ja hij ligt ingebakerd, als ik hem los leg is het helemaal elende Hij weet echt even niet wat hij met zich zelf aan moet.
Debby kunnen we alvast een foto van ze maken, voor later, kijk toen begon het....... (er was eens....) hihihi
Ja, dat is leuk! Een goed idee . Ik heb Ryan zijn eerste fotoboek ook binnen, is echt superleuk! Moet alleen nog even teruggestuurd worden, want de linkerbladzijden zijn bedekt met een roze streep/balk..dus weet niet of ik het de 18e terug heb, anders kon je het zien
haha jen, je weet maar nooit, dus ja moeten toch al vroeg het bewijs hebben. Debby, o dat is balen zeg van je boek. Hoop dat je hem dan wel al terug hebt, ben wel benieuwd hoor. Kan je al goed het verschil zien, hoe hij veranderd is.
Ja, het is echt een duidelijk verschil hoor! Hij groeit zo hard, wordt al een echte man . Ik heb het boek eventueel online, dus je kunt het anders op de laptop zien, maar in het echt is natuurlijk mooier....
Meiden, ik ga jullie zo verlaten. Even de kleine man de fles (laten) geven en dan lekker richting bed. Morgenmiddag op kraamvisite bij een oud-collega, zij heeft in augustus een tweeling gekregen en die heb ik nog nooit gezien. En Ryan gaat natuurlijk mee
blijkbaar zijn ze Mika vergeten te sms-en vandaag.. wát een heerlijk dagje. Meneer is heerlijk tevreden, vanmiddag gewoon 2,5 uur wakker geweest en hebben heerlijk geknuffeld, gedanst en gezongen Heb net "wie is de mol" gekeken.. weer een nieuwe verslaving.. vind het zó fantastisch! wat fijn te lezen dat het beter gaat met Sanne!
Rob kreeg net bij de sportschool de tip dat ik maar bruin bier moest drinken. Dus ik vraag; hoe in hemelsnaam is MIJN bv ter sprake gekomen? Hij; ja dat doet er toch niet toe? Ik: nou ik zou graag willen weten hoe een gesprek daarop uitdraait Uiteindelijk wist Jan me te vertellen dat ze vroegen of we goed konden slapen. En dat Rob vertelde dat we goede nachten hadden maar dat Eva overdag zo vaak kwam.... en zodoende gaf zij de tip dat ik maar bruinbier moest drinken...
bruinbier zeiden ze vroeger, is voor de productie van de BV. Zo daar goed voor zijn. Maar wel grappig dat mannen daar toch over praten.