een eenvoudige manier vrouwen helpen die in een minder gunstieg positie verkeren en het materiaal goed kunnen gebruiken! Meer informatie vind je op hun website: www.stichtingbabyhope.org

18. Niet meer actief

Hee kletskousjes :)

Ik geloof dat Angelina nu al 2 dagen regeldagje heeft, elk uur huilt ze en zit ze te zoeken, dus ik blijf maar aanleggen, voel me net een melkfabriek zo..en ben me een partijtje moe. Maar ach, het hoort erbij en ik doe t graag hoor, vind t zo'n mooi momentje dat voeden, zit ik echt gewoon alleen maar naar d'r te kijken en van dr te genieten :)

Verder gaat alles hier zn gangetje, weinig bijzonders. Merk ook dat ik momenteel niet echt in een forum-bui ben (goh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit). Heb gewoon ff weinig te vertellen en leef een beetje in mn eigen wereldje. Dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk natuurlijk, maar heb gewoon even behoefte aan stukje afstand. Wat een aantal van jullie voor de bevalling hadden, heb ik dus nu..tja, ik ben nou eenmaal een apart geval ;)

Ik blijf wel gewoon alles volgen hoor, schrijf alleen wat minder.

Voor nu, even een dikke knuffel voor jullie allemaal.
    (((((((((((((((Knuffff))))))))))))))))

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Serafijntje en Dees: heeft de VK bij jullie nog niets losgeknipt? Bij mij konden na 5 dagen al hechtingen losgeknipt worden dat scheelde een stuk. Ik kon 2 dagen ook haast niet lopen met 1 been. Terwijl ik eigenlijk verder weinig last had van de hechtingen, alleen mar van 1 richting mijn bil.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee vergat iedere keer te bellen
    Nu aat het wel eigelijk, mits ik normaal doe hihi

Het is voor mij ook wel een goede rem hoor, anders zet ik het hele huis op zn kop en wil ik te veel dingen doen.

Deel Deze Pagina